Kwaaltjes?

oh heb ook zo last van mijn darmen! en ben moe,m maar vanacht kon ik niet slapen.snap je dat nou?

voor betty: hoop dat je vanacht goed slaapt en dan ben je "de mijlpaal" voorbij, geeft hopelijk wat rust! k*t dat je echt niet onder die cursus uit kan. (onderwijs?)

voor petra: hoezo zie je zwangerschap al je hele leven als niet leuk? zie wel enorm tegen de bevalling op. kan dat ook niet aanzien op tv...

x

Hey Mnon,

ik slaap ook zo slecht en ben bekaf! niet normaal!
maar goed dit is erg herkenbaar van alle 3!

bevallingen, ik vind het niet erg! echt niet!
ik vind het prachtig om te zien op tv.. en als de weeen beginnen, dan denk ik Yes nog ff en het is er!
dat geeft zon oerkracht dat ik die bevalling niet erg vind!
ik heb ook redelijke makkelijke bevallingen gehad hoor. alleen de eerste was moeilijker.
natuurlijk doet het pijn, maar mijn grens is vrij hoog blijkt!

liefs

oh vind je dat echt niet erg? ik zei altijd: wil wel kinderen, maar hoef geen bevalling, haha!
je hebt al drie kinderen? vrouw met ervaring dus.
dicht bij elkaar?
hoelang bleef je toen moe en sliep je slecht? en de misselijkheid? heb je ook rugpijn?
als ik het lees, staat het er misschien wat zeurderig. 't is allemaal nieuw voor me, maar heb het er voor over:)

Nou weet niet, ik heb er altijd zo een idee bij gehad dat je eerst 3 maanden boven het toilet hangt.
Om vervolgens je tanden te verliezen en incontinent te worden.
Waarna je wakker wordt en je eigen voeten niet eens meer kan zien om daarna door het genot van een bevalling te moeten.

MAAAAARRRRRRR, ik ben om hoor, we hebben heel bewust hiervoor gekozen het heeft alleen even geduurd voor mijn knop om was zeg maar.
De rugpijn waar jullie het over hebben is hier overigens in alle hevigheid aanwezig, maar ja dat komt denk ik ook wel omdat ik om te beginnen al een behoorlijk rug probleem heb dus dit was te verwachten.

hey
ik heb dr 3!! en de oudste is 4!
haha dus geloof me die zitten vlot op elkaar!
ik heb elke zwangerschap als extreem vermoeiend ervaren!
ik ben gewoon veel moe, slaap slechter
misselijk ben ik maar even geweest!
rugpijn pas later in de zwangerschap!!
ik had veelal af en toe kramp in de kuiten enz..
maar ik vind het gewoon iets wat erbij hoort!
en echt die bevallingen. pff ik zie er niet tegenop! nou dat wil wat zeggen na 3 he!
de laatste vloog er dan ook bijna uit hoor!
de VK was net op tijd!

als je nog vragen hebt! ik hoor het wel!

liefs

He Dames!

@mnon: Ik werk in de gehandicaptenzorg, met jongeren met een gedragsprobleem en agressie... Ik heb het dan ook een paar collega's (waar ik het meest mee werk) verteld ivm de agressie. Ik was namelijk heel bang dat ik door spanning/strees of agressie een miskraam kon krijgen. Ik heb gister een goed gesprek gehad met 1 van me collega's ( verpleegkundige en twee jaar gewerkt op verloskunde/gynacologie) en die zei dat zelf als ik een nu een stomp zou krijgen in mijn buik dat dat geen miskraam kan veroorzaken. Het vruchtje is namelijk een rijstkorreltje in de grote oceaan nu. Ook stress veroorzaakt geen miskraam. Natuurlijk is stress voor niemand goed, maar het is geen veroorzaker. Dat stelde me wel heeeeeeel erg gerust. Want ik dacht dat ik met gezond/voorzichter leven de kans op een miskraam verkleinde, maar een miskraam heb je niet in de hand. Ja alleen met roken, nou daar ben ik mooi mee gestopt!

Nu kan ik lekker mijn werk blijven doen zonder het te zeggen in ieder geval tot de 3 maanden. Dan ga ik het pas verder openbaar maken op het werk.

Ik zie eigenlijk nergens tegen op van de zwangerschap en de bevalling! Wat mij het ergste lijkt is waar ik nu in zit, in die onzekere periode...

Liefs!

ik heb nog nooit zoveel kwaaltjes gehad. moe, en toch niet kunnen slapen. raar dromen. misselijk. heeeeeel moe. noem maar op.
ach, het is voor het goede doel maar toch....
liever deed ik mijn eerste zwangerschap over. was erg relaxt. behalve die maagzuur aan het eind.
eigenlijk vergeet je het zo weer volgens mij. als je je weer goed voelt

groetjes tamara

Terug
Bovenaan