Kwaaltijeslijst,hihi!

Haha Geertje! Ik zat er ook al over te denken dit aan jullie te vragen. Ik heb dat nml ook. Niet bij elke nies, maar als ik moet niezen hou ik mijn hart vast. Vaak krijg ik rechts of links, dat wisselt, een heel scherpe pijn steek. In mijn zij dus, op de hoogte van mijn baarmoeder. Kan me herinneren dat ik dat bij mijn vorige zwangerschap ook had. Niets om je zorgen over te maken, wel even vervelend.

Hallo allemaal,

Ik  ben 13 november uitgerekend. Na ruim 14 maanden  zwanger geraakt.  

Ik heb  vlagen van misselijkheid, maar niet zo heftig dat ik moet spugen.
Krampen, borrelende darmen, opgezette buik
Pijnlijke borsten

9 april 1e afspraak voor een echo. Kan niet wachten

@Wido:

Hoi Dorien,

Ik herken je verhaal zo!
Ik heb twee zoons en bij die zwangerschappen wist ik al voordat ik ging testen dat ik zwanger was omdat mijn borsten bijna uit mijn bh groeiden. Ze deden onwijs zeer. Ook was ik toen misselijk..
Nu kijk ik verlangend uit naar die klachten omdat ik nergens aan merk dat ik zwanger ben... En dat maakt me onzeker. Nu ben ik al sinds ik weet dat ik zwanger ben (een week) aan het surfen en kom erachter dat het niets hoeft te betekenen.. Maar toch kijk ik er naar uit om me heel misselijk te voelen en ik verlang ook naar zere borsten, zodat ik ook voel dat ik zwanger ben! Nu ben ik bang dat ik misschien te weinig hormonen heb?
Ik heb net de gyneacoloog gebeld en ik kan pas over 3 wkn voor echo...nog even geduld dus..
Wel had ik vorige week heeeeeeele zere benen en ik lees dat hier vaker. Ook ben ik dorstig.. maar dat kan ook komen omdat ik zoveel eet, omdat ik nu even niet op de lijn hoef te letten...
Hoe is het nu met jou?

Groetjes, Femke

Hey dames!

Ik moet zeggen dat ik nog geen last heb van mijn borsten... Wel gevoelige tepels.. Misschien komt het omdat ik cup A heb.. ) nog wel;)

Ik heb erg veel pijn wat lijkt op ongesteld worden alleen dan heviger, vergeet echt super veel en heb de hele tijd honger.

Nog niet misselijk dus... ik hoop dat het zo snel mogelijk weg gaat. Ik ben trouwens eind november uitgerekend!

Liefs!

Ooooh Ekmef....ik zei t zelfde als jij een dag of 10 geleden. Ik was ook zo onzeker. Maar nu....nu weet ik weer hoe erg t is. Ik hoop dus echt voor je dat je niet misselijk zult worden, maar dat je wel een goede zwangerschap hebt! Genieten is op deze manier nml erg lastig en t bepaalt je hele doen en laten.

Fijne zwangerschap toegewenst!

quote: mamavanelin reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-03-2009 18:50:20'));

Ooooh Ekmef....ik zei t zelfde als jij een dag of 10 geleden. Ik was ook zo onzeker. Maar nu....nu weet ik weer hoe erg t is. Ik hoop dus echt voor je dat je niet misselijk zult worden, maar dat je wel een goede zwangerschap hebt! Genieten is op deze manier nml erg lastig en t bepaalt je hele doen en laten.

Fijne zwangerschap toegewenst!

Ja, haha.. dat denk ik ook steeds.. Nu zit ik te klagen dat ik niets voel maar dat kan morgen wel anders zijn en dan neem ik mezelf misschien wel kwalijk dat ik er om gevraagd heb..
Het klinkt misschien ook niet zo aardig voor de zwangeren onder ons die heel ziek zijn.. maar zo is het niet bedoeld hoor. Ik snak gewoon naar wat signalen...

Jij ook fijne zwangerschap! Wie weet tot ziens op het forum!

Hey dames,

Wie schreef het ook al weer over het niesen en dan pijnlijke steken ergens in de buurt van de baarmoeder... nou ja, heb ik ook. Best eng! Ben blij dat ik niet de enige ben die daar last van heeft. Ook voel ik het met hoesten.

Verder hier nog gevoelige borsten, alleen als ik onder de warme douche sta neemt dit ineens af. Dan ben ik later toch weer blij dat ik ze goed voel. En 's ochtends moeilijk een hap door mijn keel kunnen krijgen en dan aan het einde van de ochtend tot het begin van de avond continu kleine beetjes moeten eten. Zelf voor het avondeten zit ik nog een koek op te peuzelen omdat ik me anders zo leeg voel, maar het gaat niet snel naar binnen. Herkennen jullie dit?

Groetjes, Hiltje

Hallo,
hier mijn lijstje hahahah.
ontzettend moe
misselijk,dit is nieuw voor mij want dat had ik bij de 1ste niet
pijnlijke borsten
en ik heb al weer een dikke buik met 8 weken pfffffff dit had ik bij de eerste ook, in het begin gaat het heel hard en straks staat het groeien weer even stil.
groeten henny

Terug
Bovenaan