Kwebbelmeiden van Maart nr.3!

Nod lijstje Meiden van Maart!!!!

Esther, 32 jaar                     5e ronde - 1e kindje             02-07-08
Cory, 26 jaar                          4e ronde - 1e kindje             06-07-08
Christel, 29 jaar                4e ronde - 2e kindje              07-07-08
Miss Dovie,  26 jaar      4e ronde - 1e kindje             14-07-08
Iris, 21 jaar                              4e ronde - 1e kindje             15-07-08
Mamma22, 22 jaar        5e ronde - 1e kindje             23-07-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Nathalie, 24 jaar                4e ronde  - 1e kindje           26-06-08
Jump, 27 jaar                        4e ronde - 2e kindje            26-06-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Zazoutje, 25 jaar                2e ronde - 1e kindje          26-05-08 Spannend!
Loempia, 22 jaar              2e ronde - 1e kindje            03-06-08
El_Pro, 22 jaar                   2e ronde - 1e kindje              07-06-08

De zwangere Maartstoppers  onder ons   * * * ** * Glittersss * * * ** *

April:
Boeffieboh, 24 jaar        1e ronde - 1e kindje   uitgeteld: 18 december 2008
Mei:    
Parent2be, 27 jaar          1e ronde - 1e kindje    uitgeteld:  22 januari 2009
Kipling, 29 jaar                    2e ronde - 2e kindje    uitgeteld: 2 februari 2009
Juni:
MamaJM, 23 jaar               3e ronde - 2e kindje     uitgeteld: 23 februari 2009

Bezoekjes VK

Parent2be    
2e bezoek         04-07-08    
Boeffie      
3e bezoek         ??-??-??    
Kipling                  
1e bezoek         24-06-08
MamaJM
1e bezoek:       ??-??-??

Afspraken voor de mooiste Echo's

Parent2be
2e echo                04-07-08
Boeffie                
2e echo               ??-??-??
Kipling
1e echo                09-07-08

whahaahha was op predictor.nl aan het kijken wanneer ik volgende nod heb enz. en ook de uitgerekende datum voor als ronde 5 zou lukken. Drie keer raden wat de datum zou zijn: 1 april!!!!!!!!!!!!!!!!!! Whahahahhahaha. Zou net wat voor ons zijn. Het is dan wel zo dat wij op die datum 4,5 jaar samen zijn. Zou toch wel wat zijn he.

Boh dames wat een buikpijn weer......ga lekker op de bank liggen met mijn jogging broek aan.

Goedemorgennnn,

Ahhhh mijn vriendinnetje van het bankje geflikkerd *sniksnik*
Mis je nu al! Maar gelukkig heb ik Jump nog die me gezelschap houd.
Wel fijn dat je nu weet waar je aan toe bent meis. Want eerst die roze afscheiding en toen leek het gisteren ineens een beetje weg en zette ook niet echt door en dan nu ''gelukkig'' doorgezet. Een beetje wist je al dat je naar de volgende ronde zou gaan hè. Ook al blijft het natuurlijk wel ff balen. Zou ik dan toch nog gelijk krijgen met ronde 6? Nou ik denk dat we maar eens moeten gaan bedenken wat we met ronde 5 hebben, hihih. Hou je wel ook ff je nod in de gaten vanaf de dag dat je die roze afscheiding had? Want je moet natuurlijk je eitje niet missen.

Jump fijn dat je weer gezellig mee kletst. Ohhh lekker dagje vrij. Hier vanmiddag werken en heb het er vanmorgen dan ook maar lekker ff van genomen en heerlijk in bed blijven liggen. Mijn vriend moest werken en had hoofdpijn. Eet nooit paracetmol, maar wou ze nu en ik wist niet waar ze waren. Heb speciaal voor hem beneden een broodje gesmeerd en ibrufen meegenomen van beneden. Was meneer pissig, nou en bedankt. Heb ook maar ff gezegd dat ik speciaal voor hem dat gedaan had terwijl ik vrij ben vanmorgen dus het niet leuk vind dat hij zo deed. Gaan liggen, dekentje over me heen getrokken en lekker nog ff geslapen, hihih.

Mijn temperatuur was vanmorgen trouwens 36,77. Kweet niet wat het normaal, maar ik gok dat als ik zwanger zou zijn dat het dan wel boven de 37 graden is, maar ja weten doe ik het natuurlijk niet.

Vanmiddag werken, misschien spreek ik jullie voor die tijd nog ff!

Liefs Nathalie

Hhaha kijk aan jij hebt voor jezelf dus al iets gecreerd wat je met ronde 5 hebt, ey okay! Dus dan zijn jullie 4,5 jaar saampjes, bijzonder hoor! Dan ineens met zijn drietjes. En laat die kleine het niet wagen om het te zien als een grapje! hahahahah. We geven er gewoon positieve draai aan! Nieuwe ronde, op naar nieuw geluk en nieuwe kansen!

Liefs Nathalie

hey meis,

ja sorry dat je deze ronde zonder mij moet afsluiten, maar je moet ook maar eens leren om iets zelf te doen en niet altijd met je tweeling zus hihi.......

Wat betreft mijn nod vanaf de roze afscheiding....ik wil deze ronde eens gaan temperaturen. Kijken of ik hem zo kan vinden, maar ik ga niet meer kijken in mijn dagboek wanneer mijn nod is want wil er niet te veel mee bezig zijn. Ik temp gewoon iedere dag om 6 uur en dan zie ik het hopelijk vanzelf wel.

Moet ik daar eigenlijk de eerste dag na mijn menstruatie mee beginnen??? En de thermometer gewoon daar benee naar binnen douwen???? hahaha klinkt lekker grof.

Kmoet eerlijk zeggen dat ik het geen domper vond vandaag. Kheb wel meegekregen van een collega'tje dat ik niet meer mag zeggen dat ik bang ben dat het me niet meer lukt, want daar reageert je lichaam op. Ik moet er dus gewoon vanuit gaan dat het me wel lukt en ik dus ook gewoon zwanger wordt. Tip voor andere misschien?!?!?!?!?!

Meiden ik ga lekker op de bank liggen met mijn jogging broek en spreek jullie misschien vanmiddag wel...

Dikke kus mama22

Ja okay ik ga dan alleen nog wel ff een dagje ofzo verder. Morgen pas mijn nod hè. Dus kan nog allemaal. We zien het wel wat het gaat worden. Ik verwacht niks meer eigenlijk. En ben eigenlijk al ingesteld op ronde 5, gek hè, hihih. Denk dat we ons zelf ook in bescherming nemen.

Uhm tips gewoon kei gezellig met mij kletsen en alle zorgen vergeten. Niet specifiek over zwanger worden, maar over het weer, vakanties, onze mannetjes waar we af en toe de zenuwen van krijgen, hihih. Dagje shoppen en dan niet kijken naar babykleertjes, maar lekker iets voor onszelf kopen. Lachen en genieten van nog meer mooie dingen in het leventje. En vooral niet denken dat het niet gaat lukken. En denken we dat wel dan gaan we gewoon een jankfilm kijken, tissue's die jij mee neemt. Ijs erbij en dan komt het vast allemaal wel een keertje goed met ons, hihih. Verder kan ik ff niks bedenken, hihih.

En verder weet ik ook ff niet meer wat ik wou zeggen, grrr. Nou ga maar lekker ff op de bank liggen. Ik ga dalijk ff lekker douchen. Moet om 13.15 uur beginnen met werken. Ga het rustig aan doen vandaag, ff beetje opladen. Heb geloof ik het drukste van de week al gehad. Dus das wel een lekker vooruitzicht.

Tot later meiden! Ohhh trouwens Jump ik kan je niet vinden hoor meis. Als ik boven in de balk syvliasyl.hyves.nl intoets krijg ik achtergrond met ijspegels en als ik zoek bij leden en dan sylvia syl en 27 jaar dan krijg ik ook geen cavia kooi als achtergrondje te zien bij die meiden van 27. Dus we hebben nog wat hints nodig. Hoeveel vriendtjes en vriendinnetjes heb je ongeveer. Wil je vertellen waar je vandaan komt of dat liever niet? Begrijpen we wel hoor. Sta je alleen of samen met iemand op profiel foto? Kleur haar? Jeetje willen we veel weten hè, hihih.

Hoe voel jij je eigenlijk meis? Heb je ook al schoonmaak bui? Wel beetje op jezelf letten hè. Ik ga lekker douchen nu en de wasbak en spiegel ff schoon maken, dan is dat alvast gedaan. Daarna ff broodje eten met mijn mannetje denk ik.

Liefs Nathalie

Oh ja trouwens mama22, nog ff over dat temperaturen. Dat moet idd vanaf dag 1. En idd van onderen. Tis ff wennen, maar je krijgt er zo routine in.

Nu ga ik echt douchen, want steeds als ik ergens reageer is er op andere topic weer terug gereageerd en dan ben ik nog niet gedoucht hè, hihih

Liefs Nathalie

Hallo Luitjes,

Leuk als die datum samen komt met een jubileum.
Van mijn dochter was ik uitgeteld op 8 mei en op die dag zijn we ook getrouwd!!!
Maar mijn dochter dacht er anders over en het werd 9 mei.
1 dag later............!
Ik heb er wel alles aangedaan om ook op die dag te bevallen, maar het heeft niet mogen baten.

Wat betrefd die buikpijn.....Ik had die vanaf zondag avond tot gisteravond. Maar grieperig ben ik niet. Wel heb ik een drukke tijd achter de rug met werken en een opleiding.
Waar ik afgelopen dinsdag de laatste theori excamen heb gedaan.
nu nog twee mondelinge excamen.

Ik wacht wel af. Word nu wel een beetje ongeduldig...

Vandaag vrij en alles weer bijpoetsen.

Tot gauw,
Gr. Christel

Terug
Bovenaan