Kwaaltjes?

Heb erg last van mijn rug, wie herkent dit?

En voor Betty: kan je geen "smoes" verzinnen om toch te kunnen gaan? Of heb je het nu al verzet?
Kan me voorstellen dat je z.s.m. wilt gaan, helemaal omdat je al eens een mk hebt gehad. Dan wil je toch weten of het goed is...
Zou je daarom misschien ook slecht slapen...? Hopelijk is het deze keer allemaal goed!
Zelf ga ik in mijn 9e week, Hoop zo dat ik dan te zien en horen krijg dat het allemaal goed is...

Heb erg last van mijn rug, wie herkent dit?

En voor Betty: kan je geen "smoes" verzinnen om toch te kunnen gaan? Of heb je het nu al verzet?
Kan me voorstellen dat je z.s.m. wilt gaan, helemaal omdat je al eens een mk hebt gehad. Dan wil je toch weten of het goed is...
Zou je daarom misschien ook slecht slapen...? Hopelijk is het deze keer allemaal goed!
Zelf ga ik in mijn 9e week, Hoop zo dat ik dan te zien en horen krijg dat het allemaal goed is...

He Mnon,

Nee ik kan geen smoes verzinnen nee. Het is een verplichte cursus voor ons hele team. Het is al een keer verzet omdat er een collega toen niet kon, en het is mij zeer duidelijk gemaakt dat hoe ziek/zwak/misselijk we ook zijn we wel naar de cursus moeten! Grrrr...

Het zou best kunnen dat ik daarom wat slechter slaap, maar als er vannacht niks gebeurt dan ben ik verder dan de vorige zwangerschap, en dat is voor mij een mijlpaal! Ik denk dat ik me dan ook een stuk beter ga voelen!

En ja, die rug!!! 's avonds vooral, overdag valt het wel mee!

Ook ik zie er uit alsof ik 5 maanden zwanger ben, don't worry!! Het is alleen wel heel lastig verbergen zo... Ik ga maar eens een paar wijde kleren opduiken in de kast denk ik!

Liefs!

Hallo,

Ik ben nu 8 weken zwanger en moet eerlijk zijn dat ik behalve echt ontzettend moe te zijn niet echt andere kwaaltjes heb.. Dit maakt me vaak wel onzeker.. Ik heb 1 februari de eerste afspraak bij de verloskundige. Gelukkig duurt het niet meer zo heel lang dan krijgen we eindelijk wat meer bevestiging.

Mij valt het eigenlijk reuze mee.
Dit komt grotendeels omdat ik mijn hele leven al zwanger zijn zie als iets wat vooral niet leuk is (en dan druk ik mij mild uit).
Maar tot dusver mag ik echt niet klagen.
Af en toe wat rommelig in mijn maag en duizeligheid.
De pijn onder in je buik bij het niezen dat herken ik!!
En eigenlijk is mijn grootste kwaal dat het lijkt alsof ik aan de verdovende middelen zit!!
Wat ben ik moe, echt ongelooflijk, ik ben nu al twee keer eerder naar huis gegaan vanaf mijn werk omdat ik mijn ogen niet meer open kan houden.
Dit komt gedeeltelijk omdat ik soms in de nachten erg onrustig ben en de meest enge dingen droom (vooral over niet al te prettige bevallingen) maar ook als ik goed geslapen heb dan heb ik er last van.

Groetjes Petra

Petra!!
ik ben ook zooo moe, alsof ik half slaap!!!
mijn maag is een ramp! die rommelt ook enorm!
duizelig jepp!!! en die nachten! pff hou me erover op!
veel hetzelfde dus! maar we mogen niet klagen he!ben dr super blij mee

liefs

Vandaag voor het eerst wat moeier dan andere dagen... Nader ook de 6 weken nu dus dat schijnt wel normaal te zijn! Daarnaast slaap ik 's nachts ook amper dus misschien breekt het nu gewoon op!

Me darmen spelen op en heb zere borsten, opgeblazen buik, scheetjes en boeren laten, maar dat is het zo'n beetje! Het zijn geen lastige kwaaltjes zeg maar.. Oke, alleen het niet slapen dan!

Liefs!

Terug
Bovenaan