Kwebbelmeiden van Maart nr.3!

Lieve Meiden,

Ik heb nog niet jullie stukjes gelezen van vandaag, maar wil jullie ff heel erg bedanken voor de steun, kracht en lieve woordjes van gisteren (en alle andere dagen) toen ik het zo moeilijk had na medische keuring en dat hier zo onwijs veel gebeurd. Vannacht hele tijd met mijn mannetje zitten kletsen en uiteindelijk konden we niet meer slapen dus toen samen op de bank film gaan kijken. Hij heeft me vanmorgen lekker laten liggen. Totdat mijn mams belde of we daar vanavond ff wouden komen. Gaan dan met zijn 4-en ff kijken wat en hoe we de aan komende week allemaal moeten regelen e.d.

Wij gaan nu eerst ff saampjes boodschappen doen, dan is dat ook gedaan, hebben   niet veel meer in huis, hihih. Spreek jullie vanmiddag okay?

Liefs Nathalie

hi Nathalie,

Wat ontzettend vervelend allemaal wat er gebeurd in je leven. Kan me heel goed voorstellen dat je er behoorlijk boos en verdrietig om wordt. Maar je hebt al zoveel bereikt in je leven. Dit gaat ook weer goed komen. Klinkt misschien raar en waarschijnlijk zegt iedereen dat al tegen je. Gelukkig heb je lieve ouders en een schat van een vriend. Er komt altijd wel een oplossing.
Ik wilde je even een dikke knuffel geven

liefs,

Es

hi meiden,

nog bedankt voor jullie lieve berichtjes.
Kan hier niet echt gaan vertellen waar ik werk nu.... haha! Laat ik zeggen dat het bedrijf een soort van warenhuis is. (lekker vaag!) en ik werk op het hoofdkantoor als inkoopster. Snappie?
Voor de rest gaat het goed hier. Zag alleen dat ik mijn NOD verkeerd had ingevuld, wanneer niet trouwens!
geloof dat ik elke maand het moet laten wijzigen.haha. NOD is 4 juli ipv 2 juli op basis van 24 dagen. Weet het ook niet meer, is per maand verschillend.

@nath, PMS is premenstrueel syndroom. Meestal krijg ik last van de symthomen na mijn eisprong, Ik voel deze niet maar weet wel meteen dat ie geweest is. Ben dan niet te genieten, sjago, erg emotioneel, lichtelijk depressief en kan ontzettend boos worden om niets. Lijkt soms alsof je buiten jezelf treed. Je weet wel dat je onredelijk bent, maar dat kan je dan niets schelen. Heel apart. Is voor de omgeving ook niet zo gezellig. Gelukkig weet mijn man wel hoe hij hier mee om moet gaan. Niet in discussie gaan met me bijv...   haha!!! Zelf  hou ik er meestal wel rekening mee. Ik plan geen belangrijke gesprekken, etc in die weken. Een paar dagen na mijn ongi is het over. Alleen heb ik een vrij korte cyclus, dus dan heb ik het best wel snel achter elkaar. Hoop dat het zo duidelijk is? Nogal een heel verhaal geworden!

liefs,

Es

Heeej lieve meiden, ben ik ook weer even...
Hier alles nog rustig..gelukkig..nog steeds geen rd'tjes..
Gisteravond toen we naar de bruiloft gingen wel tampon in gedaan, want ging nog ff voor die tijd naar de wc en toen leek net of ik soort bruinslijm zag, dus dacht..ohoh het begin.
Maar nee toch verder niets uitgekomen...
Ja en hier zeggen we altijd...
Geen bloed geeft hoop en moed he!! hihi
Bruiloft was leuk en verjaardag van mn pa natuurlijk ook gezellig!
Mooi bruidje was het trouwens. gave jurk.
Verders niet zoveel nieuws eigenlijk..
Ja kwamen vanmorgen beneden heel de bijkeuken 1groot slagveld
had de kat Midas vannacht een vogel zitten slachten zeg maar..brr jakkie
manlief heeft t mooi opgeruimd. zijn taak vind ik
Hij wou zo graag een kat haha...
Daarna ff saampjes naar dorp geweest, wat dingentjes gekocht en ook vast zitje voor achterop de fiets besteld..
Zoonlief wordt steeds zwaarder en als ik dan weleens ff snel wat boodschapjes doe dan moet je m steeds zo hoog aan je stuur tillen, best zwaar en hij zit zwat krap met zn beentjes onder mn stuur(heb oma fiets) dus wordt hoog tijd voor achter zitje.
Mogen ze vanaf 15kg ongeveer in. nou dat is tie wel zwat denk ik, hij is lang, dat scheelt.
Nou daarna net dus gewerkt..dus ik heb zat afleiding om niet aan mn NODjes dag te denken...haha

Heej maar hoe ist hier met de andere meiden??  

Esther: leuk dat je ff langskwam.
Fijn dat je nieuwe baan leuk is! succes!!

Nathalie:
Super meid dat jullie gister en vannacht dan zeg maar zo fijn samen hebben gepraat..
soms heb je dat opeens he!
fijn hoor..alles komt nog weer goed bij jou meis. dat hoop ik van harte!!
Jij zult ook zekers een lieve mama worden ooit....ik hoop dat t niet meer te lang duurt.. het is je gegund meis!! Sterkte nog met alles regelen natuurlijk, jullie zijn er nog niet, dat geloof ik. maar als t tussen jou en je mannetje weer beter gaat, komt alles wel goed he!
Hopelijk krijg je uitstel van het UWV voor een auto ofzo te kunnen regelen..
Succes!!!

Verders rustig aan dit weekend. morgenvroeg moet ik werken..
en dan vaderdag vieren!!! gezellig!!!
Meiden ik ga er nog ff verder lezen hier..
fijn weekend en fijne dag verders!
Liefs mij

Nod lijstje Meiden van Maart!!!!

Nathalie, 24 jaar                4e ronde  - 1e kindje           26-06-08
Mamma22, 22 jaar          4e ronde - 1e kindje           26-06-08
Iris, 21 jaar                                3e ronde - 1e kindje             27-06-08
Esther, 32 jaar                     5e ronde - 1e kindje             02-07-08
Cory, 26 jaar                          4e ronde - 1e kindje             06-07-08
Christel, 29 jaar                4e ronde - 2e kindje               07-07-08
Miss Dovie,  26 jaar        4e ronde - 1e kindje           14-07-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

MamaJM, 23 jaar            3e ronde - 2e kindje             16-06-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Zazoutje, 25 jaar                2e ronde - 1e kindje          26-05-08 Spannend!
Loempia, 22 jaar              2e ronde - 1e kindje            03-06-08
El_Pro, 22 jaar                   2e ronde - 1e kindje              07-06-08

De zwangere Maartstoppers  onder ons   * * * ** * Glittersss * * * ** *

April:
Boeffieboh, 24 jaar        1e ronde - 1e kindje   uitgeteld: 18 december 2008
Mei:    
Parent2be, 27 jaar          1e ronde - 1e kindje    uitgeteld:  22 januari 2009
Kipling, 29 jaar                    2e ronde - 2e kindje    uitgeteld: 2 februari 2009

Bezoekjes VK

Parent2be    
2e bezoek         04-07-08    
1e  bezoek          04-06-08
Boeffie      
2e bezoek         17-06-08
1e bezoek         13-05-08      
Kipling                  
1e bezoek         24-06-08

Afspraken voor de mooiste Echo's

Parent2be
2e echo                04-07-08
1e echo                04-06-08 om 10.00 uur
Boeffie                
2e echo               ??-??-??
1e echo                27-05-08
Kipling
1e echo                09-07-08

Ff mooi plaatje, denk dat we allemaal wel een knuffel kunnen gebruiken of niet? Heel erg bedankt voor alle lieve woordjes. Het klopt idd wat je zegd Esther. Ik heb lieve ouders, lieve vriend! Familie en jullie lieve meiden die me steunen en luisterd oor bieden. Een dak boven ons hoofd en elke dag te eten, en juist op deze momenten en dat het allemaal zo hectisch en kritisch is besef ik juist de dingen die ik heb en bereikt heb, heb mogen meemaken e.d.

Het valt idd niet mee om hulp te vragen of toe te geven dat je het eigenlijk best wel moeilijk hebt en het leventje soms ontzettend k*t vind!

Gisteravond/Vannacht veel gepraat maar ook vandaag. Vanavond gesprek gehad met mijn ouders. Alles op een rijtje gezet e.d. Oplossingen proberen te zoeken. We moeten zoveel mogelijk uitstel proberen te regelen zodat we het geld bij elkaar kunnen krijgen. En stiekum nog een klein beetje hopen dat de gemeente toch op welke manier dan ook iets voor ons kan betekenen.
Een klein lichtpuntje is dat mijn oma ons iets geld kan en wil lenen. Echt ontzettend lief. Er moet nog veel geregeld worden, maar de HOOP is het enige wat we nog kunnen hebben en doen.

Vanavond lekker met mijn mannetje tv kijken en genieten. Morgenmiddag gaan we naar opa&oma daar zijn mijn ouders ook. We zijn uitgenodigd om chinees te komen eten, dus hoef morgen lekker niet te koken.

Mijn vriend helpt me nu meer en we proberen er samen uit te komen!

Liefs Nathalie

Gefeliciteerd met je mannetje vandaag Mama22
Was helemaal nog vergeten hier ook iets achter te laten.
Hebben jullie leuke dag gehad? Liefs Nathalie

oooh mama22 was je mannetje vandaag jarig????????????!!!
wist ik niet hoor, zie het omdat Nathalie het schrijft...
HIEPERDEPIEP!!!! HOERA!!!!! nog vele gezonde, gelukkige jaartjes samen!!

En wat heb je hem gegeven?? hihi
liefs mij
ik ga slapen, morgenvroeg werken..
dikke knuf voor iedereen van mij
totlaters..xxx

Terug
Bovenaan