Kwebbelmeiden van Maart nr.3!

Live verslag van het (waardeloze) leventje van Nathalie

Okay okay niet zo somber! Maar erg rooskleurig ziet het er niet uit. Ik knijp mijn handen dicht voor alles wat ik kan en wat ik bereikt heb ik het leventje. Ik knok en ik doe. Maar komt erop neer dat het allemaal nog niet erg genoeg is. De richtlijnen zijn zoooo ontzettend streng. Dat medische gezien ik wel gewoon met de taxi kan. Er rijden in heellll de gemeente Emmen maar 2 mensen rond met een aangepaste auto van de gemeente. En dat heeft onwijs lang geduurd en die zijn heelll ernstig gehandicapt! Die man wil me geen valse beloftes doen en hoop geven en dat waardeer ik ook. Het was hele redelijke man en hij gaat nog contact opnemen met mijn revalidatie arts enzo. En gaat nog dingen bedenken zodat hij misschien nog iets voor me kan betekenen. Dat ik bijvoorbeeld andere taxi pas krijg, zodat ik niet iedereen op hoef te halen, of andere ritten mee hoef te maken, maar gewoon 1 op 1. En dat ik dan tegen die chauffeur kan zeggen, wilt u niet zo hard over verkeersdrempels of wilt u niet zo hard over het spoort of klinkerwegen. Privé chauffeur zeg maar, hihih. Maar dat ik 5x per dag een taxi moet bestellen, en de kosten veel hoger zijn dan mijn aangepaste auto lease contract over nemen, laten ze dat eens inzien. Maar dan moet je aan kunnen tonen welke sociale contacten je allemaal hebt, hoeveel km-ers enzo. Want therapie vegen ze van de baan. Qua werk moet een werkgever dan maar regelen ofzo (officieel uwv, maar die stuurd me naar de gemeente) dus zo is het balletje weer lekker rond.

Er word geadviseerd om instanstie in de arm te nemen om fondsen aan te schrijven voor aangepaste auto. Maar 01-07-08 komt angstvallig dichterbij, dat lukt nooit allemaal. Maar waar haal ik zoveel geld vandaan? Mijn ouders hebben het ook niet, mijn schoonouders ook niet. Mijn moeder zei net: dan moet de auto van mijn vriend maar weg, maar dat leverd ook niet veel geld op, want die staat bij de garage omdat de oliedruk nog steeds niet goed is. Dus hoe kunnen we die verkopen voor 01-07-08? En moet ik dan de Bella van mijn mannetje afnemen? Dan hebben we dalijk helemaal geen auto meer. Dan zitten we in huis gevangen.

Ja ik weet het meiden tis allemaal erg en heell oneerlijk!
Maar ik kan niks! Ik belde het uwv om te vragen voor uitstel dat we geld rond kunnen krijgen. Maar die vrouw is WEER met vakantie. Iemand anders werkt niet op vrijdag. Dus kan niet eerder dan maandag bellen in de hoop dat er dan wat geregeld kan worden. Maar kans is 99% van niet. Het is al gerekd tot 01-07-08 hè.

Word vervolgd! Ik ben op dit moment verdoofd van verdriet, kan niet meer goed nadenken en stop alles maar ff weg, kweet het niet meer! Ja ik weet het tis niet goed, maar mijn vrijheid word gewoon afgenomen en daarmee een stukje van MIJ!

Bedankt voor het luisteren! Liefs Nathalie

heeeyyy dames,

poeh poeh wat had ik een dorst vanmorgen...hahahahah

Komt mijn arm mannetje vannochtend thuis, wilt nog ff lekker tegen me aanliggen, beginnen de buren met hun verbouwing!!!!!!!!! AAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHH!!!!!

Is om gek van te worden. Denk dus dat die heel laat wakker wordt vanmiddag....

Wat een nacht.........meiden jammer dat jullie er niet bij waren.

Ben trouwens vanmorgen even de stad in geweest en heb lekker naar babyspulletjes en kleertjes mogen kijken...
Vriendin van mij is bevallen en ik wilde een kadotje voor hun kopen. Ohhh ik smelte helemaal weg bij al die leuke kleertjes, boekjes, kamertjes etc etc etc.
Heb nu een leuke spijker tuinbroek gekocht met een blousje voor straks in de zomer.
Babykleertjes zal ze voor nu wel genoeg hebben/krijgen.
Heb het hier aan de kast hangen dus als manlief naar benee komt weet die niet wat hem overkomt.

Nath; Wat klote allemaal voor je, maar we hebben het er op msn wel ff over.

Miss Dovie; jammer dat die rd'tjes zijn gekomen....volgens mij hebben de meiden harder tegen die irri leeuw gebrult dan tegen de rd'tjes....Maar nieuwe ronde nieuwe kansen!!!! Wij zitten ook in ronde 4. Opzich vind ik het een fijne ronde, want merk dat alles wat minder uitmaakt. Je gaat je er nu bij neerleggen dat het even kan gaan duren. Het maakt je niet meer zo uit als je weer die rd'tjes krijgt. Het komt als het jouw tijd is....

Ik denk dat hier vandaag niet echt geklust meer gaat worden, en tis mij ook wel ff gezegend. Eerst maar eens orde scheppen in de chaos. Mag ik zwanger worden okay, maar denk niet dat mijn lichaam op dit moment de rust kan vinden om zwanger te mogen worden!

Liefs Nathalie

Hoi hoi lieve meiden, hier was ik dan weer ff...voordat jullie me zouden gaan missen hahaha...met mn gekke gedoe vannacht.
Pfff vanmorgen niet vooruit te branden joh..
Maar gauw naar mn ouders gegaan, heerlijk taart gegeten en sterke bak koffie en toen werd ik weer wakker
Ik denk dat t gewoon allemaal spanning is om wel of niet zwanger te zijn..
echt achterlijk..voel me getikt maar heb het nog nooit zo erg gehad als nu...pfff
wordt moe van mezelf
en dan ook nog de buren hier die hard aant verbouwen zijn in huis en steeds heel onverwacht in de muur boren..brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!! knoeperthard, dat ik weer wip op mn stoel
Dat zoonlief nog aardig doorslaapt vind ik al fijn, die went er aan... gelukkig
Maar ik dan...pff weetje ik heb net met de vk gebeld.

Zat op msn met Nathalie en mama22 en hun zeiden ook, bel gewoon dan weet je waar je aantoe bent en wat je wilt weten...
Ze werden gillend nerveus van me volgens mij met al mn gestress...
Oh nee dat is niet goed he, dus ik probeer diep adem tehalen en weer normaal te doen!

pfff nou de vk zei dus dat ik als ik volgende week positief zou testen, die week erop met de assistente afspraak kan maken voor zo rond de 7weken dat ik zwanger zou zijn omdat als ze vroeger een echo maken misschien de harttonen nog niet horen of dat t daarna alsnog weer mis kan gaan en de klap dan alleen maar groter wordt
Pff ze heeft helemaal gelijk!
Maarja..ik zit hier nog in spanning..voel me zo echt zoooooooooooo onnozel
Ben nog nooit zooo gespannen geweest.
zelfs niet toen ik ging trouwen..haha moet je nagaan..toen was ik doodnuchter!! hihi

Maarja het zullen wel de hormonen zijn die me op hol jagen...
Ik ga zo eerst maar naar het dorp
Wil nog ff het 1 en ander bij Kruitvat halen en dan ook maar heel sniekie een test in mn mandje gooien tussen alle spulletjes...
Ik wil echt niet weer negatief ofzo.. of dat dan de rd'tjes meteen komen, want dit is echt niks voor me..
Gelukkig een druk weekend, met veel afleiding dus kom er wel door!!

Nou einde van mij ego verhaal..sorry hoor...moet t gewoon ff kwijt..

Lief he mama22 al die schattige kleertjes..
Had ik pas ook al toen ik voor kraamkadootje voor mn vriendin ging.. zo lief en klein weer allemaal! wat is zoonlief hier dan alweer groot...hihi ook stoer hoor!

Miss Dovie: echt jammer dat die rot rd'tjes zijn gekomen, maarja..op naar de volgende ronde meis!! heel veel sterkte en hopelijk is het dan raak....knuf van mij

En dan die lieve Nathalie, wat een  narigheid..
Ik sprak  je net ook al ff op msn, meid meid het zit je niet mee..
vind het allemaal zo gemeen en oneerlijk maar dat is tegenwoordig met alles in de zorg.
Gewoon belachelijk onbeschoft.
soms heb ik er echt geen woorden voor
die mensen moeten eens weten hoe het is om zo te zijn met je beperkingen en dat dan alles je nog afgenomen wordt
en idd belachelijk als jij steeds taxi's moet gaan bellen als je even ergens heen wilt. dan ga je je   op den duur bezwaard voelen en straks zit je daar als non in je huisie omdat je gewoon anders te afhankelijk bent van anderen en de lol er dan snel van af gaat!
Meid ik hoop en duim voor je dat alles nog een beetje goed komt
Dat je iig een auto krijgt of dan prive taxi chauffeur ofzo..pfff
sterkte met alles meid, sterkte bij de sportmasseur en werkze straks..
ook beterschap voor je manneke! ik denk toch dat t bij hem ook spanningen zijn hoor meis
maar hij gaat (met tegenzin dan) naar de HA he?! pfff hopelijk heeft ie/jullie er wat aan!!
Ik denk aan je meis!
Dikke knuf van mij en spreekje gauw weer!!

Nou  meiden ik ga  zoonlief maar us uit bed halen
Hij is wakker en de zon schijnt hier  nu ff  lekker
dus we springen ff op de fiets..AFLEIDING!!!

Bedankt trouwens voor de felicitaties voor mn pa. hij is 52 geworden hihi..wist ik niet meer precies..

xx Fijne middag verder!

Hey Nathalie,

Ff een vraagje; Hoe is het met je mannetje afgelopen bij de HA????

Ik hoor het vanavond wel en anders morgen, want ga strakkies bij papa en mama voetballe kijken.

Kus mama22

Ken je dat eigenwijse kleine jongetje dat zei dat hij niet naar de huisarts zou gaan?

Hij is niet gegaan!

dat meen je niet!!!!!!!!!!!!!!!

Het wordt toch eens tijd dat je hem aan zijn oren gaat trekken....

Meen ik wel! Gaat echt lekker vandaag. Had de baas gisteren een sms gestuurd met een vraag over mijn loon. Krijg ik vanmiddag te horen dat ie daar niet van gediend is
Ik werk er nu sinds halverwege januari en nooit moeilijk gedaan over het geld
Want was eerst proefplaatsing enzo, blablabla. Toen er allemaal ook niet toen, maar kwam rauw op mijn dak. Dat ik van binnen echt zo iets van had van jeetje dit kan er ook nog wel bij. Zoveel geld heb ik nog niet gehad de afgelopen maanden
En nu heb ik sinds 1 mei contract en aantal uren gewerkt. Rekeningen op de mat liggen die betaald moeten worden en kopzorgen over mijn auto. Maar goed heb er niks over gezegd. Nee tuurlijk niet Nathalie slikt vandaag alles van iedereen! Klap dicht en kan geen woord uitbrengen. Dan maar op papier zetten hè. Mijn ouders die ook nog eens lopen te pushen over dingen, gaat gezellig worden dit weekend dat weet ik nu al! Ik heb zoveel te zeggen, maar ga ik hier nu niet doen.

Ga dalijk wel GTST kijken ofzo en voetballen, als ik er iets van volg. Voel me uit het veld geslagen en 1001 dingen. Maar okay komt goed laat me niet kapot maken!

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan