Kwebbelmeiden van Maart nr.3!

Nou hallo ik ben hier altijd degene die niet voor nod test hoor en ook langer wacht!
Dus ff dimme zwanger mutsje! hahahha

Hahahahaha denk je echt dak zwanger ben?
werken je voelsprieten weer??
ik hoop het maar..
meid ik ga slapen
Was gezellig weer!!!
totlaters
xxzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Ik voelllll ....................... niks hahah sorry
Krijg niks door. Jeetje lijkt wel een opper goeroe ofzo
Krijg niet eens iets over mijn eigen cyclus door
Ben toch niet zwanger weet ik nu al en tis ook wel ff goed zo

Mama22 hoe was je weekend meis?
Leuke verjaardag gehad van je mannetje?
Als cadeautje nog ff flink geklust, hihih
Hhah nee grapje wat heb je voor moois gegeven
Nou ja kleine is natuurlijk uitiendelijk het mooiste cadeau wat je hem ooit kan geven

En hoe is het met de rest van de kwebbelaars?

Weltrusten meiden. Nu voor de laatste keer hoor, hihih
Blijf het niet zeggen. Slaap lekker en tot morgen!

Liefs Nathalie

Pffffffffffffff wat een nacht wat een nacht. Goedemorgen trouwens meiden. Ik heb zooo liggen woelen en slecht geslapen vannacht. Wel iets geslapen lijkt me, want kan niet alles meer herhinneren. Maar voel me totaal brak. Ben misselijk en buikpijn, neee meiden ik ben niet zwanger. En het liefst zou ik mijn kop in het zand steken. Nou ja in dit geval tussen mijn kussens en gaan slapen en dat alles goed komt.

Zal allemaal wel komen omdat ik vandaag veel moet regelen voor mijn auto enzo. Strakkies ook nog werken. Zal me eens gaan aankleden anders kom ik ook nog te laat. Gelukkig vanmiddag vrij, dus kan ik ff wat rustiger aan doen.

Wens jullie allemaal heeel goed begin van de nieuwe week!

Liefs Nathalie

Ik kreeg om ff over 8.30 uur een sms van de baas dat de vrijzwemmers niet kwamen en er niet echt veel andere dingen te doen waren, dus wat hem betrefd mocht ik thuis blijven. Yippie! Kan ik goed gebruiken. Tis maar goed dat ik die sms niet kreeg toen ik nog met mijn slaperige koppie in bed lag anders was ik er niet uit gekomen. Had me net gewassen en broek aan. Toen dacht ik ohh dan kan ik nu mijn kop tussen die kussens steken. Maar dacht neeeeee Nathalie tis maandag als je iets bereiken wilt moet je het NU regelen des te meer tijd hebben ze om te overleggen en weet je misschien eind van de dag of je uitstel kan krijgen. Dus ikke maar verder aan kleden en naar beneden gegaan. Heb in nog geen half uur tijd al 5 telefoontjes gepleegd. Word van het kastje naar de muur gestuurd, maar goed ik moet nu doorzetten.
Volgens mij sta ik een beetje op automatische piloot stand. Maar moet hierin ook nog oppassen dat ik mezelf niet voorbij loopt. Dus dacht ff tot 10 tellen en jullie vertellen dat ik niet hoef werken, hiih.

Was heel ff op hyves omdat ik krabbel kreeg. Maar zie mijn horoscoop vandaag:

Als doorzetten en toegeven in evenwicht zijn, hoef je nergens spijt van te hebben. Gebruik je krachten om een project af te ronden, maar ga er niet te roekeloos mee om. Als je goed nadenkt weet je onmiddellijk succes te bereiken en je karakter te sterken...

Alweer zo toepasselijk! Ik ga mezelf dwingen een beschuitje te eten en spreek jullie later weer. Liefs Nathalie

Hallo allemaal....

Hoe ist met iedereen????

Wat lekker Nathalie dat je na zo'n rot nacht lekker vrij had! wat een meevaller!
Kan je lekker ff middagdutje doen om wat bij te tanken ofniet dan??

Hej waar haal je trouwens die horoscoopjes vandaan? welke site?
niet dat ik er meteen in geloof hoor,
maar soms wel ff grappig om te kijken oft beetje klopt!

Hier nog steeds geen rd'tjes !!! en geen bloed geeft moed!! was vandaag mn NOD dus... duimen!!!!!

Fijne dag en totlaters

Hi MamaJm, fijn om te horen dat er nog geen rd-tjes zijn. Als je kijkt op mijn hyves heb ik daar mijn horoscoop als gadget. Tis niet dat ik daar echt in geloof, maar vind het altijd wel leuk om te lezen en dan denk ik hey daar kloppen toch wel dingen van en als het niet klopt denk ik ach, tis maar horoscoop, hihih. Tis wat je er zelf van maakt hè.

Ff update van mijn kant:
Ik heb vanmorgen die mevrouw een noodkreet gemaild maar hoorde steeds maar niks. Toen ik op de terug was van fysio kreeg ik ineens telefoontje. Ze had mijn telefoontje gehad en mailtje gelezen en had al ff overlegd. Ze wou graag het nummer en naar van de contact persoon bij de gemeente. Want had namelijk in de mail gezet. Er is helemaal nog niks alternatiefs geregeld maar ben 01-07-08 wel mijn auto kwijt. Dan kan ik niet meer naar therapie en noodzakelijke dingen. Ik heb nu spoedbehandeling bij gemeente en urgentie bij het ciz dus haar het nummer van die man ook maar ff gegeven en nummer van de contactpersoonlijk van de auto lease maatschappij dan hoeft ze dat allemaal niet op te zoeken en gaan ze maar met elkaar een goede oplossing verzinnen. Er word dus in elk geval iets ondernomen. Maar ja duidelijkheid heb ik nog niet. Maar dit is een stap in de goede richting ben benieuwd. Duimen jullie voor me?

Ik heb net bij de liddl een zij kussen gekocht. Die word ook voor zwangerschappen gebruikt. Heel handig, kan ik dus later ook gebruiken, hihih. Maar nu is is ervoor ter ondersteuing van mijn arm enzo. Dat ik rustiger lig in bed en meer lucht krijg. Want juist als ik me niet fijn voel en verdrietig kruip ik in elkaar en dan kan ik niet goed ademen en dat heeft wisselwerking op je lichaam. En als ik meer steun heb voelt het ook fijner e.d. Dus we gaan dit maar eens ff proberen. Maar mag wel groter bed hebben zo, hihih. Ach dat zijn toekomst plannen. Eerst maar eens MIJN auto redden uit de klauwen van die mensen, hihih.

Ik ga nu lekker ff rustig aan doen, want mijn energie is alweer op voor vandaag en moet nog ffies, hihih

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan