Kwebbelmeiden van Maart nr.3!

Hoi hoi meiden, jeetje zeg, wil ik hier ff gaan schrijven begint t te regenen...
heel mn middag plannen in duigen maar goed.. wordt misschien nog wel weer droog..
Ff alles buiten naar binnen doen...
hihi totzo

Ohhhh nou hier regend het niet hoor, dus kweet niet wat jij allemaal wou doen, hihih. Ik heb de was nog lekker buiten hange. Tot zo meis, gezellig om weer ff te kletsen.

Liefs Nathalie

Zo was ik weer... hihi wat een raar weer he...steeds heel heet en dan opeens een verkoelend buitje..wel lekker hoor..
maar parasol was al zo nat dat ik hem maar half uit heb laten staan, kan tie nu weer drogen in de zon en wind..hihi anders wordt ie zo lelijk en dat vind ik zonde.

Nou hehe daar zit ik dan ff...
Eerst maar ff mijn verhaaltje weer... hihi
Erg vroeg op vanochtend voor mijn doen.
om kwart over 6 eruit.
normaal krijg ik dus mini ontbijtje op bed van mn mannetje, maarja die ging er ook gewoon uit nu dus ik rustig aan opstaan, maar pff na het aankleden en me opmaken wordt ik toch beroerd. alles begon te seuzen enzo in mn hoofd dus dacht jakkie, niet gaan overgeven... dat krijg je met lege maag.
ik ff in de badkamer gaan zitten en toen zakte het weer iets af zodat ik tenminste veilig de trap af kon en beneden op de bank geploft.... pfffff
weer zoooo misselijk
'mannetje dus meteen naar me toe! van gaat't? ik zei ik moet eerst wat eten hebben..maar ja dat is best moeilijk, je zo beroerd voelen en dan ook nog moeten eten, maar goed toen ik dus wat op had zakte het gelukkig weer en kon ik mn haar verder gaan doen en me klaar maken om naar de bruid te gaan!!
best wijs gevoel geeft dat hoor...hihi dat iemand je vraagt om op HUN DAG het haar van de bruid   te doen, ze staat toch de hele dag in de belangstelling en het middelpunt he...hihi... dus ging vol goede moed!
En meiden het is mooi geworden!!!!!!! echt was er best trots op.
ze had heel mooi jurk..soort creme kleurig met ophaal erin en kreukstof en ze is dus bijna 6maandjes zwanger, dus buikie erin. vanachter mooi met van die linten zigzag dicht zeg maar en dr haar dus wowie!!!! hihi
nee echt, t zat veel mooier en vlotter dan met t proefkapsel. ik had het nu heel anders gedaan en viel veel mooier uit gelukkig!
Ze was er erg blij mee en dr a.s. mannetje natuurlijk ook! hij vond haar te wowie!!! hihi..
foto's volgen nog wel denk ik...
Toen dus het stel weg was om foto's te maken met een mooie mercedes opendak, bij een vriendin die daar dus ook gekomen was het  haar gedaan, ook heel wijs geworden!! en zij helemaal blij!! hihi..
ja waarom wordt ik geen kapster vraagt dan iedereen he....??! ja ooit misschien..
wil tenminste wel een cursus gaan doen t.z.t zodat ik ook kan knippen!!
Nou toen daar nog allerhande dienstjes gedaan..broodjes gesmeerd, koffie gegeven, kado's nog ingepakt..hihi jaja ik was best wel in mn element en weer een 1000poot!! hihi
Nou moe en voldaan naar huis
Daar was zoonlief heel lief met mn schoonzusje die was komen slapen en oppassen..was super gegaan! dus helemaal fijn.
Lekker met hem geknuffeld en relax gedaan en broodje gegeten en net naar bed geweest, maar kon niet echt slapen, dus maar na ruim een uur er weer uit.
slaap je niet dan rust je toch, zei mn ma vroeger altijd haha....
zo ff de was ophangen, doe ik maar op zolder, want buiten is nu niet echt te vertrouwen..
Zou zo ff naar mn ouders gaan.
die hebben een best groot zwembad, kan zoonlief daar ff in en ik misschien ook nog, maar ik vind niet eens zo heel heet meer dus denk dat ik er maar bij blijf zitten, zo'n gedoe en best vermoeiend..en mn broertje en zusje zitten erook in en dan in n band gaat t ook best... kan hij ff lekker spetteren en afkoelen!!
Nou ja en dan nog ff eten in elkaar draaien en dan vanavond naar het feest!
Gaan niet te lang, want hou ik gewoon niet vol.
vanmorgen tegen die vriendin al verteld.. dat ik zo snel moe ben enzo dus snapte ze best...helemaal blij weer voor me en hopen dat t goed gaat nu natuurlijk...
Nou ja en verders vandaag niet veel gedaan. zo warm.
kan er wel goed tegen dat scheelt...

Nou nou meiden weer heel lang verhaal geworden, maar ja eerder deedt ik het in delen he, maar nu kom ik nog maar zo'n 1x op n dag ff schrijven, dan krijg je zo'n lang verhaal..ohoh sorry...hihi hebben jullie wat te lezen he.

Nathalie appart zeker, nu thuis? vermaak je je wel een beetje meis? begint nu misschien pas allemaal tot je door te dringen he meis. ohoh wat een oneerlijk rot gedoe..
sterkte ermee en probeer te genieten van het mooie weer! nog iets positiefs he!!
Hoest met je rd'tjes? gaat t n beetje? knuf van mij

Verder niet veel bijschreven dacht ik he....
Ohja Esther jij heel veel succes met inkopen doen en hopelijk blijven bij jou de rd'tjes weg. ik duim voor je meis!

Meiden ik ga ff er vandoor, nog rustig aan wat doen hier.
kom gauw weer!
Fijne dag allemaal!
Dikke knuf mij...
ff mn bannertje opzoeken hoor......
Ik ga weer richting die 7weken dat het toen mis ging..maar nu heb ik goede hoop... nog ff duimen aub meiden...

Pfff een glaasje frisse fruitdrank erbij gepakt hoor. Hahahh nee meis gezellig dat je er weer bent. Dan maar in 1x ipv meerder keren per dag, dan weten we toch hoe het met je gaat en zo te lezen heb je je prima vermaakt vandaag. Je klinkt ook weer wat vrolijker enzo. Wat onwijs super dat het kapsel zo mooi is geworden, ben helemaal benieuwd naar de foto's. En wat hebben ze er mooi weer bij zeg. Zal voor haar ook wel zwaar zijn als ze 6 maanden zwanger is, de spanningen en zenuwen en dan dit weer erbij. Lekker hoor, maar toen ik buiten stond de was ff op de hangen merkte ik toch wel dat het hothoi is hier.

Hhahah ja zegt mijn mams ook altijd, dat ik rustig aan moet doen e.d. En ff ruim een uur gelegen is toch wel ff rust hè. Kon je weer ff opladen voor het feest vanavond. Ik vind wel dat je heel veel pland hoor. Ik zou denken van als je lekker feest heb vanavond blijf lekker thuis vanmiddag en laat de kleine man een beetje met water spelen ofzo. Aan de andere kant daar vermaakt hij zich natuurlijk wel, en kan jij met je mams kletsen enzo. En jij hebt liever drukte om je heen en bezig zijn hè. Dus geniet lekker meis, hopelijk blijft het daar bij jullie droog. Hier is echt geen regen te bekennen, dus dat word vanavond weer de tuin sproeien. Dat gras van ons groeid als kool.

Ik voel me iets beter dan gisteren. Kan het iets beter relativeren allemaal. Vind het erg jammer van het werk, maar zit het meeste ermee dat ik nu gewoon weer thuis zit. En dat ik zoveel plezier in mijn werk had enzo. Maar heb vanmiddag maar eens ff bedacht dat ik nu de therapieen allemaal beter wil gaan verdelen (heb daar niet zelf heel erg de hand in, want bijv. fysio word maar gewoon ingepland) Zodat ik elke dag iets heb en er ook beter tegen kan. En thuis gewoon meer dingetjes wil oppakken. Zal ook wel moeten, doe nu alles in delen vandaag. En dan is het wel lekker als je niet van hort naar her hoeft hoor. Heb al 3 weken geen hulp in huishouding en dat valt me best zwaar. Tis niet dat het hier een tering bende is. Maar de ramen zien er niet uit, de badkamer heeft grote beurd nodig. Voor het oog is het woongedeelte schoon, dus daar gaat het om hè. Moet eigenlijk nog ff stofzuigen, maar dat red ik vandaag niet meer. Dus morgen weer een dag. Morgen heb ik therapie zwemmen en 's middags nog een afspraak. Voor volgende week heb ik een afspraak gemaakt met en vriendin om daar langs te gaan. Ze hebben een zoontje van ruim 1 dus das wel gezellig. Mijn voorgevoel zegd dat ze weer zwanger is. Heb haar al best een tijd niet gezien. Maar krijg op een of ander manier dat gevoel. Ik laat jullie het nog wel weten of mijn gevoel weer eens juist was, hihih.

Nou volgens mij heb ik ook een hele lap tekst geplaatst. Hoe is het met de rest van de kwebbeltantes?

Liefs Nathalie

hi meiden,

Wat is het warm en benauwd!! jeetje zeg! Heb lekker alles open staan. Het begint eindelijk een beetje te waaien. Ik zat de hele tijd binnen op kantoor, dat was ook niet leuk meer. We hebben geen airco, dus dan weet je het wel. Bloody hot.

Ik ben aan het wachten tot ik ongi wordt. Verwacht het morgenochtend. De pukkels schieten eruit, grrrr.... en de rugpijn is niet te harden. Maar morgenochtend lekker rustig aan doen, nog even boodschappen doen en dan op naar de beurs! Is altijd erg leuk en vind het altijd weer spannend wat er te vinden is en welke merken wat verkopen... leuk, leuk.
Nou ga mijn koffertje pakken en spreek jullie zondag weer!

Succes meiden met zwanger worden en klussen en natuurlijk sterkte aan de meiden die nu zwanger zijn!!

Es

Ohhh jeetje Esther het word echt spannend voor meis. Hoop dat de rd-tjes weg blijven tijdens je beurs meis. Wat ga je allemaal voor moois kopen voor je winkeltje meis?
Wens je in elk geval heel veel plezier en tot zondag! Ben er benieuwd hoe je het dan gehad hebt en hoe het met je gaat.

Hele fijne dagen! Liefs Nathalie

Hi Lieve meiden, nog ff een berichtje van mij voor het slapen gaan.

Meiden wat me nu weer overkomt. Sta ik voor de spiegel en kijk ineens naar mijn buik en denk. Jeetje boven mijn navel begin ik toch wel buikje te krijgen hoor. Echt heel apart. Was altijd wel vet randje zeg maar, maar nu is het gewoon veel meer. Terwijl mijn onderbuik nu wel meer platter is, niet meer zo opgeblazen gevoel. En zie ik ineens heel veel aderen over mijn borsten lopen. Ja hoor heb ik weer. Hallo ik heb 26 juli pas mijn nod.

Okay Nathalei dream on! Ik lust weer koffie, heb de laatste dagen weer honger ipv geen eetlust, mijn neus doet weer normaal ivm zo overdreven, tepels zijn niet meer zo gevoelig, steken in mijn zij zijn over. Ohh ja en temperatuur van 36,51 dus ook niet hoog. Dus nee niet zwanger!

Maar wel raar hoor, schrok er zelf ffies van. Ik heb geen opgeblazen gevoel ofzo. Ik zal wel gewoon wat gegroeid zijn. Uhm nou ja dan alleen boven mijn buik, want moet mijn 3/4 broek met riem dragen en andere broeken zitten ook weer normaal. Okay Nathalie slapen nu! hahahah

Goedemorgennnn meiden,

Ik ben weer down to earth geland hoor, hihih.
Ik liet me gisteravond ff gaan in mijn onzekerheid
Maar mijn lichaam is denk ik gewoon aan het veranderen door het stoppen met de pil. En soms haal je je van alles ffies in je koppie
Maar heb nog steeds niet het gevoel dat ik zwanger ben of in korte tijd zal raken. Ik wou dat ik dat eens voelde. Ondanks dat ik soms mezelf mijn koppie gek maak. Of tig kwaaltjes voelde had ik dat gevoel niet.

Jump hoe is ie met je meis. We missen je hier. Tis zo stil zonder jou.
MamaJM leuk feest gehad gisteravond meis? Vandaag aan het bijkomen?
Mama22 hoe is ie met jou buikje? Gisteren zat ik jou toe te spreken, nou vannacht kreeg ik zelf ff de bibbers hoor, hahah. Tis toch wat. En tis ondertussen nog langggg geen 23 of 26 juli. *wacht wacht* hahah

Hoe zou het met Kipling zijn? En met onze 1e zwangere Boeffie?

Ik ga vanmorgen lekker zwemmen. Kijken hoe er in zwembad gereageerd word. Wel gek om gisteren ineens de hele dag vrij te zijn hoor. Ook vanmiddag heb ik een afspraak, dus vandaag wel iets te doen. En anders kom ik gewoon weer ffies hier neuzen hoe het met jullie gaat.

Fijne dag! Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan