Kwebbelmeiden van Maart nr.3!

Heeej lieve meiden, hier ben ik dan. en kijk niet naar het tijdstip dat ik hier achter de pc zit.....?????
Ja sorry ik kan gewoon niet slapen....
Gister avond een super party gehad. heel gezellig ook vooral
en ik kreeg allemaal complimentjes dat ik het zo leuk, ontspannen deedt.
niet zo opdringerig of officieel dus nou, kon niet mooier..
Kwas kei moe toen ik thuis kwam om kwart voor 12...
En had trek...
Maar snel naar bedje gegaan, heel lang liggen draaien en eindelijk in slaap gevallen denk ik
pff wat een vage nacht
rond half 3werd ik wakker, ff naar de wc...nog geen teken van bloed ofzo trouwens!!
Ik weer in bed, maarja nu ist 4uur en lag ik nog te draaien,
Dus mama22 niet te dromen helaas zoals jij vroeg...haha
Heb ik trouwens nog nooit gehad daarover.
Is voor ons natuurlijk ook de 2de dat maakt t misschien anders?!!
Gaaf trouwens mama22 dat je vriendje zo lief reageerde hihi en jullie heerlijk ontspannen geklust hebben!! Wie weet.....???
En hoe ist met je na al die Canei????haha lekker is dat he. maar als je zwanger bent niet meer te veel nemen he?????!!  Ik bob vanavond wel met onze feestjes!! haha mooi smoesje!

Maarja ik dus nu zo hieper, ik dacht ga maar uit bed, wat eten, ff achter de pc, afwas gedaan, mn tupperwarespul uitgezocht en bestelling in pc ingevoerd, hihi
scheelt me morgen(straks dus) weer werk...
Ohja en mn pa is vandaag jarig
Vraag me niet hoe oud de lieve man is geworden??
volgens mij 51! maar zal het hem straks vragen ohoh....
En vandaag trouwt een nichtje van me! hihi
en weten jullie!!
Het is vandaag vrijdag de 13 de!!!!
Zijn jullie bijgelovig? nou sterkte dan...haha
ikku niet, dus geniet gewoon van deze dag!
Alleen wel rottig dat ik niet kan slapen..
vandaar mezelf ff moe maken achter de pc..pffff

Nou straks ff naar mn pa zn verjaardag met zoonlief,
vanaaf komt mn schoonzusje, die blijft slapen/past op zoonlief
dan  gaan we eerst naar de bruiloft
en daarna nog ff met manlief dus naar pa.
Nou ja, en morgenvroeg kan ik uitslapen(zaterdagmorgen dus)
dat zal ik dan ook zeker wel doen..

Echt heel gek, maar de adrenaline giert nog door mn lijf....
Zou ik dan toch zwanger zijn???
ik vind t zoooo idioot spannend... en weten jullie als je dus wakker ligt,
genoeg tijd om na te denken
Ik heb besloten dat ik als ik overtijd raak niet ga testen(heb ze nog niet in huis dus!!)
Maar na een week de vk bel of ik niet gewoon langs mag komen voor onderzoek of echo??
ik vind die tests zo frustrerend en straks gaat het naar 7weekjes weer mis... nou daar heb ik dus geen behoefte aan hoor...
Misschien zit ik mezelf wel dol in mn koppie te maken en komen de rd'tjes gewoon volgende week...maar toch??? ik weet t niet...
Meiden ik wordt weer beetje moe.. ga maar weer lekker warm in bedje denk ik!
Hoef ik morgenvroeg niet meer bij te lezen, maar jullie..haha van deze nachtbraker..ik ben al weer helemaal bijgelezen!!! hihi
Meiden fijne dag, werkze voor diegene die moeten werken en dikke knuf van mij

Grrrrrrrrrrrrr zit ik hier heel verhaal te typen. Gaat het mis!
Door die domme leeuw weer in het scherm waar ik van schrok!
Okay poging 2. Maar eerst ff mijn haren doen en tanden poesten, want om 9.00 uur heb ik die medische keuring!

Liefs Nathalie

Goedemorguhhh!

Ja het is tijd om op te staan dames! MamaJM wat was jij hier nog laat zeg, schrok ervan vanmorgen. Als ik dat had geweten had ik nog wel ff op msn kunnen komen, hihih. Maar je zult wel moeten opstaan voor de kleine man hè.

Gefeliciteerd met de verjaardag van je paps & Huwelijk van je Nichtje!

Mama22 ook jij opstaan. Niks nog lekker ff naast je mannetje liggen. Hup eruit! Eigen schuld had je maar eerder moeten gaan slapen, hihih. Goedemorgen meis, lekker geslapen???

Meiden wat heb ik gelachen gisteravond. Stress en spanning rond medische keuring nou ga op msn kletsen met Mama22 je komt zo de avond door, hihih. En veel vergelijkingen dat we hebben, tis gewoon eng! Ik droom dus de laatste tijd ook best vaak. Over vreemdgaan e.d echt zooo vreemd. Ik droom echt vage dingen, kan het niet allemaal meer herhinneren, maar van alles en nogwat. Nou ik droom liever zo dan over de dood ofzo of dat ik achter na gezeten word en de volgende ochtend zoveel last van mijn spieren heb omdat ik blijkbaar als een gek heb zitten rennen in mijn droom, hihi. Ik deel vaak in delen.

Mijn mannetje is nog steeds ziek  Gisteravond ovulatie test gedaan, had ik dat hier al gemeld? Nou een heel licht streepje te zien dus nog geen eisprong. Nu werd ik vannacht wakker, mijn mannetje foetsie. Die was op de bank gaan liggen omdat ie gek werd in bed, vanwege dat ie niet wist hoe hij moest liggen door zijn maagpijn. Dus ben naar beneden gegaan om hem te halen. Lekker warm bij me in bedje. En toen voelde ineens onderin mijn buik stekende pijn. Dacht zal wel goed zijn. Maar bleef aanhouden en toen dacht ik hey zou dat mijn ei zijn. Dus ben op mijn rug gaan liggen en eens gaan voelen waar het zat. Links onderin mijn buik. Bij hoe heet dat bot als je ligt op je rug wat aan beide kanten op kan drukken aan de voor kant? Is dat bekken of deel van je heup ofzo? Tja sorry ben nog niet echt wakker meiden. Kan er ff niet opkomen en duidelijk uitleggen. Nu is het weg.

Kon eerst niet in slaap komen gisteravond. Daarna liggen woelen en dacht ineens van goh hoe laat zou het zijn bleek het al uur of 4 ofzo te zijn, had toen vast al wel iets geslapen, weggedommeld. Maar toen tegen uur of 5 mijn mannetje maar van beneden gehaald. Daarna nog ff weer in slaap gevallen en om 7.00 uur ging de wekker. Dus kort nachtje hier.

Dus opstaan allemaal, hihih! Oh nog 20 minuutjes dan heb ik die keuring.
Oh ja dat heb ik nu ook nog niet opnieuw verteld. Ikke keek gisteravond nog ff in die brief van CIZ, omdat er bijlage bij zat en dacht daar staat vast in wat ik een beetje kan verwachten. Lees ik ineens het woord huisbezoek, helppp hahah. Maar ja ik werd op msn al toegesproken, leg die brief nou maar weg! En heb dat ook maar gedaan uiteindelijk. Wou vannacht nog uit bed om dingen op te ruimen. Maar dacht echt jij bent gek. Maar wel om 7.00 uur uit bed gegaan, haha.

Heb niet alles kunnen doen wat ik wou, zo staat er bijv. nog wasrek in het halletje, maar sorry hoor ik red het allemaal niet. Kan die man meteen zien dat ik het niet red alleen en mijn mannetje de hele week ziek is dus sommige dingen echt blijven liggen. Woensdag is mijn oude hulp in de huishouding 3 uurtjes geweest om ons te helpen. Wie weet kan die man ook ff rapportje maken voor de gemeente zodat mijn bezwaarschrift eindelijk eens word afgehandeld. Dat moet ook bij CIZ dus is mooi 3 vliegen in 1 klap! Maar dat zal wel niet. Voor mij is mijn auto op dit moment ff het belangrijkste!

Duimen jullie voor me meiden?

Ik kan nog wel meer hier typen, omdat ik zenuwachtig ben zoek ik maar beetje afleiding hier. Maar ik weet ondertussen al niet meer wat ik wel of niet heb gezegd, hahah.

Fijne dag! En jullie spreken me strakkies vast wel weer!

Liefs Nathalie

Die man van die medische keuring is er nog steeds niet. Ikke net gebeld. Dacht zul je zien is die man ziek. Als ie er over half uur nog niet was moest ik maar ff weer bellen ze vonden het vreemd. Kreeg net telefoon, tja sorry maar er is iets fout gegaan. Dus ik dacht oh jee zit ik zolang in spanning komt die man niet. Maar hij is gelukkig onderweg. Geen idee vanaf waar en hoelaat hij dus hier is. Zit steeds al te kijken. Lekker vrijdag de 13e.

Tja of ik bijgelovig ben, denk het niet. Tuurlijk denk je er nu wel ff aan. Maar gisteren was het donderdag de 12e en voelde ik me helemaal brak en zat alles tegen, dus wat dat betrefd, hahaha. We houden maar moed! Die man heeft dalijk wat goed te maken, laat ie het eens wagen om te zeggen dat ie niks voor me kan doen.

Schrik, krijg ineens telefoon, dat was dus die man! Hij dacht dat ie gewoon spreekuur had. Hij is er tegen 9.45 uur. Maar heb nu zijn telefoon nummer wel! Had ie maar anoniem moeten bellen, hihih! Eigen schuld!

Pfff ikke is zenuwachtig!

Liefs Nathalie

Hallo Meiden!

Zo ik ben er weer, ben paar dagen van de buitenwereld afgesloten geweest haha
Internet lag er uit op mijn werk en had thuis een stroomstoring. Dus heb 2 daagjes vrij gehad. Was best lekker!
Maar nu even een update: nog steeds geen rd's hier!!!!

Heb sinds maandag al pijn onderin mijn rug zoals ik dat altijd heb als ik ongi word. Verder voel ik me ook opgeblazen, dik en lelijk. Dat zijn ook de bekende maandelijkse verschijnselen. Maar nog steeds geen druppeltje bloed. Wel best veel afscheiding trouwens. Ik wacht maar rustig af, mannetje en ik hebben besloten pas zondag te testen dus moeten nog even geduld hebben. De verleiding is wel groot maar ik heb geen zin in een teleurstelling eigenlijk...
Eerste keer ongi na de pil was na 32 dagen, 2e keer na 30 dagen en nu zit ik dus weer op dag 32. Ben wel heel benieuwd! Maar voel me niet zwanger (niet dat ik weet hoe dat voelt maar het lijkt me toch dat je je iets anders moet voelen).
Ik beloof plechtig dat als er geen rd's komen en ik zondag gestest heb, dat ik meteen laat weten hoe of wat.

Nathalie, is de keuringsdienst er al?

Liefs,

Missy

Nou meiden, hier weer een berichtje van mij.
Net naar de wc gegaan omdat ik dacht iets te voelen en ja hoor: DIE KL***E RD'S!!!

Op naar de vierde ronde dus... Nieuwe NOD is: 14 juli.
Hopelijk in de 4e ronde raak!

Liefs,

Missy

Nod lijstje Meiden van Maart!!!!

Nathalie, 24 jaar                4e ronde  - 1e kindje           26-06-08
Mamma22, 22 jaar          4e ronde - 1e kindje           26-06-08
Iris, 21 jaar                                3e ronde - 1e kindje             27-06-08
Esther, 32 jaar                     5e ronde - 1e kindje             02-07-08
Cory, 26 jaar                          4e ronde - 1e kindje             06-07-08
Christel, 29 jaar                4e ronde - 2e kindje               07-07-08
Miss Dovie,  26 jaar        4e ronde - 1e kindje           14-07-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

MamaJM, 23 jaar            3e ronde - 2e kindje             16-06-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Zazoutje, 25 jaar                2e ronde - 1e kindje          26-05-08 Spannend!
Loempia, 22 jaar              2e ronde - 1e kindje            03-06-08
El_Pro, 22 jaar                   2e ronde - 1e kindje              07-06-08

De zwangere Maartstoppers  onder ons   * * * ** * Glittersss * * * ** *

April:
Boeffieboh, 24 jaar        1e ronde - 1e kindje   uitgeteld: 18 december 2008
Mei:    
Parent2be, 27 jaar          1e ronde - 1e kindje    uitgeteld:  22 januari 2009
Kipling, 29 jaar                    2e ronde - 2e kindje    uitgeteld: 2 februari 2009

Bezoekjes VK

Parent2be    
2e bezoek         04-07-08    
1e  bezoek          04-06-08
Boeffie      
2e bezoek         17-06-08
1e bezoek         13-05-08      
Kipling                  
1e bezoek         24-06-08

Afspraken voor de mooiste Echo's

Parent2be
2e echo                04-07-08
1e echo                04-06-08 om 10.00 uur
Boeffie                
2e echo               ??-??-??
1e echo                27-05-08
Kipling
1e echo                09-07-08

Ahhh jammer zeg Miss Dovie, ik zat net je berichtje te lezen en dacht ohh dat gaat de goede kant op. En ff later opnieuw en toen zijn de rd-tjes toch helaas gekomen. Wel fijn dat je cyclus redelijk constant is meis. Dat bied hoop voor ronde 4! In de theorie die mama22 erop na houd word dit dus pas ronde 1, hihih. Heellll veel succes!

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan