Kwebbelmeiden van Maart nr.3!

Goedemorguh, ikke zit al op, aangekleed en wel. Na weer een brak nacht. Ook al was het in eigen bedje. Nu vond Nemo me zo lief dat ie het liefst heelll dicht in me wou kruipen. Op gegeven moment lag mijn mannetje breed uit, Nemo wou meer ruimte. Toen had ik echt ff zo iets van het moet niet gekker worden. Kwam mijn mannetje lief tegen mijn aan liggen in zijn slaap. Gaat de kat weer vervelend doen. Dus hup raam van het kleine kamertje open, kon ie naar buiten lopen.Snel raam weer dicht, want wil geen vogeltjes. Ik wil hem liever niet boven hebben, maar ja hij kan trap lopen en als ik de slaapkamer deur dichtdoe is het ten eerste wat benauwd en ten tweede klopt ie dan gewoon aan of gaat net zo lang miauwen tot ik de deur wel open doe, want dan houd ie me ook wakker. Tis wat. En naar buiten doen werkt dus ook niet, want dan gaat ie op gegeven moment voor het raam miauwen dat ie naar binnen wil. Jaja mijn mannetje en de kat hebben hier maar een goed leven.

En ik word af en toe gillend gek. Merk dat de spanning rond de keuring steeds groter word. En zit gewoon met dingen in mijn maag. Dan denk ik verdorie Nath. laat het meer los, want je kunt je er wel druk om maken maar het loopt zoals het loopt dan kan je hoog springen of laag springen. Het enige wat ik kan doen mijn verhaal doen en hopen dat hun dat accuut (erg)  genoeg vinden. Wat zit de wereld soms toch raar in elkaar.
En ik heb het idee dat mijn mannetje ergens mee zit, die doet zo raar. Maak ik hem vanmorgen wakker, zeg dat de wekker gaat e.d. Is het voor hem tijd om eruit te gaan om te gaan werken, blijft ie liggen. Dus ik vragen is er iets, je moet werken hoor Lieffie. Doet ie net of ie me niet hoord. Dus ikke beetje wakker maken, zegt ie: Laat me nou!!! Nou grrr heb ik daarvoor de wekker gezet. Snap er niks meer van. Meneer wil niet naar de dokter. Nou als ik vanmiddag thuis kom van hydrotherapie ga ik maar eens proberen goed gesprek aan te knopen.

Verdorie wat is het toch wat. Als ik een kleine was zou ik niet eens in mijn buik willen groeien!

Liefs Nathalie

hoi meiden
en nathalie bij deze mn meldpicht, ik ben niet zo goed in lange verhalen schrijven net als jij en mamajm en mama22, maar ik lees wel veel mee hoor! mammajm vind het knap van je hoe je met alles om gaat zeg, gelukkig kijk je er positief tegen aan en ben je er weer aan toe om zwanger te worden harstikke goed meid ik gun het je van harte net als alle meiden hier natuurlijk. en mamma22 jammer dat jullie toch nog even wachten met zwanger worden vooral als je er al mee bezig was, maar reizen is ook heel leuk, en misschien denkt je vriend er daarna wel anders over als jullie naar NY geweest zijn mannen zijn zo veranderlijk als het weer en  ik kan het weten ( heb nl ook zo'n man, die vaak niet weet wat hij wil). nou ik denk dat bij mij de rd'tjeds doorkomen vandaag heb al twee dagen al een paar druppels bloed verlies niet veel hoor, maar voel het nu ook wat rommelen in mn onderbuik  dus denk dat het zo wel doorzet baal wel hoor, maar ja we gaan dan weer op naar ronde 4
nou meiden succes met zwanger worden meld nog el ff wat mn volgende NOD is

Hey Cory, je hoeft ook geen lange verhalen hier typen hoor, maar tis wel fijn als we af en toe ff weten hoe het met je gaat. Jammer dat je al wat bloed hebt verloren. Hoeveel dagen zit je cyclus nu? Als het doorzet wil je dan weer op het nodlijstje? Als je dan ff je nieuwe nod datum doorgeeft. Tis geen verplichting om hier dagelijks te komen hoor. Of lappen tekst neer te zetten. Zo moet je het niet zien.

Wens je heel veel geluk in elk geval! Liefs Nathalie

heeej lieve meiden, daar was ik ook weer even....
hihi druk hier..dus ff jg op lager pitje! helaas Nathalie..hihi
Ik meld me toch maar ff elke dag, probeer ik altans anders krijg ik weer meldplicht he, haha
Nee gaat goed hier hoor. vanochtend al vroeg op de fiets, naar de markt!
heerlijk fruit en brood gekocht...
Toen gauw spullen naar huis gebracht en flesje gepakt voor zoonlief en bij vrienden die pas verhuist zijn op de koffie!
Heel gezellig weer us!!
Ging op zich op tijd weg,dus dacht ff gauw naar het dorp om te kijken voor leuke slippers voor mezelf..wil graag leuke witte ofzo..hihi maar ook wou ik nog wat dichtere schoentjes voor zoonlief. hij heeft nu echt helemaal dichte nog van de winter en Teva's..die zijn echt voor met blote voetjes erin. maar nu heb ik dus ook nog die zeg maar half open/dicht zijn hihi waar dus ook wel sokjes in kunnen, maar als t moet ook blote voetjes..dus lekker voor hem geslaagd maar voor mezelf nog niet, maarja nu regent het dus toch geen weer voor slippers enzo.... bakkie..ik wil zon...hihi
smste een vriendin of ik vanmiddag ff bakkie kom doen?? nou is goed, eerst ff gauw naar AH straks en dan daar heen en bij AH maar ff iets kopen voor macaroni, dan ben ik snel klaar met eten koken...want moet vanavond weer us werken. tupperware party. en moet wel eindje rijden, dus op tijd weer foetsie, dus drukkiedruk...wel lekker hoor!
Morgen is mn pa jarig. daar ga ik sochtends ff bakkie doen met zoonlief en een nichtje trouwt. mogen we ook naar het feest, dus dat doen we savonds dan eerst ff en erna nog ff met zn 2tjes naar mn ouders, kan manlief mn pa ook nog ff handje schudden he..haha Mn schoonzusje komt oppassen en blijft slapen dus ideaal!
Nou ja en dan ist alweer echt weekend he..wat gaat de week toch snel...pffff vliegt om
Of ik rd'tjes ga krijgen??? ik weet t nog niet.. heb wel beetje gewoon witte afscheiding afentoe, en daar begint t vaak wel mee...maar ik wacht gewoon rustig af... lekker fris verhaal he haha..

Hej Nathalie, balen dat je weer zo'n rottige nacht heb gehad zeg...pfff ik zou die kat uit het raam smijten als tie steeds in mn bed wou..nee dat moet ik echt niet hebben... hihi maarja moet jij weten he..
Wel rot dat je mannetje zo vaag doet zeg misschien toch nog niet helemaal fit of ook spanning over jou keuring..pfff meis ik hoop dat er wat positiefs uit komt voor je! sterkte!! meis ik gun je het beste van de wereld..je hebt al genoeg moeilijke dingen in je leventje gehad! hou je taai!! ik duim voor je....

En Cory, lief dat je ff langskwam he! je moet ook echt niet zulke lange verhalen als sommige hier schrijven hoor haha... voel je niet schuldig. iedereen doet dat op zn eigen manier..
jammer dat je rd'tjes er weer doorkomen..
pffff maar ja sterkte en op naar volgende ronde!
hopelijk mag het dan eens raak zijn!
Ik duim vast voor je!
Bedankt voor je lieve woordjes trouwens.
Ik probeer het gewoon idd positief in te zien.
Je kan wel bij de pakken neer gaan zitten maar daar bereik je ook niets mee
en dat is ook mn karakter niet.
Ik verwerk het gewoon door lekker verder te gaan, bezig te zijn en dubbel te genieten van mn mannetje wat ik al heb!
En tuurlijk is het weleens moeilijk om dan weer te horen als iemand zwanger is of als ik dikke buiken zie, maarja ik gun het gewoon iedereen!
En mezelf natuurlijk ook, maar dat komt wel weer... hopelijk zsm maar ik probeer er gewoon nuchter onder te blijven. dat ist beste voor me!
Heej meiden..fijne middag nog he.
ik ga nog ffies wat doen hier als ik nog even tijd heb voordat ik weg ga kom ik nog wel weer ff langs...
Liefs mij

Jeetje MamaJM wat heb jij drukke dagen zeg. En het weekend weer werken in de thuiszorg? Vandaag ook veel dingen gepland. Ook al is het natuurlijk wel gezellig om koffie te leuten.

Mijn mannetje is idd nog niet fit. Heeft nog steeds last van zijn maag en schijnt niet echt naar de wc te kunnen. Dus ikke zei ik bel de dokter, maar dat wil hij dus niet. Stom gedoe! Dan heb ik wel zo iets van ik maak gewoon een afspraak, maar ja kan er moeilijk zelf heen gaan hè. Hij kan af en toe zo koppig zijn, kweet niet goed wat ik nu moet doen. Kan hem toch moeilijk aan zijn haren meesleuren, klein kind. De kat wil ik ook liever niet in bed hebben. Al die haren enzo. Maar ja dat beest luisterd ook al niet naar me. Die klopt dan irritant tegen de deur. En gaat heel hard miauwen, dan kan ik ook niet slapen. Buiten zetten helpt ook niet, want dan miauwd ie ook heel hard en de buurt erbij wakker dalijk. Tis wat! Klink allemaal wel heel negatief nu.

Ik ben heelll veel kracht aan verzamelen om alles wat ik nu denk en voel om te zetten naar iets positiefs. Maar helppp ik weet ff niet meer hoe hoor! Ben door mijn eigen peptalk heen. En oh er zal vast wel oplossing komen, teministe HOOP ik. Maar tis nu heel stressvol allemaal heel spannend e.d. En dreigd gewoon allemaal mis te gaan. En dan denk ik echt nou als ik een kleine zou zijn zou ik niet eens in mijn buik willen groeiene en dit allemaal mee willen maken. Maar goed das wel weer ff heel zwart wit gezien!

Kom op Nath. het komt allemaal goed word er dan gezegd!

Ik hoop het!

Liefs Nathalie

Nathalie, meis meis, ik denk echt aan je...
Kan me voorstellen dat je er bijna ff helemaal doorheen zit..
zo'n spanning allemaal
Ik gun je het beste van de wereld
en hoop ook echt dat er een goede oplossing komt
en dat je mannetje dan ook weer opknapt
misschien is het bij hem ook wel vorm van uiting omdat hij over je in zit..wie weet
Mannen zijn nu eenmaal anders dan vrouwen en verwerken zoiets op hun eigen manier...
maar wel ff heel lastig en dubbel vervelend voor jou meis..
hopelijk is hij er snel weer helemaal voor je om je te steunen en helpen bij alles..
al zijn het maar wat lieve woordjes he die je goed doen!!!
Meid kop op!! ik duim voor je dat alles goed op zn pootjes terecht komt...
Net als die vervelende kat van je..pff succes met m...
misschien ff africhten dat ie je nachtrust niet meer komt verstoren, want die kan je nu goed gebruiken...
Meid hou je taai en sterkte!!!!!
schrijf hier lekker van je af als je wilt..ik lees alles en leef met je mee!!

En ik heb idd drukke dagen..maar zo ben ik..
Ik hou daar wel van..
Heerlijk bezig zijn..hihi
Als ik me verveel wordt ik gek..
dus laat me maar hollen..hihi

xxx

Dank je MamaJM. Hij merkt nu ook wel meer dat ik het moeilijk heb
Net beetje zitten kletsen samen. En krijg wel lief extra knuffel enzo.
En had zulke koude armen dus helemaal lief warm wrijven.
Dat doet me dan wel weer een beetje goed!

Fijne middag meis. Ik weet gewoon niet meer wat ik moet zeggen
Komt weinig zinnigs uit me, behalve dat het allemaal niet makkelijk is.

Liefs Nathalie

Zazoutje. Loempiamonster en MissDovie.....!!!

Jullie staan al n tijdje op het wachtbankje en we horen maar niks van jullie?????!
Jammer. zo spannend..
willen jullie misschien even keer melden hoe het met jullie gaat??
en als jullie evt geen behoefte hebben om hier te schrijven en mee te kletsen zeg dat dan ook maar, dan kunnen we jullie van de lijstjes afhalen??
Nu maken we ons beetje zorgen omdat we niets horen??
Voor ons ook zo spannend!!
Ik snap dat jullie druk zijn, maar we leven graag met elkaar mee!!!

Esther hoe is   het met jou? je ging je toen wat terugtrekken begreep ik. hopelijk gaat alles goed met je meid??
En alle anderen die hier weinig komen, we denken wel aan jullie hoor...
en hopelijk snel veel leuke positieve berichtjes!!

Hopelijk horen we gauw wat van jullie!
Liefs de maartmeiden

Terug
Bovenaan