Kwaaltijeslijst,hihi!

Hier ben ik weer... Kon het door mn misselijkheid en moeheid niet opbrengen om de pc aan te zetten, om ff de verhaaltjes te lezen. Gelukkig heb ik tot nu toe een vrij goeie dag
Heb sinds 2 nachten ook last van enge dromen. Bijna soort van nachtmerrie's.
Zo droomde ik vannacht dat de wereld verging, kan je zeggen dat dat best angstig is.
Herkennen meer van jullie dit?

@ mamma van Nienke,
Ik herken me wel een beetje in jou, zelf heb ik een dochtertje van 13 maanden, en kan soms ook niet goed voor haar zorgen, omdat ik me zo akelig voel, sta soms gewoon kokhalzend aan de commode, vooral als ze gepoept heeft. En voel me daardoor inderdaad af en toe ook echt een slechte moeder.
Gelukkig heeft ze het nog niet zo erg in de gaten, als ik in mn emmertje zit te kokken, lacht ze me gewoon uit haha de schat.

Ik geloof dat ik van geluk mag spreken, ik heb namelijk nergens last. Ik moet alleen opletten dat ik mij 2 andere kindjes niet te veel draag, dat voel ik dan echt meteen. Maar dat had ik ook al toen ik niet zwanger was!

Sterkte en succes allemaal!

Doei, groetjes

Hoi iedereen,

Ik heb donderdag 12 maart positief getest en heb last van de volgende zwangerschapskwaaltjes:
- gevoelige borsten
- heel veel dorst en daardoor veel plassen
- koud
- zeurende onderrug
- met vlagen hoofdpijn en misselijk

Mamajb leuk je weer te zien! (wij hadden op de zwanger worden forum dezelfde NOD-dag )

Ondanks dat ik vandaag zulk goed nieuws heb gehoord (vruchtje gezien en een kloppend hartje) en dus eigenlijk niet mag klagen, wil ik dat stiekem toch even doen bij jullie:
Ik ben zooooooo misselijk!!! De hele dag door. Na de lunch wordt het iets draaglijker en hoef ik niet meer over te geven, maar het zit me dan zo hoog dat ik eigenlijk wel zou willen....Het beheerst je hele doen en laten, er kom niets tot weinig uit mijn handen terwijl ik in mijn hoofd zoveel plannen heb en zoveel wil doen! Hebben jullie dat nou ook? Op de bank hangen is ook echt geen optie want dan lijk ik t nog meer te voelen, maar als ik wel wat doe is dat ook weer snel te veel. Werken is onmogelijk. Die arme kindertjes in de klas zouden in de ochtend minstens elk kwartier naar een brakende juf moeten kijken. Not.

Bij mijn eerste zwangerschap had ik t 8 maanden lang, met tussendoor ook wel goede momenten, dus ik hoop zo dat t dit keer beperkt blijft tot de eerste 3 maanden....
Ook nu komt t weer opzetten. Eten is weer gezakt. Nog maar even een broodje voor t slapen gaan. Enne, die Emesafene die iemand aanraadde, die werkt bij mij helaas dus niet (hoewel ik niet weet hoe erg t anders was geweest natuurlijk)..
Zo dit zijn vml mijn klachten, eigenlijk maar 1 dus. Maar het betekent dat alles goed werkt van binnen zullen we maar denken....

hahaha ik ben ook zoooooooooo misselijk...echt de hele dag door!!!! Ik moet ook overgeven, gisteren drie keer!!! Heb ook nog eens nachtdienst.....echt vervelend..

verder ben ik enorm moe...heb steekjes in buik, hoofdpijn..enne verder niet zo heel veel..ohja en natuurlijk mijn borsten, maar daar ben ik al aan gewend ;-)

kussssssssss

Nou, weet precies hoe jullie je voelen hoor!
Vorige keer hielp Emesafene bij mij aardig goed, moes nog wel overgeven, maar na een half uurtje zakte toch de misselijkheid wel af.
Maar nu merk ik daar helaas niks van... (misschien is het zonder Emesafene nog erger ;) ) Mag donderdag bij de verloskundige komen, dan vraag ik of ze misschien nog iets anders hebben wat ik kan proberen.
Want begin 's ochtends om half 7 al, als mn maag nog leeg is. Puur maagzuur wat ik spuug, best veel.
En verder de hele dag door misselijk met af en toe braken.
Gister had ik gelukkig wel een vrij goeie dag (1x gebraakt) heb toen zoveel mogelijk was gedaan en de boel aan kant gemaakt. Maar vandaag was het echt helemaal niks met me, heb ook bijna niks gedaan vandaag. Eventjes een rondje gefietst met mn dochtertje, die frisse lucht doet dan echt goed!
Hopenlijk morgen weer een goeie dag, probeer het maar een beetje postitief te benaderen ;)

Bedankt dat jullie dit verhaal wilde lezen, ben ik het weer even kwijt.

Groetjes

hallo dames,

heb even een vraagje.

hebben jullie als je moet niezen ook pijn in je buik?
moest vandaag paar keer niezen (lang leve de hooikoorts) en elke keer kreeg ik dan een steek onder in mn buik!

x Geertje

hallo,

Ik weet nu ook wat misselijk zijn is...
Ik heb vandaag positief getest maar ben vanaf afgelopen donderdag al misselijk...
en mijn borsten....daar hoef ik alleen maar naar te kijken en die doen al zeer..

Bij mijn eerste kindje had ik nergens geen last van, toen was ik ook heel onzeker van zit het er nog wel???
Ik ben benieuwd hoelang de misselijkheid aan gaat houden.
Heeft iemand nog tips...als ik aan eten denk en er naar kijk pffff maar moet toch wat eten.......ukki moet toch ook groeien, dat ik een paar kilo kwijt raak is nog niet zo'n probleem hihi..

nou meiden succes met het misselijk zijn en de andere klachten

oja pijn bij niezen is mij niet bekend, maar wel had ik bij de eerste na het vrijen pijn in onderbuik...misschien komt het door inspanning??????

groetjes mij

Terug
Bovenaan