Kwaaltjes

Hoi meissie,

Het is idd heer erg spannend allemaal. Vooral als je al zo lang bezig bent denk ik. Ik ben 26 en wij zijn ook bezig voor ons eerste kindje. We zitten ook nog maar in de 1e ronde, dus allemaal nieuw! Als je tips hebt.................

Groetjes Poco.

Hallo meiden,

Kan helemaal met jullie meepraten.
Heb volgens het internet 5/6 mei mijn ei gehad. En mijn NOD is rond 20 mei.
Ben zelf 26 jaar en ronde 1, ook kindje 1.
Allemaal nog zo spannend.
Nu zijn bij mij mijn borsten ook zeer gevoelig voornamelijk (sorry voor de details) mijn t.p..ls. En heb ook sinds vorige week buikkrampen.
Ik denk voor mezelf dat mijn lichaam er nog aan is het wennen dat ik geen pil meer slik. En alles weer zijn eigen gang moet gaan.
We komen er over een dikke week wel erachter.
Hopelijk blijft de ongi weg. Daar gaan we voor he.
Succes.

Gr Gizzymo

Hoi Gyzzimo

Nou het word zeker spannend voor ons. Die buikkrampen die je vorige week had was dat niet je eisprong want dan kun je ook buikkrampen krijgen. Ik weet niet of jij je eisprong kunt voelen.

We duimen allemaal voor elkaar dat we een positieve test zullen krijgen en dat die verdomde (sorry voor de taal)  uit mogen blijven.

Groetjes Sharine

Ha sharine2,

Die buikkrampen zijn er eigenlijk pas sinds dinsdag tot vandaag in ieder geval wel nog.
Hoeveelste ronde zit jij in?
Voor mij de 1e ronde. Ik  weet eigenlijk niet  wanneer ik het meest vruchtbaarst ben, omdat ik nog geen normale cycles heb meegemaakt.
Maar ik heb gelezen dat de afschijding ook aangeeft wanneer je ongeveer vruchtbaar bent.
Dus daar heb ik wel naar gekeken.
Maar heb dat wel bijna 1 week gehad. Volgens internet had ik 5/6 mei mijn ei.
Hopelijk mogen we gauw een positieve test bekijken.

gr gizzymo

Hoi Gyzzimo

Heb jij 1 week lang doorzichtige afscheiding gehad. Ik heb hem namelijk 1,5 dag gehad en in die tijd is ook mijn eisprong geweest. Ja als je het 1 week hebt gehad dan is het wel moeilijk ja.

Het is nu mijn 2e ronde

Groetjes Sharine

Ha Sharine2,

Ja dat was wel  verwarrend dat het bijna 1 week doorging. Maar ik merkte wel dat rond  6 mei de afschijding wel heel dik was. 5/6 mei zou mijn ei moeten zijn. En 5 mei geklust.  Ben hopelijk nog optijd geweest. En anders op naar ronde 2.
Ik kan alles nog plaatsen,
alleen die pijn aan mijn t.p.ls niet. ze zijn ook een beetje vochtig. Sorry voor de vieze spraak.
We zien wel. wanneer had jij je NOD?

liefs gizzymo

Hoi allemaal,

ik heb vrijdag 4 mei mijn eigsprong gehad en die heb ik ook duidelijk gevoeld, erg last van mijn buik. Sinds maandag menstruatieklachten, maar dat vind ik raar, want ik moet volgende week zaterdag pas ongi worden.
Afwachten allemaal maar weer, balen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik duim voor ons allemaal

Groetjes

He Pepa

Je kunt best al ruim een week van te voren klachten krijgen hoor. Vorige maand ook ruim een week van te voren last van mijn rug. Het waren geen extreme klachten die had ik niet maar ik merkte wel dat er wat van binnen gebeurde. Dus het kan best nog een spannende weekje voor je

Hoi Gyzzimo

Bedoel je mijn aankomende NOD want die is 21 mei.

Groetjes Sharine

Terug
Bovenaan