Kwebbelmeiden van Maart nr.3!

Goedemorgennn, ik heb alweer ochtendje hydro/zwemtherapie erop zitten.
Ik geloof dat ik niet echt mijn dag heb. Vannacht alleen geslapen, mijn mannetje op de bank, want die kon ook weer de slaap niet vatten en is tv gaan kijken, want daar word ie dan slaperig van en dan valt ie vanzelf in zelf. Wel paar keer wakker, maar een keertje niet voor de wekker aan. Dus schrok van de wekker. Ben nu thuis, maar onwijs moe en beetje naar gevoel over me. Liefst zou ik lekker in bed gaan liggen en er voorlopig ff niet uit komen, hihih. Maar dat gaat niet, want heb gezegd dat ik om 11.45 uur naar mijn werk ga, omdat de baas ziek is en collega moet eten koken vanwege dat de kinderen tussen de middag warm moeten eten ivm een bepaald iets ofzo. Dus die was al helemaal van ships hoe moet ik dat doen en heeft zelf veel pijn. Last van nierbekonsteking, terwijl ze zelf denkt dat het nierstenen zijn. Maar is met zware kuur naar huis gestuurd. Maar het is de zus van de baas, dus hij had haar gebeld. Ik neem het dus om 11.45 uur ff van haar over.

13.30 uur alweer in het ziekenhuis zijn voor fyiotherapie en van later vanmiddag nog naar chiropractie. Nou tis me mijn dagje wel hoor. Ga dus nu nog maar ff rustig aan doen.

Hoe gaat ie hier? Houden jullie het allemaal nog een beetje uit? Jullie zijn zo rustig, dus hoeven ff niet stoom afblazen zekers, hihih. Mijn nod komt weer een dagje dichterbij. Al heb ik ander gevoel dan de afgelopen dagen. Dus we wachten maar af hè.

Liefs Nathalie

Hey meiden wat een rust hier,

het is wel te merken dat mamajm niet meekwebbelt.

pfff eindelijk klaar in mijn tuintje. Heb normaal nooit zin en energie om in de tuin te werken of andere klusjes te doen, maar heb vandaag nieuwe plantjes in de tuin geplant zowel voor als achter. Heb een wasje gedraaid en wat boodschapjes gedaan.

Gister had ik ook al zoveel energie. Gaat de goede kant op. Komt misschien door mijn nieuwe foliumzuur pillen. Heb er nu met visolie. Ze zijn wel wat duurder, maar aangezien ik nooit vis of iets dergelijks eet krijg ik die goede vetten niet binnen en nu dus wel. Slik ze sinds deze week en heb dus ook al de hele week meer energie.

De rd'tjes zijn hier nog steeds afwezig. Heb af en toe wel het gevoel, maar zie nog niks. Het is ook donderdag pas dat ik mijn nod heb, maar vond het zo raar dat ik zondag avond die roze afschijding had.
Aangezien ik nu wel weer wat pijntjes heb ga ik toch nog maar eens ff naar de wc om te kijken.

tot zo...............

Nope nog geen rd'tjes hier.........en volgens mij was er ook geen roze meer...hmm raar.

Trouwens syl,

als ik sylvia sylvia intoets krijg ik er heel veel. Waar kan ik je aan herkennen???

Heeeeeeeeeej meiden, was ik ook hier ff weer..
pfff ja sorry heb ook gewoon niet zoveel puf om achter de pc te zitten maargoed ik weet waar ik het voor doe he..hihi
ben gewoon zo snel en veel moe. dus kdoe echt rustig aan.
savonds om half 10 ben ik echt kapot. en ga ik naar bed.
voel ik me wel idioot maarja het moet maar ff he! dan kom ik weer tot rust

Mama22 spannend zeg meis.
iets roze afscheiding en nu niks meer..lijkt op innestelings bloed, wie weet meis..
is het wel raak???!!!! ik duim voor je!
ook omdat je opeens zo'n werk drang hebt in je tuin zeg maar, zoiets heb ik dan ook vaak
ik ging pas bijv. alle meubels in de was zetten..haha ook al zoiets mafs!
ik duim voor je!!! heeeeeeel hard!!!
xxxxx

Fijne avond ook allemaal he meiden!!
en hier nog even mn bannertje:

Morgen komt MvM vind het wel spannend, ook weer ff een testje...
jullie horen van me...
xx

hai meiden,

Het is wel stiller zo, zo zonder mamajm
Wat een verhaal trouwens zeg van mamajm! Echt belachelijk! vreselijk triest dat  soort mensen. Missen wel een soort  sociaal gevoel. Niet te geloven!!  Het is bijna niet te geloven dat dat soort mensen echt bestaan. Misschien  ga ik altijd te veel uit van de goedheid van de  mens. Maar blijkbaar kan je dat niet doen. Kunnen mensen niet gewoon hun verstand gebruiken???  Sorry hoor dat ik zo doorratel, maar kan me hier echt boos over maken.  
Zo dat ben ik kwijt!   hehe dat lucht op..... haha! zal de maandelijkse periode wel zijn! Die er aan komt... grr....

Voor de rest is alles hier goed.
hoe is het met de rest????
@Nat, je lijkt ongeveer alle symptomen van zwangerschap te hebben... ik duim voor je!
@ mama22 ook NOD op dezelfde dag als Nath. Ook spannend!!

En dan ook nog een paar nieuwe meiden!! Gezellig!!!! En welkom!!

Nou ik ga weer  ff zappen en vroeg naar bed, ben een beetje moe.

Gr,

Es  

Hi Lieve meiden, kom ook nog ff gezellig bij jullie kletsen hoor
Ook al was mijn dagje nog zo druk, miste jullie wel!
Dus nu gewoon maar ff tijd maken en rustig zitten om ff bij te kletsen.

Mama22 jullie tuin weer helemaal lekker fris en fruitig, ohh nee fleurig? Leuk hoor. Meis ik heb ook al van die buien. Ohh en MamaJM die laatst de tafel enzo in de was ging zetten. Nou ik ga keukenkastje uitnemen op zondag en vandaag bestek la helemaal gedaan. Ipv dat ik het bestek in de vaatwasser doe, nee dat moest met de hand en goed met theedoek afdrogen zodat er geen vlekken op kwamen, hahaha ik lijk wel gek te worden.
Hoekbank van de kant om daaronder ook te stofzuigen. Kleine kamer (toekomstige babykamer, hihih) dweilen, werkkamer van mijn vriend ook. Jeetje en net of ik nog niet een drukke dag had gehad. Ik stond ff op de automatische piloot hoor. Uhm ben alleen vergeten dat het morgen nog maar woensdag is en ik dus nog langggg niet uit kan rusten. Mijn lichaam wil dit niet. Jaaa ik weet dat ik rustig aan moet doen en goed naar mijn lichaam moet luisteren. Kan er ook niks aan doen dat me dit ineens over komt. En ons huis moet wel schoon hè. Vorige week ook al niet veel van gekomen. Mijn vriend heeft ons grasveldje voor het eerst gemaaid. Ben er helemaal trots op. Het is nog niet egaal groenveld, maar is echt mega gegroeid de afgelopen tijd en dat van zo'n klein zaadje kun je nagaan. Hhaha nu krijg ik weer een hele andere assocatie nu ik dit zo typ. Wij zelf waren ooit ook een heelll klein zaadje, nou moet je kijken wat we geworden zijn, hahah.

Esther gezellig dat je weer meer hier komt kletsen meis. En mamaJm was er ook weer ff gezellig. Fijne dag morgen meis *knipoog* Gelukkig spreek ik je ook nog op hyves & msn, dan blijf ik teministe en beetje op de hoogte hè. Zonder spelbrekers, ggrrr!

Nou dat was het reageren hier alweer, hihih. Dat scheeld wel ff hoor, want bij de kluskippies had ik heel wat bij te lezen. En tja dat moest ik natuurlijk ff lezen. Jeetje kweet niet wat ik heb hoor.

Meiden ik wou het voor mezelf houden (nou ja Mama22 wist het al, want die heb ik het in vertrouwen gemaild vanmorgen) maar ik kan gewoon niet tegen jullie liegen of iets verzwijgen. Ben daar niet goed in. Nou ja tuurlijk is het niet liegen als ik niet vertel dat ik vanmorgen al getest heb. Ja ik weet het te vroeg, maar het heeft een reden. Vanmiddag had ik namelijk een behandeling bij chiropractie. Voor die behandeling is het eigenlijk wel erg belangrijk dat ik weet of ik zwanger ben of niet. Niet dat deze negatieve test daar meteen al iets over zegd natuurlijk. Want als ik weer langere cyclus heb dan kan ik nog niet eens postief testen, maar okay. Mijn gevoel zei vanmorgen echt van nee joh ga niet testen je bent toch niet zwanger. Maar dacht doe nou niet zo eigenwijs, test ff voor de zekerheid, want anders krijg je dalijk spijt, wil niet dat er iets mis gaat in vroeg stadium.

Zal nog ff vertellen hoe mijn dagje was. Druk druk druk, er werd me al gevraagd hoe red je het allemaal, want je slaapt steeds zo slecht. Nou uhm ja weet ik ook niet. Automatische piloot. Voel me nog steeds wel beetje anders hoor. En kwaaltjes, dus die heb ik niet bedacht. Maar dat van mij zij en steken bij mijn buik rechts dat ligt waarschijnlijk aan mijn darmen. Gisteravond heb ik een mevrouw gevraagd die sporters traind, en die gaf aan dat daar je blinde darm zit. Misschien iets niet goed verteerd ofzo. Maar dat lijkt me raar, want heb het al sinds het weekend. Vanmiddag bij chiropractie zei ze ook dat het waarschijnlijk aan mijn darmen ligt. Ze heeft me flink onder handen genomen.

Ik moet nu elke dag rauwkost eten. In mijn geval stukje komkommer, maar mag ook rode paprika (geen idee waarvoor, vergeten te vragen, hahah) en gember eten. Doorgaan met elke ochtend voor het ontbijt stukje chocolade van meer dan 70% cacao. En meer drinken, want dat is ook belangrijk voor eierstokken en baarmoeder kreeg ik te horen.

Dus we wachten maar af lieve meiden. Zou het dan misschien toch innestelbloeding zijn geweest Mama22? Ik duim erg voor je meis. Moeilijk hè om toch weer een beetje te hopen. Want dan denk je van ohh nee zal wel gewoon ongi worden enzo. Heb ik nu ook hoor!

Meiden ik kruip lekker in bed. Morgenmiddag werken, verder volgens mij niks. Zal ff voor de zekerheid in mijn agenda kijken, want ik weet het niet meer.

Dikke knufffff van mij

Terug
Bovenaan