Kwaaltjes

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Wie van jullie weet wanneer je last kunt gaan krijgen van zw-kwaaltjes? Ik heb een kleine week geleden mijn ei gehad, dus over  +/-  1,5 week heb ik mijn NOD. Kan ik al ergens last van hebben?

Ik heb namelijk wel af en toe lage buikpijn, pukkeltjes in mijn gezicht  en vreetbuien. Zou dit iets kunnen betekenen? Het is denk ik toch afwachten, maar ik blijf er toch over denken. Het is anders dan bij mijn menstruaties.

Groetjes Poco.

Hoi Poco

Ik heb over 1,5 week ook mijn NOD. Vandaag kreeg ik last van wat weeeig gevoel onderin de buik. Gisteravond wat last van gespannen borsten en mijn broek zit nu niet lekker als ik zit. Eigenlijk is het nog te vroeg voor verschijnselen. Heb afgelopen zondag/ maandag mijn ei gehad. Flink geklust. Ga er maar niet teveel op verspitten dat het raak is maar dit had ik niet afgelopen maand.

Wanneer had jij je ei gehad.

Groetjes Sharine

Ik heb m'n ei ook zondag gehad. Zelfde dag als jou denk ik NOD. namelijk 21 mei. Ik zal me er niet te veel aan vasthouden, veel spanningen zijn ook niet goed toch?

Gaat het met jou nog wel een beetje?

Groetjes Poco

Hoi Poco

Met mij gaat het vandaag goed op dit moment nergens last gisteren had ik wat last van mijn onderbuik maar daar heb ik vandaag geen last van. Denk dat je pas last van verschijnselen krijgt volgende week een week voor de NOD. Je wilt ook van alles  voelen het liefst wil je vandaag al wel testen maar daar is het veelste vroeg voor. We moeten helaas nog even geduld hebben.

Groetjes Sharine

hoi sharine,

Inderaad!!! eigenlijk zou ik nu meteen al willen testen. maar ja, weet dat dat niet kan. Morgen is mijn innesteldag, dan zal ik er wel meer op letten of ik iets raars voel. Maar fijn om te horen dat jij er ook op  let of je  vage klachten hebt. We willen ook  zooooo graag!

Ik duim met je mee!

Groetjes Poco.

Hallo meiden,

Ik heb mijn ei ook zondag/maandag gehad. Nu iets stekerig gevoel onderin mijn buik. Mijn borsten zijn vanaf zondag steeds zeerder gaan doen en dit blijft tot mijn ongi. Dit heb ik iedere keer weer, dus dit is voor mijn geen kwaaltje. Verder vind ik het erg spannend en kan ik het haast niet af wachten totaan mijn NOD. Mijn NOD is tussen 21 en 24 mei.
Hey Poco hoe weet je dat je innesteling morgen is ? Is dat een vast aantal dagen na je eisprong ?

Liefs Yvonne

hey meissie,

Leuk dat jij rond dezelfde dag zit als ik. Als je kijkt opwww.predictor.nl kun je precies uitrekenen wanneer   je meest vruchtbare periode/dag is, wanneer je eisprong is, en wanneer je innesteldag is. Ook staat er wanneer je een positieve bloedtest kunt doen en wanneer je positief thuis kunt testen of je zwanger bent. Heel erg makkelijk.
Je kunt daar ook kijken wanneer je evt. uitgerekend bent als je zwanger blijkt te zijn! Leuk om te doen en over te fantaseren.

Je moet eerst invoeren wanneer je eerste dag van je laatste menstruatie is geweest, hoe lang je cyclus is, en dan rekend hij alles uit. Bij mij kwam er dus uit dat ik 7 mei m'n ei had, en dus morgen de innesteldag. en 21 mei m'n NOD!! Dat wordt dus heel erg spannend.

Dus ga maar eens op die site kijken, ben benieuwd wat er bij jou uitkomt. Laat meer even weten! Ik leef met je mee.

Mag ik vragen hoe oud je bent, hoe lang je al bezig bent met klussen, en of je al kinderen hebt?

Groetjes Poco.

Hey Poco,

Ik zal eens kijken op die website, maar ik denk dat het bij ons ongeveer hetzelfde zal zijn. Ik ben 27 en voor ons 1e kindje bezig en in de 7e ronde. Na de eisprong tot aan mijn NOD vind ik het erg spannend allemaal!!
Hoe oud ben jij en heb jij al kinderen ?

Liefs Yvonne

Terug
Bovenaan