Kwaaltjes?

Hey heb ook al een afspraak staan voor 11 februari ben dan 8w+2d zwanger krijg dan ook een echo.best spannend allemaal.fijn dat jullie zo vroeg kunnen.ik kon kiezen met 8 of 9 weken zit er nu tussenin.
liefs jootje

Ik mag 3 februari. Ben dan precies 8 weken. Moest eigenlijk een week later, maar dan ben ik op kamp (geef les op middelbare school), dus nu mocht ik een week eerder :) Bij ons is het tussen de 8 en 10 weken dat je eerste echo krijgt.
Man zei voor dat ik zwanger was vaak dingen als: wat een onzin, ik hoef daar toch neit mee naar toe. Ga er geen vrij voo rnemen hoor. dat doe je zelf maar.
Nu ben ik zwanger, en nu was het: heb je al een afspraak gemaakt? ik zal gelijk vrij vragen. Ik neem de hele dag wel voor de zekerheid! :)

Echo is vlak voor de carnaval. Moet het daarna tegen vrienden vertellen, want vertel het liever dan dat het op valt: waarom drink je niets met de carnavel???

wie van jullie herkent het?
als je niest dat je pijnscheuten in je onderbuik krijgt! ik had dit niet echt gemist moet ik zeggen, dit had ik ook bij de andere 3 kids wel maar het lijkt wel of alles sneller gaat!

Ik ken het niet Mommy3!

Wat denk je, ik moest de afspraak van de vk verzetten want ik heb de 8ste een verplichte cursusdag, kan ze pas een week later! Grrrr NOG een week langer wachtten... 15 feb dus pas...

Liefs

nog even houden zo inderdaad.

wat dacht je van een andere vkpraktijk?
Nee hoor niets aan te doen.
Weet je des te langer je wacht des te meer ze kunnen zien, en jij ook.
Ik had het helemaal niet erg gevonden als ze me een week later hadden gezet.
het voelt nu alsof ik nog een week in spanning moet zitten. Stel ze zien dan nog niet genoeg.....
Moet er niet aan denken.

Ik voelde me daarintegen vandaag erg zwanger. Zo zag ik er volgens mij ook uit. Ben vandaag niet uit de broek geweest zeg maar, zo ik had me een buik.
Kon wel 5 maanden zijn.

Over de kwaaltjes: Heb enorm last van mijn rug, hebben jullie dat ook?

En voor Betty: kan je niet een "smoes" verzinnen dat je toch kan? Of heb je het nu al verzet? Zou het ook zo snel mogelijk willen weten... Zeker omdat je al eens een mk had... Hopelijk is het nu allemaal in orde. Slaap je misschien daarom ook slecht?
Ga zelf 1 februari. Wil zo graag zien en horen dat het allemaal goed is...

Terug
Bovenaan