Kwaaltjes

Hee meiden,

Ik ben aan het duimen voor jullie en voor mezelf    nod woensdag, spannend!!!!

Liefs Lientje

Ja, het is echt spannend! Ik weet het niet hoor... soms denk ik van wel en soms ook van niet.... Wil er niet teveel over nadenken, we zijn sinds juli 2006 bezig. Ik heb deze ronde wel vage steken in m'n buik gehad, maar ja...

We blijven duimen en wachten....zucht...

Liefs Lientje

Hallo meiden

Nou ik denk (weet wel zeker) dat mijn ongi erraan komt. Sind gister last van rozig/lichtbruine afscheiding. Het rare is dat als ik dit krijg dan ben ik binnen een paar uur ongi. En nu nog niks maar dat komt wel. Wat weeig gevoel in buik en rug. Dat is een heel slecht teken.

Maar duim voor jullie dat het positief is.

Groetjes Sharine

Hallo meiden,

De RD zijn nog niet gearriveerd, maar ja kan natuurlijk wel snel genoeg.

Hey Sharine is het bij jouw doorgezet of zou het innestelingsbloeding zijn?
Hey Lientje het kan altijd van alles zijn he ? Het is vervelend dat wachten!!

Vrijdag temp. 37,1/ zaterdag temp. 37,2 en zondag temp. 37,1 ?
Ik weet alleen niet wat mijn temp. normaal is, dus kan ik er niks mee ?

Liefs Yvonne

Hoi Lientje,

spannend!!!!!!! Ik duim ook voor jou dat je zwanger mag zijn deze keer. Ik kan me voorstellen dat je eindelijk wil dat het raak is. Is het voor jullie 1e wondertje?

Groetjes Poco

Hey meiden,

Sharine, het kunnen idd ook innestelingsbloedingen zijn, maar ik denk dat je dat zelf het beste kunt beoordelen. Het zou anders toch ook al iets eerder zijn dan verwacht? Ik hoop voor je dat het niet doorzet!

Yvonne, je kunt zo aan je temp. niet echt zien of je zwanger bent omdat je je normale temp. niet weet. Maar meestal zit die wel onder de 37.0. Dus wie weet zit je nu wel iets hoger dan normaal en ben je toch wel zwanger!!! Ik ben heel erg benieuwd. Ik denk dat ik vanavond al een test doe,als de RD wegblijven.  Ik het er vanmiddag een gekocht! Dat alleen al vond ik heel erg spannend!!!

Groetjes Poco

Hoi Yvonne

Nee het is bij mij nog steeds niet doorgezet. Op dit moment weer rustig, wel wat last van de buik en rug. Wel vreemd hoor normaal heb ik op de dag dat ik bruine afscheiding heb ook een paar uur later ongi maar nu nog steeds niet. Misschien dat het morgen doorzet en anders woensdag testen (denk niet dat het nodig is).

Hoop natuurlijk dat het innesteling is maar denk het niet.

Maar hoe is het verder met jou hoop echt voor je dat het nu eindelijk raak is    

Groetjes Sharine

Terug
Bovenaan