Hoi hoi lieve meiden, ben ik dan ook weer, zal wel lang verhaal worden, hihi want ben gister heel de dag hier niet geweest....haha dus neem me niet kwalijk voor uitgebreid verslag.
Heb MELDPLICHT van Nathalie..hahaha!
Gister heel voorspoedige reis gehad naar Zeeland. lekker op tijd weggegaan hier
kwart over 9 zaten we in de auto!
Waren nog maar net onderweg en meteen ff file. niet lang gelukkig
Daarna aan 1stuk door gesjeesd...
Hihi het vervelende is dan dat je op den duur drang krijgt om te plassen
Maar ik heb nooit zin om te stoppen onderweg....
Dus t eerste wat ik dan ook deedt bij mn vriendin was naar de wc rennen...hihi
Aaaach en toen dat lieve kleine inimini schatje!! oh echt was echt smelt smelt!
Wat een mooi klein ventje joh meiden echt...pfff
Zoonlief hier was toen hij werd geboren al 8,5pond en dit kereltje maar net 6...
Wat een verschil dan zeg!! ohzooo lief!
Kheb er heerlijk veel mee geknuffeld die dag hoor!! haha
En vriendin heeft paar leuke foto's van ons saampjes gemaakt, die krijg ik vast binnekort toegemaild dus zet ik ze wel op mn hyves!
Het was erg gezellige dag.
Haar man was ook thuis. had nu 2weekjes vakantie, als de kraamhulp dus weg was.
Heerlijk aan het klusjes doen in en om het huis en aan het genieten van zn gezinnentje!!
Smiddags kon zoonlief niet echt slapen, eerst kwartiertje liggen huilen en miepen maar toen uiteindelijk wel een halfuurtje geslapen.
Hij heeft daar gewoon erg moeite mee bij anderen..
Maarja voor de rest was hij keilief!!
Smiddags ff naar dorp daar geweest...en savonds heerlijk bbq! was echt gezellig buiten. wel wat fris. het is bij de kust frisser en koeler dan hier int binnenland.
Op zich in de zomer wel lekker zo zeewindje maar nu koelde het savonds bijna te snel af om nog lekker buiten te eten, dus maar jasjes aangedaan...
19.00u daar weer vertrokken, na de spits anders doe je 4uur over de reis denk ik en heb je dan niet zo'n zin in he na zo'n dag!
Nu voorspoedige terugreis gehad. waren rond half9 weer thuis.
Zoonlief valt vaak savonds in slaap in de auto. maarja nu dus niet
Het was buiten natuurlijk nog zo licht...dus is hij hele weg wakker gebleven!!
Super lange dag voor zo'n kleine man, maar kei lief geweest!!
Het was dus geslaagd daggie!!
Zo Nathalie, weetje genoeg??? hahahahaha grapje..
Hej en mama22, wat een verhaal joh meis...
Kan me goed voorstellen dat t nu ff moeilijke keuze is voor jullie.
Of misschien niet echt moeilijk, maar meer vervelend.
Ik zou denk ik zo denken:
Nu zijn jullie nog jong. je vriend wil graag zsm die reis maken dus zou ik het er denk ik ff van nemen nog!
Maar je kan het ook zo zien: nu ben je nog jong, begin lekker snel aan kids en ga later samen reizen als je kids groot zijn!
Je kan dus 2 kanten op he, je kan nog ff zeggen we bewaren nu onze spaarcentjes voor de kinderen, om hen een goede toekomst te kunnen geven en dan jij bijv. als mama iets minder te gaan werken, 1 dagje ofzo als dat mogelijk is... en dat je als je kids naar school gaan weer meer gaat werken(onder schooltijd enzo) en dat je dan weer spaart voor reizen als je kids het huis uit zijn!
Zo denken wij er hier tenminste over.
Weetje je moet het natuurlijk helemaal zelf weten.
Maar ik heb bijv. een tante die in Africa woont. waar we nog heeeeeeeel graag een keer naar toe willen.
Maar zien we nu met de kleine man gewoon niet zitten. ivm ziekte's de lange vlucht etc...etc..
Als we het natuurlijk percee zouden willen kan alles, dan zijn er mogelijkheden genoeg. maar hebben we dit er voor over??! nee dus.
Weetje voordat zoonlief er hier was zijn we naar Noorwegen geweest, omdat manlief daar vaker was geweest met vrienden en mij dat mooie lang graag wilde laten zien natuurlijk.
De zomer erop hebben we rondreis door Frankrijk/spanje en Portugal gemaakt. Ook erg mooi en wat je met een kindje minder snel kunt doen.
Nu met zoonlief erbij houden we het gewoon op Nederland. vorig jaar naar Terschellig geweest ook super! en deze zomer naar Zeeland. ook heerlijk!
Weetje, het is jullie keuze, maar ik zou er nog heeeeel goed overnadenken meis en het er samen goed over hebben!!
Nu ben je nog jong en onbezorgd dus kan je ook zeggen; we nemen het er ff lekker van en maken een paar mooie reisjes en beginnen jullie bijv als jij 25 bent aan kids. nog een mooie leeftijd meis.
Maar je moet natuurlijk ook altijd in je achterhoofd houden dat kinderen krijgen niet altijd vanzelf gaat, en hoe ouder je dan wordt hoe moeilijker alles gaat over het algemeen...
Ook zoals Christel zegt misschien heel verstandig om eerst een je boekhouding zeg maar ff na te kijken, dat je straks niet nog meer kwijt bent aan kdv dan dat je verdient...
Maarja, heel verhaal...meid aan jullie de keuze..hier gewoon ff mijn/onze mening zeg maar..
Succes en sterkte ermee!! Samen komen jullie er vast wel uit!
Oh Nathalie: allereerst nog gefeliciteerd met je paps zn verjaardag!!!! zou het bijna vergeten!!! hihi..
leuke dag gehad? lekkere taart gesnoept??
Hoe ist verders met je?
Lekker klussen he van de week..
Mannetje weer helemaal opgeknapt?? i hope!
Nou verders volgens mij niet echt wat om op te reageren dacht ik zo.. mijn verslag hebben jullie weer he...haha
Hier vandaag alweer veel gedaan..
Eerst vamorgen was aangezet. toen naar mn ma. samen naar dorp geweest. moest nog kadootje voor mn pa, die is vrijdag jarig.
en moest nog om vaderdag kadootje...
en nog wat spulletjes uit het dorp..
Heerlijk op de fiets geweest....jaja het bleef steeds droog!!! nog wel......?!
De was hangt dus ook gewoon buiten..wordt afentoe wel heeeeel donker, maar het is straks denk mooi droog
De andere was hang ik zo maar op zolder, lijkt me slimmer..
Verder lekker in huis gepoetst..douche en wc gedaan, voor de ramen buiten gezeemd...hihi dat moet wel he na een dagje uit..nu is alles weer netjes en was ik beetje moe, dus ff lekker zitten met voldaan gevoel en hier dus lezen...
Ik kom vandaag nog wel keertje langs.
Hoe ist met alle andere meiden?? de zwangeren????
Liefs en dikke knuf van mij