Kwaaltjes

Hey Sharine daar heb je ook helemaal gelijk in. Als ik van mijn langste cyclus uitga dan is mijn NOD pas vrijdag 25 mei !! De 1e dag van mijn laatste ongi was 25 april, terwijl mijn NOD 23 april was. Ik ben ervan uitgegaan nadat ik mijn ei gevoeld heb 6/7 mei dat ik nog in mijn oude cyclus zat. De laatste ongi duurde ook maar 2,5 dag en omdat ik zo graag wil dacht ik dat ik het zelf een beetje had opgehouden. Ben je altijd ongi 14 dagen na je ei of zou ik mijn ei niet gevoeld hebben ?
Ik begrijp ook wel dat het voor jou toch iets anders voelt als voor iemand die  voor het 1e kindje  gaat  als de RD arriveren, maar toch leuk is anders voor allemaal ?!

Hey   meiden de RD zijn bij mij dus nog niet gearriveerd ! Wel ongi-krampen nu, maar dat heb ik vanaf zaterdagavond af en toe al. Maar tot nu toe ..nog niks. En ik hoop dat de RD ggggrrrrhhhh weg blijven!! Ik heb het errug warm, mijn mannetje zei het net ook al en in bed moeten we soms zelf ruimte creëren om broeikaseffect te voorkomen!!! Borsten zijn al minder gevoelig dan vorige week en dat is weer een teken dat de RD eraan komen. Dus lastig allemaal, het kan twee kanten op !!!

Liefs Yvonne

Terug
Bovenaan