Kwaaltjes

Hallo allemaal,

Ja, die verschijnselen. Het zijn er best wel veel. Zo heb ik  vorige weekend mijn vruchtbare dagen gehad. Sinds die tijd heb ik de volgende dingen opgemerkt:
flinke buikpijn1(2 dg. echt heftig, lichte misselijkheid, meer afscheiding, gevoelige tepels, een beetje humeurig en wat bloed tijdens het afvegen.  

Wat moet ik hier nou mee????

Volgens de berekeningen zou ik volgende week (19 mei) mijn nod hebben. Echter weet ik niet of ik hier vanuit moet gaan, omdat ze het met mijn eisprong ook niet goed hadden. Deze kwam namelijk een paar dagen later.

Natuurlijk wil ik graag nu weten of ik zwanger ben, maar het is nog veel te vroeg om te testen. Als die onzekerheid!!!!!!!!!!

Wij zitten nu in ronde 5 voor ons 2e kindje.

Wie hebben  er nog meer volgend weekend hun  NOD????

Gr. motormuisje  

Hallo meiden!

Nou ik weet ook niet wat het allemaal is. Het is altijd afwachten tot je NOD. De vorige ronde dacht ik echt zwanger te zijn, maar dit was helaas niet zo. Ik had wel last van alle verschijnselen die je maar kunt bedenken bij een zwangerschap. Ik was zelfs 2,5 dagen overtijd, iets wat ik nooit had. Deze ronde voel ik me wel anders dan anders, maar dan kan het ook komen van mijn onsteking/ getrokken verstandskies. Ik vind het nu dan ook lastig om te bepalen of het verschijnselen kunnen zijn of niet.

Maar bezorgde zus het lijkt er bij jou wel verdacht veel op dat het zwangerschapsverschijnselen zijn. Ik hoop het echt voor je, maar ga er niet zomaar vanuit hoor dat het ook echt zo is vooradt je getest hebt.

Liefs Yvonne

Heej Sharine2,

vandaag zijn mijn menstruatieklachten een stuk minder. Dat vind ik echt gek. Pfffff nog een week afwachte, dat duurt echt nog lang. Verder geen kwaaltjes, geen pijnlijke borsten of humeurig, maar ja, is misschien ook nog een beetje te vroeg om dat te merken, vorige week vrijdag mijn ei gehad. We wachten maar weer af.
We zitten nu in ronde 15   dus het mag van mij best een keer raak zijn.
Groetjes

Hoi Pepa

Zegt niks hoor je kunt morgen zo weer klachtjes krijgen. Toen ik zwanger raakte van mijn eerste had ik dezelfde klachten dan als ik ongi werd. Ik kwam er pas achter toen ik 6 weken zwanger was. Ik bleef namelijk gewoon mijn ongi klachten hebben, toen ik op een avond misselijk werd van het vleesbraden ging er bij mij een belletje rinkelen. De volgende dag gelijk getest en die bleek positief. Ik was toen 1,5 jaar bezig om zwanger te raken.  En daarbij had  ik ook nog een onregelmatige cyclus.  Dus eigenlijk kun je van die kwaaltjes wat je nu hebt nog niks van op aan. Nu duurt voor jou die week een eeuwigheid.
Kan me wel heel goed voorstellen dat je nu toch wel eens zwanger wilt raken na al die tijd. Ik duim daarom ook goed voor je aan het einde van de week.

Groetjes Sharine

Hallo meiden,

Ik voel deze ronde verder niks bijzonders. Wel gewoon dat mijn borsten steeds meer pijn gaan doen, maar dat heb elke ronde nog gehad. Gister en eergister beetje steekjes onderin mijn buik. Nu ook al niet meer dus we wachten af tot volgende week maandag. Dan is mijn NOD. Het is erg spannend en ik hoop gewoon dat het voor ons allemaal raak is, want dan kunnen we gewoon gezellig met elkaar doorkletsen!

Liefs Yvonne

Hoi meiden,

Ik zie dat we allemaal een beetje dezelfde problemen hebben. Het is denk ik gewoon afwachten tot onze NOD. Dan weten we pas echt of het iets heeft betekend, al die vage klachten. Wel heel frustrerend zo. Ik ben heel erg benieuwd bij wie het allemaal wel echt raak is volgende week!!!!! Hopelijk bij allemaal!!

We hoeden elkaar op de hoogte...........Klus ze.

Groetjes Poco.

Hallo meiden !

Hoe gaat het met jullie en de kwaaltjes ?

Liefs Yvonne

Hoi Meissie,

Ik moet zeggen dat ik nergens last van heb. Ik voel niks geks. Ik vind het ook wel een klein beetje verwarrend voor mezelf, ik ben in eerste instantie uitgegaan van de kortste cyclus van 28 dagen, maar mijn langste was 35 dagen. Ik moet dus of a.s. maandag mijn NOD hebben, maar als dat niet zo is kan het ook  volgende week de 28e zijn. Dan ga ik uit van mijn langste cyclus, En ik hoor van iedereen dat je daar van uit  moet gaan. Maar dat duurt nog zo lang!!! De kwaaltjes kunnen dus nog komen. Er is nog hoop. Ik kan nu al niet wachten tot mijn NOD ('s)......

En hoe is het met jou? Heb jij al ergens last van? Kun je de zenuwen nog de baas? De tijd begint al wel te korten.

Groetejs Poco.

Terug
Bovenaan