A
Anoniem
Guest
Goedemorguh, ikke zit al op, aangekleed en wel. Na weer een brak nacht. Ook al was het in eigen bedje. Nu vond Nemo me zo lief dat ie het liefst heelll dicht in me wou kruipen. Op gegeven moment lag mijn mannetje breed uit, Nemo wou meer ruimte. Toen had ik echt ff zo iets van het moet niet gekker worden. Kwam mijn mannetje lief tegen mijn aan liggen in zijn slaap. Gaat de kat weer vervelend doen. Dus hup raam van het kleine kamertje open, kon ie naar buiten lopen.Snel raam weer dicht, want wil geen vogeltjes. Ik wil hem liever niet boven hebben, maar ja hij kan trap lopen en als ik de slaapkamer deur dichtdoe is het ten eerste wat benauwd en ten tweede klopt ie dan gewoon aan of gaat net zo lang miauwen tot ik de deur wel open doe, want dan houd ie me ook wakker. Tis wat. En naar buiten doen werkt dus ook niet, want dan gaat ie op gegeven moment voor het raam miauwen dat ie naar binnen wil. Jaja mijn mannetje en de kat hebben hier maar een goed leven.
En ik word af en toe gillend gek. Merk dat de spanning rond de keuring steeds groter word. En zit gewoon met dingen in mijn maag. Dan denk ik verdorie Nath. laat het meer los, want je kunt je er wel druk om maken maar het loopt zoals het loopt dan kan je hoog springen of laag springen. Het enige wat ik kan doen mijn verhaal doen en hopen dat hun dat accuut (erg) genoeg vinden. Wat zit de wereld soms toch raar in elkaar.
En ik heb het idee dat mijn mannetje ergens mee zit, die doet zo raar. Maak ik hem vanmorgen wakker, zeg dat de wekker gaat e.d. Is het voor hem tijd om eruit te gaan om te gaan werken, blijft ie liggen. Dus ik vragen is er iets, je moet werken hoor Lieffie. Doet ie net of ie me niet hoord. Dus ikke beetje wakker maken, zegt ie: Laat me nou!!! Nou grrr heb ik daarvoor de wekker gezet. Snap er niks meer van. Meneer wil niet naar de dokter. Nou als ik vanmiddag thuis kom van hydrotherapie ga ik maar eens proberen goed gesprek aan te knopen.
Verdorie wat is het toch wat. Als ik een kleine was zou ik niet eens in mijn buik willen groeien!
Liefs Nathalie