Kwebbelmeiden van Maart nr.3!

hoi hoi,

zal me even voorstellen, sil,
ben 27 jaar,
in maart begonnen,
en we willen er graag een 2de erbij.
nou is dat natuurlijk makkenlijker opgeschreven als gedaan hihih
maar we blijven oefenen.
soms heb je zo,n gevoel van ,ja nu is het gelukt,maar achteraf was het allemaal valse hoop.
nou is dat natuurlijk redelijk snel,maar het zou zo leuk zijn

maar we blijven proberen,nou heb ik zo,n test gekocht.
moet zeggen dat het nou niet helemaal duidenlijk is,
maar had 2 streepjes al waren ze niet even rood.
dus afwachten maar.

hoop op deze site in contact te komen met gezellige meiden waarmee je gezellig er over kan praten en misschien tips hebben.

nou was ik bij de 1 ste er snel zwanger,na 2 maanden was het raak.
maar moet toegeven dat ik toen ook een stukje jonger was.
maar goed op goed geluk..........
nou hoop snel wat van jullie te horen,
groetjes

Hey Jump8000

Welkom bij ons gezellig topic!!!!!

Wat voor een test had je eigenlijk gekocht???
Een zwangerschapstest, een cyclustest???? Of iets anders (als dat er nog is)???

Wanneer is jouw nod??? Wil je ook bij ons op het lijstje staan???? Dan moet je ff je gegevens hier achterlaten dan zetten we je erbij. Of je moet het zelf doen, gewoon knippen en plakken....

Verder niet veel nieuws te vertellen. Voel af en toe nog wel wat, maar durf natuurlijk niks te gaan hopen....We zien het wel over een paar daagjes.

Nath, hoe was je temp. vandaag??? Wil je het nu wel zeggen of niet???

Kga weer ff met het hondje uit voordat het gaat regenen en denk daarna ff sporten.

Zou het trouwens kunnen dat het eitje, wat zich nu misschien aan het innestelen is, door het sporten loslaat???? Ik ga nu weer voor het eerst sinds een maand ofzo sporten, maar ben bang dat mijn kans op zwanger worden daardoor kleiner wordt...

Ik hoor het wel.

Groetjes mama22

Hi meiden, ik voel me net een beetje als deze auto, hihih
Zat net rustig op de bank broodje te eten met mijn mannetje.
Beld mijn paps of ik ff met hem wil meerijden naar de garage om zijn auto op te halen. Dus dat doen we dan nu meteen maar ff. Daarna ga ik maar gewoon door. Boodschapjes doen en dan alweer therapie afspraak om 15.00 uur. Dan heb ik einde van middag eindelijkkk vrij en heb voor vanavond ook niks gepland dus dan kan ik eindelijk ff weer bij lezen.

Wens jullie nog fijne middag. Hier regend het nu *sniksnik*

Liefs Nathalie

Jaaa hoor het is me gewoon niet gegunt vandaag om hier te lezen en te reageren. Ik dacht ik open ff een tweede scherm en dan lees ik alles en reageer ik ff wat er gistere en vandaag gezegd is. Maar beld mijn oma, dat de soep klaar is. Heerlijk natuurlijk, maar nu kan ik dus eerst daar heen, grrr. Meiden ik kom vandaag nog langs hoor, hihih.

Liefs Nathalie

Hoi hoi lieve meiden wat een rustig daggie hier zeg
ik denk dat iedereen net zo druk is als ik hier vandaag...

Hier nog steeds erg gevoelige borsten, soms misselijk, opvliegers. dat ik echt met rode wangen loop hihi en veel trek, sneller honger zeg maar ondanks dat ik toch voedzaam eet volgens mij
maarja allemaal tekenen van zwanger zijn, maar nog geen test gedaan dus zeker weten doe ik het nog niet.
en vind deze kwaaltjes zeg maar al wel heel vroeg beginnen zeg. maarja beter vroeg en dat t goed gaat dan dat t weer mis zou gaan. dat hoop ik echt niet...

Nou druk daggie gehad dus en net al heel verhaal hier neergezet maar ja was iets met de site dus kan ik het nog us doen..pff zo blijf je wel zoet he..
Eerst net maar us de asperges schoongemaakt en opgezet. heel werk is dat, maar eten we ook niet te vaak, dan blijft t leuk he!! haha..luie huisvrouw soms??
Nou dacht het niet...hihi
vanmorgen eerst tussen de buien door ( wat een ontzettend RAAR weer!!) naar de markt geweest, toen belde mn ma of mn broertje aub even mocht komen, die heeft 3 daagjes vakantie maar zij moest even weg en had hij niks aan zei ze. hij is 9 dus nou kwam hij hier gezellig met zoonlief spelen.
Prima maar wel druk. dan doe je niet zoveel.
Ik dus maar us al het speelgoed hier beneden van zoonlief uitgezocht..pfff hij heeft zoveel en weet dan op den duur niet meer waar hij mee moet spelen, dus alles uitgezocht, in grote mand naar zn kamertje waar hij amper meer mee speelt of om over poosje weer us te pakken zodat t weer beetje nieuw en leuk is.
maar nu dus heerlijk hier opgeruimd... voor hoelang?? hihi met zo'n kleine man die alles zo weer overhoop haalt, maarja daar zijn t kinderen voor he!! hihi
Nou vanmiddag dus vergadering van mn werk, kwam mn schoonzusje, t lieve kind helemaal op de fiets door grote hoos bui oppassen!! vond zo lief van dr. is toch ruim half uur fietsen maar ze fietste trots door zei ze...hihi
nou toen ik thuis kwam zoonlief ook weer net uit bed..blij dat mama er weer was, hihi...

Nou ja en op mn werk vroegen ze dus of ik vanavond even wilde werken, was iemand plotseling ziek, door de rug gegaan, dus nu moet ik vanavond weer us werken. wilde niet een hele route, maar heb het nu verdeeld met collegaatje zeg maar, dus hoef ik pas rond kwart voor 9 te gaan en even 5 mensen te helpen. dus ben ik weer rond 10 uur lekker thuis.
Moest gister avond ook al werken en morgen avond ook, dus moet niet te gek worden...maar dan heerlijk een vrij weekend dus!! ben ik wel aan toe!
Voel me sneller moe voel ik..dat is niks voor mij, maar ja we lopen door he...hihi
Zaterdag ochtend die date van zoonlief zn zwangerschapsgym groep wat ik pas vertelde , dus gezellig en zondag avond komen er vrienden. zij is ook net 10weekjes zwanger, dus hadden we gelijk op kunnen lopen als ik geen mk had gehad, maar wie weet loop ik haar nu nog net achterop!!!!????!!! wie zal het zeggen....???!!
Zondag testen dus...spannuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuund!!!! dan weten we het.
en dan gauw ass van VK bellen voor echo...om te kijken of alles nu goed gaat... oh ik hoop het zo meiden..

Nathalie jij ook druk dagje..hihi maar vanavond kan je weer lekker bijkomen en bijlezen.. Gezellig gehad dus gister? mooi...!
En je hoeft nu niet te koken, relax hoor..eetse bij je oma!!

Ik zag ook dat er een nieuwe was, ben ff de naam kwijt, sorry ...maar welkom hoor hier!!!

Sprak trouwens net die vriedin op msn waar ik gister ochtend op de koffie was geweest zeg maar, haar dochtertje van net 1jaar was al 2weken niet zo fit en nu steeds hogere koorts.
dus zou ze smiddags naar HA moeten.
maar is ze dus eerder gegaan, omdat ze steeds hogere koorts kreeg en zowat wegraakte...pff arme kind
dus meteen doorgestuurd naar ZH bleek ze longontsteking te hebben...pfff niet niks zeg
Dus met AB kuur weer naar huis gestuurd zodat ze niet meer bacterieen opzou lopen int ZH want dat moet je er dan echt niet bij hebben..
maar jeetje zeg dan schrik je wel.
kinderen kunne zo snel veel zieker worden..echt sneu.
net gauw kaartje op de bus gedaan!! en maar hopen dat t meisie snel weer opknapt...

Ik ga hier ff verder met t eten en zoonlief aandacht geven, lijkt wel of hij voelt dat ik niet fit ben... hij zeurt en jengelt veel meer dan normaal..pff kan me nog wat worden..hihi...
maar wens jullie vast fijne dag.
En wie weet totlaters!
Dikke knuf mij

hoi hoi, wil graag op het lijstje.,,,,

nou ik heb een cyclus test gekocht,ja was   ik even vergeten erbij te schrijven hihi.
mijn nod moet ik worden op 26 juni.
maar soms heb ik ook een cyclus van 31 ,dus even afwachten.
mijn naam is syl ,en ben 27.
we zijn voor de tweede bezig ,en in maart begonnen.

zo ben ik weer,

het was hier toch rot weer,alleen   maar regen.
mijn dochtertje was ook al weer vekouden ja  watwil je met zulk weer.
en zelf zit ik er tegenaan te hikken.
ook snel moe ,maar ja en uitrusten kan je bijna niet.
werken ,mijn dochter van school   halen,huishouden,en dan weereens het eten maken.
dacht doe makkenlijk   pizza.......
en dan vroeg naar bed,kan er s ochtends echt bijna niet uitkomen.
maar goed voor straks eetsmakenlijk
gr syl

Zo hehe hier ben ik dan eindelijk hoor

*Nathalie wacht ff paar tellen voordat ze verder gaat ................ *

Hey nee geen telefoon of andere dingen die   moeten OP DIT MOMENT, hihih
Dus eindelijk ff bijkletsen, drukdrukdruk hier. Nu ff ontspanning en dat houd in forummen, hihi. Heb er maar ff een scherm bij geopend want ben niet zo helder dat ik alles uit mijn hoofd kan.

Iris lang niet gezien meis. Wat waren jullie ook alweer aan het verbouwen? Heb geen idee meer om je eerlijk te bekennen. Maar nu dus lekker vakantie en zoveel rust dat je  er niet eens van kunt slapen, hihih. Heb je de afgelopen tijd ook geen internet gehad of dat wel? Meegelezen wat er allemaal gebeurd is, is namelijk best veel al zeg ik het zelf, hihih. Maar doet er niet toe, we kijken gewoon naar de TOEKOMST! Spannend dat je nod dichterbij komt meis. Hier kruipt het ook langzaam voort.

Hi Syl aka Jump, we hadden al kort ff kennis gemaakt in ander topic. Gezellig dat je een kijkje bent komen nemen hier. Wens je heel veel geluk. Misschien is het inmiddels al gevraagd, maar wanneer is je nod? Wacht ik lees wel ff verder, hihih.

Uiteraard had mijn tweelingzussie dezelfde vragen, hihih. En dezelfde gedachten dat ik had. Wij hebben gisterenavond geklust. Ik weet wel dat je gewoon kunt klussen als je zwanger bent, maar mijn mannetje ging er nog al beetje fanatiek aan toen, om niet al te veel in details te treden. Ik was kei moe, dus ben uiteindelijk naar bedje gegaan, maar toen dacht ik wel ships dalijk doe ik iets wat niet goed is voor het eitje dat het los laat ofzo, dus weer dezelfde gedachte Mama22, hihih.

Syl ff voor de duidelijkheid, we zijn niet echt tweelingzussies hoor, maar Mama22 en ik hebben gewoon hele bijzonder band. Posten regelmatig precies op hetzelfde moment, dezelfde gedachtes e.d. en de band dat we gelijke nod hebben. Dus nu proberen we deze ronde samen zwanger te worden, of niet natuurlijk, hihih. Maar ik mag geen spelbreker van der zijn.

Ik ben voor het eerst blij dat er niet zoveel gekletst is, hihi. Kan ik het teministe beetje bijhouden. Maar ik ben er weer hoor meiden, ihihih.

MamaJM gezellig dat je broertje kwam spelen, maar brengt idd ook weer drukte met zich mee. Misschien is de kleine daarom ook wat drukker, ander ritme ineens, ook al heeft ie natuurlijk wel middagslaapje gehad. Lief hoor dat je schoonzusje als verzopen katje kwam oppassen, hihih. Nou zeg dat hier is het ook al zulk raar wisselvallig weer. En ja dat slaat op mijn spieren. Vanmorgen bij zwemtherapie ook heel veel mensen die je er over hoord, dus ben niet de enige. Maar was wel onwijs gezellig met therapie zwemmen. Hebben nieuwe instructrische en die doet het echt leuk, en heel anders enzo. Persoonlijk vind ik het veel betere en efficenter. Dus wou wel graag gaan vanmorgen. Eerst al therapie gehad daarvoor in het ziekenhuis. Na het zwemmen ff gezellig met zijn allen koffie gedronken en gekletst voor mij dus ff rust momentje. Nou ja therapie, zwemmen en kletsen wel vermoeid hoor. Toen naar huis lunchen met mijn mannetje en dacht ff bij jullie kijken, nou niet dus beld paps, hihih. Boodschapjes gedaan, naar gemeente huis geweest en hup volgende therapie. Eindelijkkkkk thuis naar lange vermoeide dag en toen belde oma of ik soep kwam halen. Hebben daar niet gegeten hoor. Mijn vriend was nog ff aan het werk, dus dacht neem ff pannetje mee kan het daar in hoef ik hun pan niet terug te brengen. Maar ze had de hele pan voor ons gekookt, echt lief. Dus ik heb genoeg soep voor jullie allemaal geloof ik. Maar het was weer heerlijk. Ik had nog geen tijd gehad om vlees te bakken en aardappeltjes te wokken. Maar na 2 volle borden groente soep waar al veel vlees in zat, hadden mijn mannetje en ik geen zin meer in iets anders. Dus dat bewaren we maar tot morgen hè. Pff morgen nog een dagje, hoe kom ik het door (zo voeld het nu)

Meiden ik denk nog steeds dat deze ronde niet door gaat hoor, gemiste kans. Heb vanmorgen wel ff getemperatuurd. Om 5.30 uur werd ik wakker en moest nodig plassen, maar dacht ineens ohhh eerst ff tempen. Toen was het 36,67 maar ja ik weet niet wat mijn normale temperatuur is.

Gisteren 36,64 om 10.30 uur 36,93 en om 23.00 uur (voor slapen gaan ) 36,97
Vandaag om 5.30 uur 36,67 en voor het slapen gaan weet ik dus nog niet, hihih.
Ga denk ik maar ff een lijstje bijhouden voor mezelf. Dat ik volgende ronde gewoon de hele ronde ff temperatuur. Ja okay als er volgende ronde komt, i know. Voel me wel vreemd af en toe in mijn buikie en koffie was niet echt super vanmorgen na zwemmen. Maar kan ook liggen aan de koffie hè, had het zelf niet gezet. En dat ik moe ben, ja wat wil je na zo'n dagje (en nachten slecht slapen)

Dus jullie zijn weer op de hoogte hoe het hier gaat. Ik zal ff nod lijstje aanpassen voor onze nieuweling.

Fijne avond en tot later! Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan