Kwebbelmeiden van Maart nr.3!

Ff mijn bannertje tevoorschijn toveren hoor!
Jeetje nog maar twee weken en dan mijn nod.
Ik dacht dat ik 12 juni mijn eisprong had volgens preditor
Misschien ligt het aan dit speicale bannertje!

Ikke voel nog barre weinig. Ben eigenlijk wel een beetje benieuwd naar ovulatietesten. Zal ik er 1tje wagen?

Liefs Nathalie

hahahhahaha die Nathalie...die denkt...mamaJM meld zich, dan zal ik dat ook even doen, in 3 delen!!! haha kei goed meis..gezellig!!
Pfff wat een dag heb jij gehad he, en dan nog te beginnen over de nacht..
Ik wist toch wel als onze kat boven onder het bed zou liggen( ligt ie nooit, want hij mag niet naar boven haha!)
Dat ik hem dan wel even mooi onder het bed vandaan had gebonsjoerd zeg. mij een beetje uit mn nachtrust halen en lekker met n vogeltje zitte klooien..nee hoor das niks voor mij..
Dat jullie het bed uitgingen zeg voor dat beest..pfff nee zo heel veel hou ik dan dus ook niet van mij kat!
Ik zou m naar beneden hebben gejaagd met vogeltje en al!! haha...
Lekker druk dus op je werk...jaja die periode heb je nu weer he, afzwemmen enzo..leuk hoor! veel blije kindertjes en mama's met diploma's naar huis!!
Maar jij erg lange dag zeg..balen hoor..
Doe lekker rustig aan vanavond en mannetje weer beter inmiddels?? straks dan maar snel klussen he, nog maar 2 weekjes en is ook jou NOD er weer..
Net als de mijne a.s. zondag...op vaderdag zal het bekend worden, of misschien weer zwanger, of rd'tjes???
Ik ga niet weer dan meteen testen hoor Nathalie, toen op moederdag ook gedaan en dat liep fout af, dus ik wacht maar ff.. misschien pas na een week.
ik weet natuurlijk niet hoe mn cyclus nu is na de mk..dus maak mezelf niet gek...
Heb gewoon ook nog geen test in huis dus. dan kan je ook niet testen he..hihi
Nee zal vast eind volgende week worden als de rd'tjes wegblijven..vind het wel weer spannend worden hoor... we w88 af!
Fijne aaf allemaal!!
xx

Mijn mannetje is nog steeds niet echt lekker. En heb ik niks aan 's nachts want die slaapt zo vast en toen ie wakker werd van mijn gezing in bed en dat geluid is die naar beneden gevlucht. Ik durfde Nemo niet onder het bed vandaan te trekken. Durfde niet te kijken naar de zielige vogeltje. Daarom ben ik mijn bed uitgevlucht. Kon hem ook wel wat doen, maar ik durfde niet. Ik wou het liefst gewoon in mijn eigen bed liggen, maar dat geluid kan ik echt NIET tegen!

Nu ligt ie onschuldig te slapen en vannacht weer lopen spoken. Nou hij kan fijn weg blijven. Gaat zich maar ergens anders vermaken! Raam gaat dicht, geen vogeltjes vannacht! En zeker niet onder mijn bed!!!

Ik snap dat je niet op vaderdag wilt testen. Tis toch een beetje dubbel. Wel   speciale dag natuurlijk. Ik denk niet dat jij tot eind volgende week kan wachten, hihih. Ik hoop echt dat het dit keer allemaal goed mag gaan meis. Of je nu ongi word en over een tijdje een positieve test of volgende week een positieve test.

Liefs Nathalie

Meis vergis jij je niet, 16 juni is toch pas je nod?
Das volgende week maandag pas.

Ja het is idd de 16de, maar op mn bannertje staat over 4dagen testen??? vaag hoor..
ach ik ga in iedergeval niet vant weekend testen maar misschien dan woensdag ofzo als de rd'tjes nog niet komen...
hihi een week wachten hou ik vast ook niet vol haha...
Nou ik ga lekker slapen, ik hoop jij vanacht ook en dat je niet weer bezoek onder je bed krijgt van stomme kat met vogeltje..haha
truste en beterschap voor je manneke!!!
Liefs mij

Kijk mn bannertje zegt over 4 dagen, en voor mij is dat dus zondag?
maar maakt niet uit.... we w88 eerst ff rustig af wat er gaat gebeuren...
knuf ikku

Nod lijstje Meiden van Maart!!!!

Nathalie, 24 jaar                4e ronde  - 1e kindje           26-06-08
Mamma22, 22 jaar          4e ronde - 1e kindje           26-06-08
Iris, 21 jaar                                3e ronde - 1e kindje             27-06-08
Christel, 29 jaar                4e ronde - 2e kindje               07-07-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Cory, 26 jaar                          3e ronde - 1e kindje             12-06-08
Esther, 32 jaar                     4e ronde - 1e kindje          12-06-08
MamaJM, 23 jaar            3e ronde - 2e kindje             16-06-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Zazoutje, 25 jaar                2e ronde - 1e kindje          26-05-08 Spannend!
Loempia, 22 jaar              2e ronde - 1e kindje            03-06-08
El_Pro, 22 jaar                   2e ronde - 1e kindje              07-06-08
Miss Dovie,  26 jaar        3e ronde - 1e kindje           11-06-08

De zwangere Maartstoppers  onder ons   * * * ** * Glittersss * * * ** *

April:
Boeffieboh, 24 jaar        1e ronde - 1e kindje   uitgeteld: 18 december 2008
Mei:    
Parent2be, 27 jaar          1e ronde - 1e kindje    uitgeteld:  22 januari 2009
Kipling, 29 jaar                    2e ronde - 2e kindje    uitgeteld: 2 februari 2009

Bezoekjes VK

Parent2be    
2e bezoek         04-07-08    
1e  bezoek          04-06-08
Boeffie      
2e bezoek         17-06-08
1e bezoek         13-05-08      
Kipling                  
1e bezoek         24-06-08

Afspraken voor de mooiste Echo's

Parent2be
2e echo                04-07-08
1e echo                04-06-08 om 10.00 uur
Boeffie                
2e echo               ??-??-??
1e echo                27-05-08
Kipling
1e echo                09-07-08

Aub MELDPLICHT aan alle meiden die OVERTIJD zijn!
En die op het wachtbankje zitten (behalve MamaJM, die kletst zowiezo de topict wel vol, hihih)

Ik ben erg benieuwd hoe het met jullie gaat. Het zou fijn zijn als jullie weer iets lieten horen. Al is het maar een piep klein berichtje. Zwanger of Stomme Rd-tjes?

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan