Kwaaltjes

Hallo meiden,

Sharine als het nog niet is doorgezet is er nog hoop. Maar je kunt het toch zelf het beste beoordelen. Ik zal echt voor je duimen dat het innesteling is.

Poco, Heb je ook ongi-klachten of niet ? Ik hoop dat als je vanavond test de uitslag positief is! Ik zal voor je duimen!!! Ja ik hoop dat mijn temperatuur normaal 36,8 is en dat het nu raak is, maar ja ik weet het niet.

Meiden, de ene keer weet ik zeker dat de RD eraan komen en de andere keer verneem ik weer niks. Heb zaterdagavond en zondagmiddag en nu net weer ongiklachten, dus ik zie wel. Op dit moment denk ik dat de RD wel weer komen. Het is lastig, maar als ze er morgenvroeg niet zijn doe ik een test.

Nou, we blijven !!!!!!!!!!!!!!!!!

Hey meiden,

Ik heb net een test gedaan, en wat blijkt nou:
Ik  ben ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik kan het gewoon niet geloven! het is nog heel onwerkelijk. Maar er stonden echt 2 streepjes! heel duidelijk ook. Dus morgen maar een afspraak maken met de ha.

Ik vind het wel heel rot voor degene die heel lang bezig zijn voor hun eerste wondertje, maar bij mij is het gewoon de eerste keer raak voor ons eerste kindje!

Meide, ik hoop dat ik van jullie hier ook het goede nieuws kan lezen deze week. Zou super zijn. Tot gauw op het zwanger zijn forum.

Groetjes Poco.

Poco,

Nogmaals gefeliciteerd, echt helemaal super!!! 1e ronde of de zoveelste ronde het maakt niet uit, het is en blijft een wondertje, dus gewoon saampjes lekker van genieten!!!

Liefs Lientje

Ps Ja, wij gaan voor ons 1e wondertje

Hoi Poco

Nogmaals van harte proficiat. Fijn toch dat het in de eerste keer gelijk gelukt is. In het begin is het altijd onwerkelijk. Maar geniet er met je partner fijn van.

Bij mij zijn de RD gisteravond gekomen. Jammer maar ja het komt vast nog wel een keer. Gelukkig zit ik nu weer op de 28 dagen en dan klopt het dat ik precies 14 dagen na mijn eisprong ongi ben geworden.

Groetjes Sharine

Hallo Meiden!

Hey Poco, nogmaals gefeliciteerd hoor! Heel veel geluk gewenst! Super hoor zo'n klein wondertje!!

Bij mij zijn de RD   nog niet gekomen, dus moet nog maar even afwachten. Ik heb zelf het gevoel dat de RD eraan komen.

Liefs Yvonne

Hey Sharine,

Vervelend zeg dat de RD toch zijn doorgebroken! Nou ik hoop dat het de volgende ronde raak is. Het is wel elke keer een teleurstelling he?

Liefs Yvonne

Hoi Yvonne

Tuurlijk het is altijd een teleurstelling maar ach he de kans is ook maar 20% op slaging. Vind ik eigenlijk ook vrij laag. Maar ja we doen er niks aan, gewoon maar weer flink klussen de volgende maand. En het zal ons vast wel een keer gegund zijn. Anders moeten we dat gewoon maar accepteren. Voor mij ligt het natuurlijk iets anders als bij jou en vele anderen die graag zwanger willen worden van de eerste. Kijk ik heb al 2 kids en tuurlijk we willen graag een derde maar diegene die graag voor de 1e keer zwanger willen worden ligt het iets anders. Voor ons is het mooi meegenomen als het lukt. Maar we hebben altijd gezegd lukt het niet dan zijt het zo. Voor ons geen medisch molen.

Maar voor jou blijft het nog spannend zolang je nog niet ongi bent en je moet wel een beetje rekening houden met het feit dat je vorige maand iets later ongi bent geworden. Hou in je achterhoofd dat je meestal je langste cyclus moet aanhouden. Dus kan het nog voor jou.

Groetjes sharine

Hoi Sharine,
Balen zeg, of je nu wel of niet kids het het is en blijft een rotgevoel, maar ik snap wel wat je bedoeld met je 2 kids...
Liefs Lientje

Terug
Bovenaan