Hi MamaJm, fijn om te horen dat er nog geen rd-tjes zijn. Als je kijkt op mijn hyves heb ik daar mijn horoscoop als gadget. Tis niet dat ik daar echt in geloof, maar vind het altijd wel leuk om te lezen en dan denk ik hey daar kloppen toch wel dingen van en als het niet klopt denk ik ach, tis maar horoscoop, hihih. Tis wat je er zelf van maakt hè.
Ff update van mijn kant:
Ik heb vanmorgen die mevrouw een noodkreet gemaild maar hoorde steeds maar niks. Toen ik op de terug was van fysio kreeg ik ineens telefoontje. Ze had mijn telefoontje gehad en mailtje gelezen en had al ff overlegd. Ze wou graag het nummer en naar van de contact persoon bij de gemeente. Want had namelijk in de mail gezet. Er is helemaal nog niks alternatiefs geregeld maar ben 01-07-08 wel mijn auto kwijt. Dan kan ik niet meer naar therapie en noodzakelijke dingen. Ik heb nu spoedbehandeling bij gemeente en urgentie bij het ciz dus haar het nummer van die man ook maar ff gegeven en nummer van de contactpersoonlijk van de auto lease maatschappij dan hoeft ze dat allemaal niet op te zoeken en gaan ze maar met elkaar een goede oplossing verzinnen. Er word dus in elk geval iets ondernomen. Maar ja duidelijkheid heb ik nog niet. Maar dit is een stap in de goede richting ben benieuwd. Duimen jullie voor me?
Ik heb net bij de liddl een zij kussen gekocht. Die word ook voor zwangerschappen gebruikt. Heel handig, kan ik dus later ook gebruiken, hihih. Maar nu is is ervoor ter ondersteuing van mijn arm enzo. Dat ik rustiger lig in bed en meer lucht krijg. Want juist als ik me niet fijn voel en verdrietig kruip ik in elkaar en dan kan ik niet goed ademen en dat heeft wisselwerking op je lichaam. En als ik meer steun heb voelt het ook fijner e.d. Dus we gaan dit maar eens ff proberen. Maar mag wel groter bed hebben zo, hihih. Ach dat zijn toekomst plannen. Eerst maar eens MIJN auto redden uit de klauwen van die mensen, hihih.
Ik ga nu lekker ff rustig aan doen, want mijn energie is alweer op voor vandaag en moet nog ffies, hihih
Liefs Nathalie