Kwebbelmeiden van Maart nr.3!

Nod lijstje Meiden van Maart!!!!

MamaJM, 23 jaar            3e ronde - 2e kindje             16-06-08
Nathalie, 24 jaar                4e ronde  - 1e kindje           26-06-08
Mamma22, 22 jaar          4e ronde - 1e kindje           26-06-08
Iris, 21 jaar                                3e ronde - 1e kindje             27-06-08
Christel, 29 jaar                4e ronde - 2e kindje               07-07-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Miss Dovie,  26 jaar        3e ronde - 1e kindje           11-06-08
Cory, 26 jaar                          3e ronde - 1e kindje             12-06-08
Esther, 32 jaar                     4e ronde - 1e kindje          12-06-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Zazoutje, 25 jaar                2e ronde - 1e kindje          26-05-08 Spannend!
Loempia, 22 jaar              2e ronde - 1e kindje            03-06-08
El_Pro, 22 jaar                   2e ronde - 1e kindje              07-06-08

De zwangere Maartstoppers  onder ons   * * * ** * Glittersss * * * ** *

April:
Boeffieboh, 24 jaar        1e ronde - 1e kindje   uitgeteld: 18 december 2008
Mei:    
Parent2be, 27 jaar          1e ronde - 1e kindje    uitgeteld:  22 januari 2009
Kipling, 29 jaar                    2e ronde - 2e kindje    uitgeteld: 2 februari 2009

Bezoekjes VK

Parent2be    
2e bezoek         04-07-08    
1e  bezoek          04-06-08
Boeffie      
2e bezoek         17-06-08
1e bezoek         13-05-08      
Kipling                  
1e bezoek         24-06-08

Afspraken voor de mooiste Echo's

Parent2be
2e echo                04-07-08
1e echo                04-06-08 om 10.00 uur
Boeffie                
2e echo               ??-??-??
1e echo                27-05-08
Kipling
1e echo                09-07-08

Hallo dames,

bah voel me echt een beetje down....vannacht veel te weinig geslapen (last van astma e.d.) en vanmorgen weer veel te lang in bed blijven liggen (geslapen tot 11 uur en opgestaan om 12 uur). En ik voel volgens mij mijn eisprong aan alle kanten springen!!!!!! Ik sta in iedergeval wel op springen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nathalie: Wij waren ook al van plan om het meeste 2e hands te kopen en dat zal ook het probleem niet zijn, maar alles wat erbij komt.
Ik wil toch graag 25 uur per week blijven werken, maar hoe gaat dat met de opvang bijvoorbeeld.
Ik heb 1 vaste dag in de week vrij, mijn vriend krijgt daar dan ook recht op (gaat 40 uur werken dus iedere avond laat thuis en dat voor 1 dag vrij) dan zijn er dus nog 3 dagen over. 1 dag naar mijn ouders, 1 dag naar schoonmoeder, maar denk niet dat zij dat wilt (heeft al 2 kleinkinderen en daar wil ze ook niet oppassen) dus dan wordt het 2 dagen kinderopvang. Nu ben ik wel een voorstander van kinderopvang, want daar leren ze echt al een heleboel (samen delen bijv.), maar daar zit ook weer een kostenplaatje aan vast.

Maar goed, geld is denk ik het minste waar ik me druk om hoef te maken. Het gaat er bij mijn vriend meer om dat hij eerst nog wat wilt reizen e.d. Hij heeft nu pas doorgekregen hoe goedkoop vliegen kan zijn en wil daar dus nu uitgebreid gebruik van maken. New york stond eigenlijk afgelopen jaar al op de planning, maar is toen niets van gekomen wegens financiele redenen. Je hebt dan net een huis gekocht en bla bla bla.
Vorige week heeft hij dus gezien dat vliegen naar NY, maar! 400 euro p.p kost. Dat is dus voor NY goedkoop.
Hotelletje kost dan 500 euro voor 5 dgn 2pers. Dan moet je ook nog geld voor daar hebben....pfff wat een bedragen.

Wat die auto betreft, dat is niet een keuze van zijn baas, maar dat ligt aan ons. Ik moet al met de auto werken vanwege de afstand en dat zal hij strakjes ook krijgen. Dus dat is helaas ons pakkie-an.

Ik zat ook al te rekenen; hij wilt in april naar NY ik wil dan nog niet hoogzwanger zijn, maar dat mag ook niet. Je mag tot 6 a 7 maanden vliegen. Dus als ik dan een maand of 4 a 5 ben vind ik het prima. Dus dat wordt met kerst pas klussen.....  Nou jah voor een kindje dan he.

Maar was het maar alleen NY...Er zijn zoveel bestemmingen waar wij nog naartoe willen. Dan heb ik het gelukkig niet over nog meer bestemmingen buiten europa, maar meer zoals Italie, Ierland, Praag. Dit zijn gelukkig wel vakanties waar een kleine mee zou kunnen. Ik had dit trouwens ook voorgesteld met NY, maar dat vind hij niks. En de kleine een weekje naar oma brengen; DAT DOEN GOEDE OUDERS NIET!!!! WAAAAAT!!!!!!!!!!!! Ben je dan een slechte ouder..........dus echt niet he, maar goed dat is dan ons meningsverschil.

Poeh poeh, weer een heel verhaal he.........Ik ga me maar eens uitleven in de gang met schuren en verven....
Volgens mij krijgen wij zometeen regen.....wordt donker hier....

Dames tot laterssss

Kus mama22

Hoi,

Heb je bij de belasting al nagevraagt hoeveel je terug krijgt voor de kinderopvang?

Wij werken allebei 4 dagen in de week.
Ik heb de woensdag vrij en mijn man heeft de dinsdag vrij.
Hij heeft ook 40 uur in die 4 dagen, maar als chauffeur kom je er gauw aan.
Mijn dochter gaat 2 dagen naar de kinderopvang en vrijdags om en om naar de opa's en oma's.
We betalen 507 euro in de maand, maar ontvangen 404 terug van de belasting.
We betalen dus 100 en een beetje per maand voor de kinderopvang.

Wij vonden dit de moeite waard, vooral omdat ik wilde blijven werken.
Ik zou het navragen bij de belasting, want je krijgt terug aan de hand van je inkomen.
Mijn vriendin krijgt bijvoorbeeld meer terug....

Ik vond het meevallen.
Maar het is aan jullie.

Ben benieuwd wat je er van vind.

gr. Christel

Hoi hoi lieve meiden, ben ik dan ook weer, zal wel lang verhaal worden, hihi want ben gister heel de dag hier niet geweest....haha dus neem me niet kwalijk voor uitgebreid verslag.
Heb MELDPLICHT van Nathalie..hahaha!
Gister heel voorspoedige reis gehad naar Zeeland. lekker op tijd weggegaan hier
kwart over 9 zaten we in de auto!
Waren nog maar net onderweg en meteen ff file. niet lang gelukkig
Daarna aan 1stuk door gesjeesd...
Hihi het vervelende is dan dat je op den duur drang krijgt om te plassen
Maar ik heb nooit zin om te stoppen onderweg....
Dus t eerste wat ik dan ook deedt bij mn vriendin was naar de wc rennen...hihi
Aaaach en toen dat lieve kleine inimini schatje!! oh echt was echt smelt smelt!
Wat een mooi klein ventje joh meiden echt...pfff
Zoonlief hier was toen hij werd geboren al 8,5pond en dit kereltje maar net 6...
Wat een verschil dan zeg!! ohzooo lief!
Kheb er heerlijk veel mee geknuffeld die dag hoor!! haha
En vriendin heeft paar leuke foto's van ons saampjes gemaakt, die krijg ik vast binnekort toegemaild dus zet ik ze wel op mn hyves!
Het was erg gezellige dag.
Haar man was ook thuis. had nu 2weekjes vakantie, als de kraamhulp dus weg was.
Heerlijk aan het klusjes doen in en om het huis en aan het genieten van zn gezinnentje!!
Smiddags kon zoonlief niet echt slapen, eerst kwartiertje liggen huilen en miepen maar toen uiteindelijk wel een halfuurtje geslapen.
Hij heeft daar gewoon erg moeite mee bij anderen..
Maarja voor de rest was hij keilief!!
Smiddags ff naar dorp daar geweest...en savonds heerlijk bbq! was echt gezellig buiten. wel wat fris. het is bij de kust frisser en koeler dan hier int binnenland.
Op zich in de zomer wel lekker zo zeewindje maar nu koelde het savonds bijna te snel af om nog lekker buiten te eten, dus maar jasjes aangedaan...
19.00u daar weer vertrokken, na de spits anders doe je 4uur over de reis denk ik en heb je dan niet zo'n zin in he na zo'n dag!
Nu voorspoedige terugreis gehad. waren rond half9 weer thuis.
Zoonlief valt vaak savonds in slaap in de auto. maarja nu dus niet
Het was buiten natuurlijk nog zo licht...dus is hij hele weg wakker gebleven!!
Super lange dag voor zo'n kleine man, maar kei lief geweest!!
Het was dus geslaagd daggie!!
Zo Nathalie, weetje genoeg??? hahahahaha grapje..

Hej en mama22, wat een verhaal joh meis...
Kan me goed voorstellen dat t nu ff moeilijke keuze is voor jullie.
Of misschien niet echt moeilijk, maar meer vervelend.
Ik zou denk ik zo denken:
Nu zijn jullie nog jong. je vriend wil graag zsm die reis maken dus zou ik het er denk ik ff van nemen nog!
Maar je kan het ook zo zien: nu ben je nog jong, begin lekker snel aan kids en ga later samen reizen als je kids groot zijn!
Je kan dus 2 kanten op he, je kan nog ff zeggen we bewaren nu onze spaarcentjes voor de kinderen, om hen een goede toekomst te kunnen geven en dan jij bijv. als mama iets minder te gaan werken, 1 dagje ofzo als dat mogelijk is... en dat je als je kids naar school gaan weer meer gaat werken(onder schooltijd enzo) en dat je dan weer spaart voor reizen als je kids het huis uit zijn!
Zo denken wij er hier tenminste over.
Weetje je moet het natuurlijk helemaal zelf weten.
Maar ik heb bijv. een tante die in Africa woont. waar we nog heeeeeeeel graag een keer naar toe willen.
Maar zien we nu met de kleine man gewoon niet zitten. ivm ziekte's de lange vlucht etc...etc..
Als we het natuurlijk percee zouden willen kan alles, dan zijn er mogelijkheden genoeg. maar hebben we dit er voor over??! nee dus.
Weetje   voordat zoonlief er hier was zijn we naar Noorwegen geweest, omdat manlief daar vaker was geweest met vrienden en mij dat mooie lang graag wilde laten zien natuurlijk.
De zomer erop hebben we rondreis door Frankrijk/spanje en Portugal gemaakt. Ook erg mooi en wat je met een kindje minder snel kunt doen.
Nu met zoonlief erbij houden we het gewoon op Nederland. vorig jaar naar Terschellig geweest ook super! en deze zomer naar Zeeland. ook heerlijk!
Weetje, het is jullie keuze, maar ik zou er nog heeeeel goed overnadenken meis en het er samen goed over hebben!!
Nu ben je nog jong en onbezorgd dus kan je ook zeggen; we nemen het er ff lekker van en maken een paar mooie reisjes en beginnen jullie bijv als jij 25 bent aan kids. nog een mooie leeftijd meis.
Maar je moet natuurlijk ook altijd in je achterhoofd houden dat kinderen krijgen niet altijd vanzelf gaat, en hoe ouder je dan wordt hoe moeilijker alles gaat over het algemeen...
Ook zoals Christel zegt misschien heel verstandig om eerst een je boekhouding zeg maar ff na te kijken, dat je straks niet nog meer kwijt bent aan kdv dan dat je verdient...
Maarja, heel verhaal...meid aan jullie de keuze..hier gewoon ff mijn/onze mening zeg maar..
Succes en sterkte ermee!! Samen komen jullie er vast wel uit!

Oh Nathalie: allereerst nog gefeliciteerd met je paps zn verjaardag!!!! zou het bijna vergeten!!! hihi..
leuke dag gehad? lekkere taart gesnoept??
Hoe ist verders met je?
Lekker klussen he van de week..
Mannetje weer helemaal opgeknapt?? i hope!

Nou verders volgens mij niet echt wat om op te reageren dacht ik zo.. mijn verslag hebben jullie weer he...haha
Hier vandaag alweer veel gedaan..
Eerst vamorgen was aangezet. toen naar mn ma. samen naar dorp geweest. moest nog kadootje voor mn pa, die is vrijdag jarig.
en moest nog om vaderdag kadootje...
en nog wat spulletjes uit het dorp..
Heerlijk op de fiets geweest....jaja het bleef steeds droog!!! nog wel......?!
De was hangt dus ook gewoon buiten..wordt afentoe wel heeeeel donker, maar het is straks denk mooi droog
De andere was hang ik zo maar op zolder, lijkt me slimmer..
Verder lekker in huis gepoetst..douche en wc gedaan, voor de ramen buiten gezeemd...hihi dat moet wel he na een dagje uit..nu is alles weer netjes en was ik beetje moe, dus ff lekker zitten met voldaan gevoel en hier dus lezen...
Ik kom vandaag nog wel keertje langs.

Hoe ist met alle andere meiden?? de zwangeren????
Liefs en dikke knuf van mij

Hier eerst weer us mn bannertje tevoorschijn gehaald.....

Weetje meiden, ik vind het op zich best spannend. vandaag weer zo'n enorme poets dag
en dat heb ik vaak als ik ongesteld wordt of als ik net zwanger ben zeg maar....
Ach weetje ik kan het me natuurlijk gewoon heerlijk mezelf zitten verbeelden en maar hopen...maar als ik eerst eer keertje ongesteld wordt kan ook geen kwaad
Wel ist best moeilijk om toch ook weer steeds te horen als iemand zwanger is.
Toen ik dus pas net die mk had gehad sprak ik een vriendin die het gehoord had via haar man van mn pa zeg maar. dat zijn collega's...
Nou wat erg voor jullie en dit en dat.
En wat hoor ik dus vanochtend mij mn ma.
Dat ze zelf nu ook zwanger is. al 9weken...
Dus zat ik terug te rekenen...waarschijnlijk was zij ook net zwanger zeg maar,
wist ze het net toen ze van mij hoorde van die mk...
Daarom had ze nog steeds niets gezegd.
Ze vond het moeilijk voor me en zo sneu.
Kheb haar straks gebeld. ze is kleuterjuf op ZMLK school
dus dacht, die heeft vast swoensdagsmiddags vrij..
en ja hoor..
Oh ze vond heel stom dat k nu al via mn ma had gehoord, maarja wel begrijpelijk natuurlijk
Ik zei meis: het is rot en moeilijk, vooral omdat we dus dan bijna evenver zouden zijn geweest, heel gezellig natuurlijk..maar helaas het mocht niet zo zijn
Ze vond erg knap van me hoe ik ermee om ging...
Ik zei; ja jullie hebben er nog geen, wij hebben al gezond zoontje, en zal vast wel weer lukken...hoop ik....
Maar ja ik doe dan op zo'n moment wel heel stoer en blij voor hun. maar het steekt me toch..zo van shit...waarom ging het mis??? maarja toch denk ik dan ook, moedernatuur heeft haar werk gedaan....
Op naar de volgende keer...met goede positieve moed(probeer ik!)
Over n week maar verder zien, of de rd'tjes komen of niet????
Meiden, ik ga ff eten koken... heerlijk bloemkoolschotel...
Zoonlief speelt heerlijk buiten dus heb ik geen kind aan!! super schatje!! ik geniet dubbel van hem!!
Dikke knuf van mij en totlaters vandaag!!

Heeej lieve maartmeiden! waar zitten jullie vandaag?? haha gister was ik er niet, en is er veel bijgekletst en nu ben ik er weer en zijn jullie er niet?? hihi gezellig hoor..haha praat ik maar tegen mezelf he, genoeg te vertellen hoor!!
Nathalie lekker gewerkt vanmiddag?
Kzie je hier vast nog wel even langskomen als je klaar ben he.. leuk!
Hier verders weinig nieuws meer, alleen dat ik vandaag heerlijk veel gedaan heb, je zou haast denken van nesteldrang..haha zo aan de poets en de was en afentoe misselijk en beetje opkomend maagzuur nu na het eten?? vaag hoor..
maar kprobeer me niet voor de gek te houden..we wachten rustig af!
Zo lekker badderen hier, zoonlief naar bed en dan lekker chillen vanaaf!!!
kom vast nog wel even langs om te kijken of er iemand zich heeft gemeld..haha
FIjne avond liefs mij

Goedeavonddd schatten!

Jeetje veel gekletst hier zeg. MamaJM je hebt aan je meldplicht voldaan hoor, hihi. Alleen ben wel erggg benieuwd naar de foto's maar die komen nog wel. Je nod komt steeds dichterbij meis, spannend hoor. En dan ook nog allemaal van die vage dingen erbij, ben benieuwd. Weet je al wanneer je eventueel wilt gaan testen, mochten de rd-tjes wegblijven?

Mama22, meissie wat gaat er veel in je koppie om. Ik snap het helemaal tis niet niks. En tis meer een beetje dubio. Kinderwens is groot, maar het willen genieten ook. De keuze kan ik niet voor jullie maken, niemand niet. Alleen mening geven. Nu zijn jullie idd nog jong, lekker genieten. Financieel misschien wat stabieler en dan dubbel kunnen genieten van kinderen. Je mannetje is bijna klaar met school. Dus jullie hebben nog tijd meis. Maar daarnaast is zo'n lief klein hummeltje natuurlijk ook een hele verrijking. Blijven we wel soulmates? Dan word ik gewoon eerst zwanger, mag je mijn buik af en toe ff lenen al het mij te zwaar word, hihih. En dan bestook ik je met foto's en kom je gewoon gezellig eens langs ofzo. Dan smelt je mannetje misschien wel, hihih. Tis lastig, het leventje is lastig. Ik kreeg vandaag weer leuke rekening binnen. En heb er nog 2 liggen die voor dit weekend betaald moeten worden. Daar gaan mijn spaarcentjes weer. Had ik eindelijk iets kunnen sparen. Maar ik heb besloten me er niet te druk om te maken. Heb het idee dat het nog wel ff duurt voordat ik zwanger mag worden. Dus wie weet zijn we uiteindelijk wel tegelijk zwanger meis. Ik wil graag dag bij dag leven. Genieten! Heb al zoveel zorgen in mijn leventje gehad. Kan er soms wel knettergek van worden. Maar red ik het daarmee? Nee! Dus dan maar uitgaan van mijn eigen kracht, hulp proberen te aanvaarden, te genieten. Ik weet niet hoe mijn leventje er over een halfjaar of jaar uitziet. Ik weet niet of ik een goede moeder ben of kan zijn. Ik weet niet of mijn lichaam de hele zwangerschap wel aan kan. Ik weet alleen dat ik van mijn mannetje (ouders en vrienden) hou en wil genieten van het leven. Hopelijk is het het voorrecht dat ik zwanger mag worden. Maar wanneer? De tijd zal het leren. En in de tussentijd gaan wel lekker genieten. Wij willen ook heel graag nog naar Italië en ik wil nog wel veel meer dingen zien in de toekomst. Maar alles in het leventje kun je niet plannen. Geniet!

Ik ga nu ff rustig zitten na lange werkdag. Dalijk deel 2 van mijn dag, hihih

Liefs Nathalie

Tussen GTST kijken door maar ff beginnen met deel 2 van mijn bijdrage aan deze topic, hihih.

Pff wat een dag vandaag zeg. Of eigenlijk begon het al met de nacht. Ik hoorde ineens *piep piep* *tjiep tjiep* had dat monster van ons (lees katje Nemo) een vogeltje meegenomen onder het bed. Die ie nog ff fijn ging vermoorden, brrrr! Dus ikke zat rechtop in bed, vingers in mijn oren *tralal trallal trallala* *Nemo ga weg!* maar hielp niks. Dus ikke dekbed en kussen en wou op de bank gaan liggen. Maar mijn vriend werd ook wakker en kon er niet tegen dus ik zei van ga dan op logeerbed liggen. Ja maar daar liggen nog dingen op e.d. Dus ikke die eraf gehaald, gaat meneer op de bank liggen. Nou toen ben ik maar op logeerbed gegaan. Maar ik was klaar wakker. In de kamer kwam vanmorgen heelll veel licht binnen, dus eigelijk niet echt geslapen. Toen ging de wekker vanmorgen. Die had ik beneden neergelegd bij mijn vriend. Doet ie hem niet uit, grrr. Dus ikke naar beneden hem wakker maken. Ik had gisteravond gevraagd ga je morgenvroeg werken. Toen kreeg ik het antwoord ja denk ik wel. Dus vandaar de wekker gezet terwijl ik kon uitslapen. Maar meneer kroop bij me in bed. En ik stelde steeds vragen enzo, maar hij lag maar wat te moppelen en te kreunen. Niks geen antwoord kon ik uit hem krijgen. Dus ikke behoorlijk geirriteerd. Dacht op gegeven moment bekijk het ook, ik ga proberen nog wat te slapen!

Merk dat ik me de laatste dagen erger aan dingen van hem, net of ik heel prikkelbaar ofzo ben. Kweet niet goed wat ik heb. Zal mijn naderende eisprong wel zijn. Ik voel nog niks springen trouwens Mama22.

Vanmiddag werken, pfff nou daar was het ook lekker chaotisch zeg. Niet normaal meer! Dingen onduidelijk over proef,- en afzwemmen of er dan wel of geen zwemlessen zijn voor de kinderen die niet hoeven afzwemmen enzo. Bleek het uiteindelijk zo te zijn dat er een deel dus wel gewoon zwemles had. Maar ik tegen een paar had gezegd van niet. Word later pas duidelijk dat tot 11.00 uur gewoon zwemlessen zijn. Dan heb ik echt zo iets van als je dat nou in het begin ff duidelijkheid had uitgelegd. Ikke bezig met inventaristeren wie wanneer met vakantie gaat e.d. En toen nog nieuwe zwemleskindertjes. Ik zal erover ophouden, maar het was erggg druk. En uiteindelijkkkk laat thuis. Toen ff snel naar de C1000 gegaan om lasagne te halen. Hup de oven in en nu lekker met beentjes hoog op de bank.

Dit is deel 2, hihih

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan