Kwebbelmeiden van Maart nr.3!

Oeps dit moest naar de kippies! Grrr Nathalie gaat lekker met je, ga slapen!

Ik was mijn mooie bannertje kwijt, moest helemaal zoeken
Maar hier is ie weer. Ook al weet ik 99% zeker dat ik niet zwanger ben deze ronde, toch is het wel ff fijn om bij te houden wanneer mijn nod is, want ik hoop echt dat ik nu mooie regelmatige cyclus heb.

Meiden nu echt weltrusten. Ik lig al lekker in bed inmiddels. Snel ff naar boven gegaan. En ga nu afsluiten om LEKKER & RUSTIG te gaan slapen, hihih

Liefs Nathalie

Goedemorgennnnnn,

Eindelijke ietsjepietjes beter geslapen dan de afgelopen nachten, vooral vanmorgen. Toen heb ik in korte tijd beter geslapen dan de afgelopen 3 nachten gek hè. Hier weer ff een update hoe het met mij gaat.

Meiden ik zit onder de pukkeltjes en plekjes, tis niet leuk meer! En jullie maken me gek met dat temperaturen, want deze muts heeft vanmorgen ook getempt. Ik werd vannacht wakker en toen ging ik naar de wc en toen dacht ik shipsss ik wou temperaturen. Maar ja het wasl 4.30 uur dus niet echt logische tijd. Ik weet totaal niet wat mijn temperatuur normaal is. Ik had voor mezelf zo iets van ohh als het 36.8 nu is dan zit ik wel goed, hihi. Maar kreeg 36,64 dus ikke zo ships, maar later bedacht ik me als bijv. 36,2 mijn normale temperatuur is. Grrr ik ging mezelf dus alweer van alles wijs maken. Dacht hup nog lekker ff slapen meis en ophouden met die gedachten want je weet immers 99% zeker dat je niet zwanger ben. Ikke toen ik wakker werd tegen 10.30 uur weer getempt. Grrr ik lijk wel gek. Maar zeg lekker niet wat dat was, hihih.

Meiden fijne ochtend, middag, avond ik ga lekker douchen, misschien tot zo!

Liefs Nathalie

Hoi hoi meiden, wat is het hier weer stilletjes, we waren al weer ver naar onderen gezakt...ohoh.. en dat noemt zich kwebbelmeiden??!!! hihi
Nathalie fijn zeg dat je wat beter hebt geslapen en ook lekker rustig aan hebt kunnen doen joh! beetje uitslapen enzo
En nu gezellig dagje, vanmiddag diplomering. altijd gezellig he!
Fijne middag en ook werkse...
Kben wel heel benieuwd eigenlijk naar je laatste temp hoor boefje...
Stiekum niet vertellen he, maar jij met al je kwaaltjes en verwardheid hier...haha
Ik gun je echt dat je zwanger bent meis.....
Dat zou het mooiste zijn voor jou op dit moment!!
Iets positiefs in je leventje!!

Nou hier vanmorgen ook weer redelijk  hoge temp. 37.2 dus wel leuk!
En onderweg naar mn vriendin toch steken in mn borsten..pff niet normaal meer
Zoonlief heeft 8,5maand borstvoeding gehad dus ik weet ongeveer  hoe stuwing voelt..nou daar leek het echt op!!
ook steeds zo'n opgeblazen gevoel in mn onderbuik....
Nou en toen we dus thuis kwamen bleven die steken in mn borsten maar, dus ik iets gemasseerd, deedt gewoon zeer...
en weetje er kwam wat vocht uit.. hihi nu al moedermelk zou mn mannetje zeggen???!!!! haha
Nou bij de eerste zwangerschap dus van zoonlief had ik dat ook al vanaf 3 maandjes, dat ik soms al met zoogcompressen in mn bh's liep omdat anders al mn bh's verknalden van gele plekjes van melk...echt idioot...
maar nu ik dit gezien heb en het zo voel, voel ik me soort heel happy!!! heel zot maar ik heb echt zoiets van: Het zit goed!!???!!!

Sprak ik dus net ff die vriendin op msn die dus pas is bevallen, die uit Zeeland die eerst 6 miskramen heeft gehad, en daar vertelde ik het aan...
ze zei ook dan kan het best zijn dat t nu wel goed gaat...
omdat zij dat toen ook heel sterk voelde.... spannend.....
dus meiden ik heb zoiets, ik ga nu testen.....maar ik doe het niet!
Ik wacht tot zondag, samen met mn mannetje! mag hij kijken...brrrr
pfff mn grootste zorg blijft wel in mn achterhoofd natuurlijk, of het nu wel goed zal gaan, al voelt het nu al veel beter dan pas.....????!!!

Nou meiden weer genoeg over mezelf....
we horen wel weer...

Mama22 hoe ist nu met jou???

Spreekjullie snel weer.
ga ff wat in mn huisje doen en vanmiddag om boodschappen!
en vanavond werken...
liefs mij

Hey Meiden, hier de verstandige Nathalie. Ik zou eigenlijk om 15.30 uur vrij zijn van mijn werk, maar mijn baas gaf aan dat ik zou overgenomen worden en dat die meid er tegen 14.30 uur zou zijn. Dus als ik iets eerder weg wou kon dat ook. Ikke ben dus lekke rom 14.45 uur naar huis gegaan. Ik zocht mijn id-kaart die ik nergennssss kon vinden. Ben zo verstrooid. Dus ikke rustig zitten op de bank, nadenken. En dacht waar heb ik hem voor het laatst gehad *kraak kraak*

Nou mama22 koffie lust ik nog steeds hoor, vanmiddag ff bakkie gedronken. Maar nu heel apart gevoel in mijn buik. Tis niet dat het van de koffie komt hoor. Maar tja hoe omschrijf ik het. Ik weet het niet zal er eens ff overnadenken. Begon me toen ik naar huis reed ineens op te vallen.

Neee ik zeg lekker niet wat mijn temperatuur was. Ik dacht net toen ik thuis kwam zal ik weer temperaturen., maar dacht neeee muts je laat je gek maken, hihih. Misschien vanavond voor het slapen gaan nog ff ofzo. En dan morgen zonder eerst te plassen als ik wakker word. Hopelijk vergeet ik het niet met mijn slaperige koppie.

MamaJM ohhhh spannend zere borsten. Natuurlijk niet leuk, dat het pijn doet, maar wel positief. En volgens mij krijg je er zelf ook steeds beter gevoel over dit keer. Ook misselijk geweest vanmorgen, want je gaf toch aan dat je dat van de 1e kleine ook was de 1e 3 maanden en dat het toen goed zat? Wel gek hoor dat er vocht uit je tepels kwam. Je kunt toch ook zaterdag testen? Dan kunnen jullie zondag met zijn 3tjes iets gezelligs gaan doen om te vieren. Goed plan??? hahaha. Ik vind het toppie dat je zolang wacht!

Yessssssssssss id-kaart weergevonden. Tussen mijn agenda die viel   net op de grond. Jaaa hele logische plek voor id-kaart. Muts!!!!

Dus ik ga nu maar ff naar het gemeente huis en daarna mijn broertje toe juichen en foto's maken, hihih. Zwarte kringen onder mijn ogen weggewerkt. Haren nog ff gefatsoeneerd. En klaar!

Spreek jullie later vanavond! Liefs Nathalie

hey,

ik moest even zoeken zeg...
kwas al weer een tijdje niet geweest,was erg druk met onze verbouwing..
maar nu lekker 2 weken vakantie!!!!!!!!!heerlijk niets moet..
volgende week mijn NOD...spannend hoor mijn oma en mijn tantes werden na 3 mnd zwanger..maar goed dat zegt natuurlijk niets(ik weet eigenlijk niet of dat erfelijk kan zijn?) .
jullie zullen trouwens wel denken,wat een belachelijk tijdstip, maar ik moest plassen en was klaar wakker,dus ik denk...even op het forum spieken...

nou ik ga nu weer naar mn bedje, ik kom vna de week nog wel even..

groetjes iris

Nod lijstje Meiden van Maart!!!!

Nathalie, 24 jaar                4e ronde  - 1e kindje           26-06-08
Mamma22, 22 jaar          4e ronde - 1e kindje           26-06-08
Iris, 21 jaar                                3e ronde - 1e kindje             27-06-08
Esther, 32 jaar                     5e ronde - 1e kindje             02-07-08
Cory, 26 jaar                          4e ronde - 1e kindje             06-07-08
Christel, 29 jaar                4e ronde - 2e kindje               07-07-08
Miss Dovie,  26 jaar        4e ronde - 1e kindje           14-07-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Er zit niemand op wachtbankje, saai hoor!

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Zazoutje, 25 jaar                2e ronde - 1e kindje          26-05-08 Spannend!
Loempia, 22 jaar              2e ronde - 1e kindje            03-06-08
El_Pro, 22 jaar                   2e ronde - 1e kindje              07-06-08
MamaJM, 23 jaar            3e ronde - 2e kindje             16-06-08

De zwangere Maartstoppers  onder ons   * * * ** * Glittersss * * * ** *

April:
Boeffieboh, 24 jaar        1e ronde - 1e kindje   uitgeteld: 18 december 2008
Mei:    
Parent2be, 27 jaar          1e ronde - 1e kindje    uitgeteld:  22 januari 2009
Kipling, 29 jaar                    2e ronde - 2e kindje    uitgeteld: 2 februari 2009

Bezoekjes VK

Parent2be    
2e bezoek         04-07-08    
Boeffie      
3e bezoek         ??-??-??    
Kipling                  
1e bezoek         24-06-08

Afspraken voor de mooiste Echo's

Parent2be
2e echo                04-07-08
Boeffie                
2e echo               ??-??-??
Kipling
1e echo                09-07-08

Ff snel een teken van leven van mij.
Ik heb druk therapie ochtendje, en moet zo gaan dus geen tijd om te reageren. Voel me brak en nog niet helemaal wakker, maar we moeten er maar weer wat van maken. Hoe is het jullie allemaal.

Iris welkom terug! MamaJM hoe is ie met jou meis? En Mama22 natuurlijk, hihih. Voel je al iets.

Nu moet ik echt gaan want ik klets weer te lang en dan word het weer haasten.

Fijne dag en kon vanmiddag nog ff buurten.

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan