Kwebbelmeiden van Maart nr.3!

Heeeeeeeeeeeeeeeej meiden
was ik ook weer ff.
had vandaag niet eerder puf om te reageren hoor..
maar wil toch wel 1 x op n dag ff wat van me laten horen
anders gaan jullie me zoooooooo missen...hihi
Jump kletst heerlijk mee zie ik! leuk hoor!
En mama22 heeft je gevonden op hyves zie ik, ik had ook nog ff naar je gezocht, maar kon je niet vinden,   hihi maar zal zo us bij mama22 kijken, daar vind ik je dan vast zo! Gezellig!
Mama22 jammer trouwens dat je rd'tjes zijn gekomen. rottig
maar goed, wel weer mooie cyclus en volgende ronde nog meer klussen he meis..
Wie weet volgt Nathalie me nog en anders ben ik dus de enige juni zwangere, maargoed. dat redt ik wel.
heb wel gezelschap van Kipling.
die heb ik pas opt zwangerforum gesproken! wel grappig om daar weer meiden tegentekomen van hier!
Hopelijk volgen jullie ook snel!!
Ik duim!
Hou je taai mama22 met je buikpijn, niet fijn meis.
doe rustig aan en denk om jezelf.
maar ik had je ook al wat op msn gesproken he, dus weet dat je niet heel veel hoef te werken, dat is wel lekker nu.
denk aan je!
En Nathalie is denk ook druk vandaag...
heb ik ook al tussendoor soms ff op msn gesproken, maar die moest werken ws tot laat zei ze, dus ik zie wel of ik dr nog spreek.
ik heb vanavond teamvergadering dus ben ook ff weg en daarna kom ik vast nog wel ff lezen, maar of ik ook nog reageer weet ik niet. ligt er aan hoe moe ik ben, en mannetje wilde morgen vroeger beginnen, dus wil ook vast niet TE laat naar bed...
Hier gaat t prima.
ben vanmiddag wel voort eerst echt ff naar bed geweest.
eerst lekker ff tijdschrift liggen lezen en daarna toch nog ff gedut en toen was zoonlief ook weer wakker dus moest ik er weer uit.
vanmorgen mw van MvM op bezoek gehad.
wel grappig.
je krijgt een mooi boek als je mee doet over zwangerschap enzo en een besteksetje ofzo en fotolijstje dus wel grappig.
en ze deedt een test..en ja hoor nog positief! dus super blij!!
En ik mocht meteen beginnen dus doe ik dan ook maar trouw.. plas me gek..haha steeds in die kannen!
Nee ff serieus, het is voor heel goed doel dus ik doe het graag!!
En als hier iemand zwanger is of raakt, doe ook mee! is een kleine moeite meiden! en je helpt er vrouwen mee die moeilijk zwanger raken...
Nou ja weer genoeg gekletst hier..
ik ga ff eten afmaken en dan zo smullen met mn zoontje want die heeft trek.
hij heeft zo heerlijk buiten gespeeld van middag...ohoh eerst met zand lopen klieren en gooien, toen deedt mama de zandbak dicht en toen heeft hij nog met water zitten flodderen, dus die moet zo heerlijk in de douche...hihi
Meiden ik denk aan jullie hoor en lees nog steeds mee!
Fijne avond alvast en totgauw!
Dikke knuf van mij

Kheb je al gevonden hoor Jump!
Grappig hoor en ook al uitgenodigd...hihi
maar dat merk je vanzelf!
Gezellig!
Groetjes mamaJM

Hey Meiden,
Ik zocht een leuk etensplaatje en toen vind ik dit wel toepasselijk, want wij gaan patatjes eten. Ik ben echt kapot van het werken. Ik wou rustig aan doen, nou het was hectisch op het werk niet normaal! Tig dingen die moesten. Tussentijds moest ik er echt ff aan denken om wat drinken te pakken. Dus ik zie het niet zitten om nu nog vlees te gaan braden en groente te halen van de winkel. Mijn vriend is niet lekker, heeft alweer hoofdpijn dus kan het ook niet ff doen. Dus daarom maar besloten patatjes te frituren.

MamaJm goed van je dat je vanmiddag ff bent gaan liggen meis. Al is het om maar een tijdschrift te lezen. Hoe gaat het met je kannetjes, hihih. Tis wel lekker weer geweest vandaag volgens mij, maar dus niet echt van kunnen genieten. Vanavond ga ik echt ff bijkomen dat weet ik wel. Ondanks dat ik nog dingen wil doen, eerst ff bijkomen en naar mijn lichaam luisteren.

Christel tja ik weet ook niet hoe het kan dat je steeds buikpijn heb dan meissie. Gewoon maar in de gaten houden en anders ff langs de ha als het steeds aan blijft houden. Of afwachten tot je nod, ben benieuwd.

Yippie Syl heeft mij al gevonden. Waar is je cavia kooi, hihih
Oh ja die had je geruild met een foto is ook zo. Maar dacht dat je die op je achtergrond had, en nu staan er vlinders. Idd niet handig om te lezen, hihih we miepen wat af. Wel bijzonder Mama22 en ikke hadden het ook al over Ben en Jerry ijs, hihhi. Bij jou ook nog geen rd-tjes in aantocht meis? Hier niks te bekennen nog!

Ga nu ff patatjes eten, lekker slecht!

Liefs Nathalie

Ff lief plaatje van mij.
De patatjes smaakte helemaal niet, gek hè
Ben echt moe nu! Lig lekker op de bank
Dacht ff jullie leuk plaatje sturen!

Liefs Nathalie

Nog ff laatste update van hier:
Temperatuur 23.00 uur 37.20 uur
Geen rd-tjes te bekennen!

Liefs Nathalie

goedemorgen allemaal.

gelukkig ben ik op tijd opgestaan ,viel weer eens mee.
heb erge keelpijn maar dat schijn te heerse.
mar nog geen rd tje   of opoe geworden hihihh
zit wel onder de muggebulden dus dat wordt vanavond meppen.
he leuk dat jullie me hebben gevonden.
moet jullie alleen nog toevoegen maar dat doe ik vanmiddag.
ga zo eerst naar school de kleine weg brengen en dan op naar werk.
dus ik zou zeggen tot later.
voor iedereen werkse ,en een lekker ontbijtje van mij hihihih

Goedemorgen!

Mmm lekker ontbijtje hoor Jump!
Wat voor werk doe je  ook alweer, ben het vergeten.

ijn temperatuur was vanmorgen 36,51 maar gisteren 36,77 dus het schommeld. Maar ja ik weet dus niet wat mijn temperatuur normaal is, dus ik houd mezelf maar voor dat ik al van mezelf een hoge basistemperatuur heb.

Ik dacht kom nog ff langs om jullie een hele fijne dag te wensen, voordat ik het zwembad in duik. Heb namelijk therapie zwemmen. Heerlijk met dit weer. Daarna denk ik lekker ff buiten kopje koffie drinken met zijn allen en dan ga ik genieten van een vrij middagje. Teministe als er niks tussen komt, hihih.

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan