Kwaaltjes?

Hallo allemaal!

Volgens mijn berekeningen ben ik nu 4w2d zwanger en heb al wel wat kwaaltjes! Heb nu al twee nachten niet geslapen (3 uurtjes per nacht en ook niet in een ruk door) vooral in de avonduren misselijk (maar niet spugen gelukkig!) en vooral 's avonds een flinke opgezette buik...

Morgen de vk bellen, want ik knijp hem wel! Heb van de zomer een mk gehad en nog geen andere zwangerschap mee gemaakt...

Hoe is het met jullie?

Liefs, Betty

Hey

nou ik ben volgens mijn berekeningen vandaag pas 4 weken zwanger! ik weet het wel al 4 dagen!
flink wat HCG dus, omdat ik ovulatie testen gedaan heb weet ik zeker dat het niet langer is en de clear blue gaf het ook net zo aan.
ik heb ook al wat nachten heel slecht geslapen, ontzettende opgezette buik, en dan ook mijn maag enorm...
misselijke vlagen en beetje zwaar gevoel in onderbuik, allemaal erg herkenbaar van mijn eerdere zwangerschappen.
ook een enorme droge huid!
ik ga morgen ook mijn VK bellen, spannend!!!!

en Betty ik kan me voorstellen dat het voor jou nu dubbel zo spannend is, ik heb na mijn miskraam de VK gebeld en gevraagd of ik aub op tijd mocht komen voor de 1e echo. en dat mocht!

liefs

He mommy3!

Bedankt!! Ik ga dat morgen ook even vragen... Stress is de grootste killer he, dus misschien dat ik ook wat eerder mag dan!

De vele hormonen herken ik ook! Ik heb morgen pas mijn NOD maar heb gisteren al positief getest, in de avonduren nog wel en zonder een vroege test! Genoeg HCG dus!

Spannend hoor!

Liefs

hey betty,

ik kon bij mijn andere kindjes nooit eerder testen en nu dus wel! ik testte puur omdat ik naar de tandarts moet ivm verdoving!
en ook ik in avonduren..

nou laat je het weten? ik ga morgen ook bellen!

liefs

Hey,
Ik ben nu 4+6 dagen zwanger.en net als bij mn 1ste zwangerschap merk ik maar weinig!heb af en toe wat gespannen borsten wat vaker plassen en soms eerder moe thats it!heb zaterdag nog getest en toch weer een goede donkere streep!dus ga er vanuit dat het toch wel goed zit.hopelijk gaat deze zwangerschap net als de vorige.dan wil ik altijd wel zwanger zijn.ga van de week de verloskundige bellen en hoop dat ik rond de 9de week een echo krijg.
liefs Jootje

Ahhh!

Ik mag pas over 3 weken, ben dan 7w3d.. Ze wilde voorkomen dat we net niks zouden zien op de echo! Ach ja, wat zijn nou 3 weken?? Nog 21 nachtjes!!

Liefs

hmm iedere VK denkt er anders over (waarom?), ik weet uit ervaring dat er met 6 weken al wel wat te zien is bij mij dus ik kan niet wachten, maar goed het kan tegenvallen!
bij onze 2e moest ze zoeken en zei ze ik moet even goed kijken ik zie nog niks... mijn hart zat in mijn keel en ineens ja ik zag wat! nou ik geloofde dr niet maar ja hoor een klein wormpje! (althans daar leek ze op! hihi)
we wachten af!!!!

liefs

Terug
Bovenaan