Kwaaltjes

Hoi Meiden

Bij mij is het nu weer rustig. Weinig tot niks last. Alleen mijn borsten zijn wat gevoelig en sávonds wat last van oprisperingen. Ben wel wat moe op dit moment. Mijn rug doet geen pijn meer en heb geen last van mijn buik. Vind het wel allemaal vreemd. De ene dag heb ik meer last dan de andere. Wou dat ik nu al kon testen maar dat gaat helaas niet. Je kunt wel gek worden de laatste week.

Groetjes Sharine

Hallo meiden!

Ik heb twee dagen ongi-gevoel gehad en steken onderin de buik. Dit had ik de vorige  ronde ook niet en ook gisteravond steken in mijn borsten. Mijn temperatuur is voor mijn gevoel iets hoger een week of zo, maar ik twijfel of dat van mijn kies/onsteking komt. Dan ben je iets koortsig, maar de pijn ervan is nu wel minder geworden en  ik slik nu niks meer tegen de pijn. Ik had er geen goed gevoel over om iets te slikken. Het is zeker erg spannend en ik ben ook erg ongeduldig!!

Liefs Yvonne

...en ik zou ook veel over hebben voor een test die werkt een week voor je NOD!!!!
Haha erg he ?

Yvonne

Hallo Meiden,

Hoe is het bij jullie? Zijn er al kwaaltjes om de hoek komen kijken ?

Liefs Yvonne

Hallo Yvonne

Bij mij is het nu vrij rustig (slecht teken). Alleen mijn borsten nog geen krampen in de buik. Wel heb ik wat meer last van witte afscheiding. Gek word ik ervan alles duurt een eeuwigheid. Bij jou ook rustig.

We duimen maar op een goeie afloop.

Groetjes Sharine

Hallo Sharine,

Volgens mij heb ik iedere keer hetzelfde gevoeld als jij in deze ronde. Soms had ik een dag later de kwaaltjes die jij de dag ervoor beschreef.  Nu alleen gevoelige borsten en meer afscheiding, dat is alles voor vandaag ?!? Ik wordt gek van het wachten, ik ben erg ongeduldig. Mijn mannetje is vandaag jarig, dus het is erg jammer dat ik deze week niet mijn NOD had. Wie weet had ik hem een super verjaardagskadootje kunnen geven. Nou ja, misschien komen de RD ook wel. We zullen zien en véééél .

Liefs Yvonne

He Poco,

Bij mij zijn de kwaaltjes als ik terug kijk een week later begonnen. Dus een week voor m'n NOD.

Hey Shanaz,

Ik denk dat ik daar ook maar van uit moet gaan. En ook van mijn langste cyclus. Als ik dat doe, dan zou ik komende zondag mijn innesteling moeten hebben, als ik zwanger zou zijn, en volgende week dus m'n kwaaltjes. Want 28 mei heb ik dan mijn NOD. Ik ben heel benieuwd of ik iets ga voelen, en wat. Het blijft heel spannend, en het duurt zo heel erg lang!!!

Heb jij al kinderen? en ben jij nu ook zwanger of wacht je ook op je NOD? wanneer is die bij jou? hoe oud ben jij?

Groetjes Poco

Terug
Bovenaan