Kwebbelmeiden van Maart nr.3!

Nod lijstje Meiden van Maart!!!!

Nathalie, 24 jaar                4e ronde  - 1e kindje           26-06-08
Mamma22, 22 jaar          4e ronde - 1e kindje           26-06-08
Jump, 27 jaar                        4e ronde - 2e kindje            26-06-08
Iris, 21 jaar                                3e ronde - 1e kindje             27-06-08
Esther, 32 jaar                     5e ronde - 1e kindje             02-07-08
Cory, 26 jaar                          4e ronde - 1e kindje             06-07-08
Christel, 29 jaar                4e ronde - 2e kindje               07-07-08
Miss Dovie,  26 jaar        4e ronde - 1e kindje           14-07-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Er zit niemand op wachtbankje, saai hoor!

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Zazoutje, 25 jaar                2e ronde - 1e kindje          26-05-08 Spannend!
Loempia, 22 jaar              2e ronde - 1e kindje            03-06-08
El_Pro, 22 jaar                   2e ronde - 1e kindje              07-06-08
MamaJM, 23 jaar            3e ronde - 2e kindje             16-06-08

De zwangere Maartstoppers  onder ons   * * * ** * Glittersss * * * ** *

April:
Boeffieboh, 24 jaar        1e ronde - 1e kindje   uitgeteld: 18 december 2008
Mei:    
Parent2be, 27 jaar          1e ronde - 1e kindje    uitgeteld:  22 januari 2009
Kipling, 29 jaar                    2e ronde - 2e kindje    uitgeteld: 2 februari 2009

Bezoekjes VK

Parent2be    
2e bezoek         04-07-08    
Boeffie      
3e bezoek         ??-??-??    
Kipling                  
1e bezoek         24-06-08

Afspraken voor de mooiste Echo's

Parent2be
2e echo                04-07-08
Boeffie                
2e echo               ??-??-??
Kipling
1e echo                09-07-08

Ohhh Mama22 we hebben er een lotgenootje bij. Maar ze speeld wel vals hè ze heeft al kleine. Hhahaha grapje hoor Jump gezellig dat je lekker met ons mee nod. Maar we moeten nog ff geduld hebben hè.

Dus je ovulatietest gaf twee streepjes aan, maar de een niet echt heel duidelijk? Maar nu nog een tweede streepje? Je eisprong is als het goed is allang geweest hoor. Op basis van hoeveel dagen is je nod uitgerekend? Je zei dat je soms ook 31 dagen cyclus had? Mijn cyclus was in ronde 1 - 22, daarna 36 en toen netjes 28. Nu maar kijken wat het gaat worden. Krijg nog geen voorgevoel door. Denk alleen dat ik niet zwanger raak deze ronde, omdat we begin juni aantal dagen hebben geklust (1, 3, 5of6) en toen pas 10 juni weer. Als je uitgaat van 28 dagen cyclus zou 12 juni de eisprong zijn. Dus zeer kleine kans dat het raak is dus. Daarna pas 16 juni weer geklust en gisteravond.

Oh merk net dat ik het niet gepost had, lekker slim.

Liefs Nathalie

Zozo Nathalie, idd druk daggie gehad,
fijn dat je nieuwe vor therapiezwemmen zo leuk is.
en beter!
super hoor!
En heerlijk zeg dat je oma zo ff belt van: Het eten is klaar!!!
haha relax..had ik maar zo'n oma..???!
maar die begint daar niet aan, verder ook n schat hoor... hihi
Hier heerlijk asperges met aardappeltjes en ham en ei op! was echt smullie smullie!!
hihi
manlief komt later pas..kon wel na 7uur worden dacht hij dus ga ik zo zoonlief alleen maar ff naar bed doen denk ik en dan straks ffies werken en dan eindelijk weer naar bed...
hihi kan ik nu al naar uitkijken..gek he, ben echt wel moe.
maarja, moet nog ff dus kan nog niet aan de moeheid toegeven helaas....

Ik heb trouwens niet meer getempt hoor Nathalie..hihi k zie het wel vant weekend....
als het negatief is wil ik het heeeeel misschien volgende ronde wel gaan doen, maar is nog ff afw88...

Syl: gezellig nog iemand die voor n 2de gaat!
Wij hier dus ook.
hoe oud is jullie oudste? gaag al naar school ofzo las ik? of opvang?
Onze boy is van sept 06... Gaat hard he..
daarom papa en mama hard aant werk voor speelkameraadje.
Ik heb vorige maand een miskraam gehad,
dacht vertel het maar even dan weetje waarom ik het nu deze ronde ZOOOOOOO dubbel spannend vind allemaal..
ben nu overtijd weer en voel me beter dan vorige keer. soort happy dus heb goede hoop.
kga zondag testen.....
duimen he...hihi..
jullie ook succes!!

Mama22 is vandaag ook druk denk ik??
hoe ist met je meis?
nog ergens last van gehad of iets gevoeld??
ik duim ook voor jou hoor meid!!!

Iris, idd ik zou ook niet meer echt weten wat jullie aant verbouwen waren ofzo??
vertel...hihi als je meer tijd hebt hoor, we horen wel weer..
je NOD komt ook weer in de buurt! spannend!!

Nathalie en mama22 ook bijna jullie NOD...brrrr hihi we duimen!!!!!!!!!!!!!!!

Kga ff hier beetje de rommel vant eten wegruimen en kom zo nog wel ff kletsen..

Wat is het weer toch raar vandaag. ene moment hoost het van de regen en nu schijnt hier weer steeds de zon...pfff mal hoor.
hopelijk ist morgen beter weer!!
liefs mij

Trouwens mama22 je moet niet bang zijn dat doort sporten je evt innesteling over of weg zou gaan hoor. of hoe zeg ik dat...?!
Anders zouden wij dus allemaal heel stil moeten gaan zitten die eerste weken om maar niets van binnen te forceren ofzo??!! hihi
nee ik denk dat je misschien niet TE zware sport moet doen, maar de VK zegt altijd dat je alles mag blijven doen zolang je er zelf en je lichaam geen hinder van ondervind.
en in zo'n pril stadium kan dat geen kwaad hoor, het zit diep ingekapseld in je baarmoeder dus gaat vast goed...
ik duim voor je meis....spannend!!!!

Hier ook heel raar en weer hoor mamaJM.
Ik heb eigenlijk ook nog van alles wat ik wil.
Mag niet meer zeggen wat moet, hihih.
Bed verschonen, wou mijn mannetje vragen of ie na het eten ff wou helpen
Maar toen keek ik ineens naar hem, ligt ie lief te slapen op de bank
Ja er houd een raar mens hem uit zijn slaap 's nachts
Die ligt steeds maar te woelen enzo, heel gek, hihih
Dus nu laat ik hem maar ff lekker liggen hoor, ga hem dan ook niet wakker maken van kom op dit moet gebeuren en dat moet gebeuren, hij heeft de hele dag ook al gewerkt enzo. En ja ik weet het ik heb ook drukke dag gehad. Dus het word nu gewoon ff keuzes maken hè. Ik merk gewoon aan mijn lichaam dat ie nu ff rust nodig heeft. Dus zit nu lekker met de beentjes op de bank. Scheelde wel hoor dat ik niet hoefde te koken. Wou nog vlees bakken, maar gezien we beide geen honger meer hadden hoefde dat zelfs lekker niet. Want karbonade moet je wel ff goed bakken hè, wil niet rauwig vlees eten.

Ohhh nu merk ik dat ik nog was vergeten te vertellen hoe het gisteren was, hihih. Diploma uitreiking van mijn broertje was wel geslaagd. Maar pff met zoveel mensen in klein lokaal. Geen stoel meer om op te zitten, moesten op tafel aan de kant zitten, maar die stond raar dus viel niet echt fatsoenlijk op te zitten. En ja als het dan om 16.00 uur begint en om 17.30 gezegd word fijne avond nog en je moet er dan allemaal uit, dan is het ff moeilijk. Ik heb mijn mams geholpen mee naar buiten te komen. Ze had rollator mee, maar was best eindje lopen door die hallen enzo. En die drukte van mensen en dan ook nog die warmte en benauwdheid van het lokaal. Dus haar lichaam reageerde daar meteen weer op. Er was een vrouw die naast papa zat, heel mager en ziek. Er werd uiteindelijk over iedereen wat gezegd. En dat meisje was had dus veel meegemaakt (werd niet in details gezegd hoor) en dat ze zo blij was dat haar moeder erbij kon zijn. Nou toen zat ik dus met tranen in mijn ogen hè. Die vrouw leek zooo op mijn tante toen ze ziek was en overleden aan kanker. En dan zie je die naast mijn paps zitten (was zijn zus) tja dan raakt gewoon, dus ikke mijn gedachten verzetten, dacht kan daar moeilijk een potje gaan zitten janken, hihih.

Ik ga nu weer ff verder lezen. Fijne avond! Liefs Nathalie

Heeej joh Nathalie dat was dus nog wel beetje heftig gister avond? pff
weer veel gedachten bij je naar boven..ohoh meis. niet goed he.
maar ja je traantjes opkroppen ook niet he..
wel eruit gooien he!

Nu lekker relaxe idd!! geniet ervan!!
dat huishouden komt wel joh!!

Ik ga ff zoonlief zn pyama vast aantrekken want ruik poepie in zn broek..
is hij mooi vast klaar voor naar bed te gaan straks..
xx

Ohhh vergeet ik nog te zeggen wat ik tegen mamajm wil zeggen, hihih

Okay Nathalie tot 10 tellen, niet zo hyper, relax! Je hebt de hele avond de tijd je hoeft niks meer! *adem in, adem uit* hahaha

Omdat ik de laatste nachten zo slecht slaap had ik het met therapie over energie. Omdat ik als ik dus wakker word al heel veel van mijn energie kwijt ben, dankzij zo'n nacht. Toen zei ze dat ik eigenlijk altijd een vast ritme aan moet houden. Zelfde tijd opstaan, lunch, eten, slapen. Tussentijds ook rust momenten plannen. En dan ook echt ff rusten en dan niet nog andere dingen doen, zoals mail lezen, post bekijken e.d. Zelfs in het weekend dezelfde tijden een beetje aan houden (hoe moeilijk ook) want het helpt dan heus niet als je dan tot 11.00 uur ofzo in bed gaat liggen, daar krijg je niet meer energie van. Je lichaam gaat aan dat ritme wennen zeggen ze. Dat je lichaam weet okay na het eten geeft die drukke muts me wel ff rust dus ik moet nog ff door, hihih.

Ohh mijn mannetje is wakker, grrr chagerijn omdat ie weg loopt vraag ik iets. Geeft ie eerst geen antwoord dus ik herhaal het. Nou laat maar dan hoor!

Okay dit is weer ff impulsief stukje typen. Pff tis toch niet zo moeilijk ff normaal antwoord geven op iets. Ja okay ik weet dat ie net wakker is e.d. maar hij gaat nu wel naar boven zijn eigen gang weer. Okay Nathalie niet te druk om maken. Ga dalijk wel ff naar boven en zeggen wat ik wou zeggen.

Liefs Nathalie

Ja i know, maar kan moeilijk daar gaan zitten huilen met al die mensen.
Tis voor hun dan beetje onverklaarbaar hè, hihih.
Ja ik weet dat ik veel emoties opkropt, maar daar doe ik nu iets meer.
En ben weer gezellig aan het ratelen hier. Hebben de andere meiden weer wat te lezen.
Jaaaa Nathalie is terug, hihih

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan