Kwebbelmeiden van Maart nr.3!

Hi Meis, tja ik weet ook nog steeds niet goed wat ik moet zeggen. Voel me een beetje verdoofd. Gisteren kreeg ik een naar gevoel over me dat er iets niet goed zou zitten, en jaaaaa hoor mijn gevoel kreeg weer eens gelijk. Ik denk dat het maar eens tijd word dat ik mezelf zwanger ga voelen, hihihi. Gaat weer lekker deze ronde zeg. Gelukkig heb ik nog niet mijn eisprong dus kan nog ff zorgen dat die stress uit mijn lichaam gaat. Maar ja dze maand zal spannend worden, want 1 augustus raak ik mijn auto kwijt. Heb nog een maand de tijd om alles te regelen, maar wat is een maand nou.

Ik heb er een beetje gemengde gevoelens over hoe het allemaal gaat. Een ezel stoot zich niet 2x aan dezelfde steen nou dit ezeltje wel hoor, hihih. Ik zet me zo goed in, en misschien wel te goed van vertrouwen. Vraag me af waar ik dit dan weer aan verdiend heb. Kweet dat ik zo niet moet denken, maar tis de ene steek in mijn hart naar het andere op deze manier.

Ook dit zal weer een plekje moeten krijgen en heeft ff de tijd nodig om te bezinken.
Net lekker ijsjes gekocht bij de supermarkt. Fruitjoy, mmm! En we eten makkelijk lasagne. Vanmiddag heb ik namelijk voor het eerst fysio in de oefenzaal gehad, nou dat viel me wel zwaar hoor. Dacht dat bepaalde dingen wel mee zouden vallen, maar mijn spiertjes denken daar toch ff anders over. Geloof niet dat ze zo blij met me zijn. Nou ik ook niet met hun! hahaha.

Wij gaan nu ff eten, wens jullie een fijne avond!

Liefs Nathalie

Hoo hoi lieve meiden,
hier ff een levensteken van mij.
ik ben ERG moe dus zal het proberen kort tehouden..
en niet op iedereen reageren..sorry!!
Vanochtend met mn ma bij mn oma geweest.
was wel gezellig
alleen op den duur zei ik dus dat ik geen koffie meer hoefde, gewoon ik vond het heerlijk, maar ik ben niet zo'n koffie mens. ik heb liever glas fris.
toen vroeg mn oma. oh is het weer zover? zou leuk zijn he na de mk?!
Nou dat is dus typisch mn oma, en zoiets had ik aan zien komen, dus ik kon er wel om heen praten. dus misschien heeft ze nog wel een vermoeden maar ik heb dus gezegd van nog niet....hihi..
Maar goed, toen we naar huis gingen was zoonlief ERGGGG vies. heel lief gespeeld, maar is nogal zand enzo daar, is boerderij dus hij moest echt in bad.
dus ik tegen mn ma de terugweg zo van: pff moet ie ook nog helemaal in bad midden op de dag, want had net zn bedje verschoond en echt alles zat er onder..
maar goed gegeten, in bad gedaan alles zo goed en zo kwaad als het ging.
maar ik dus kei moe...
ook naar bed
toen ik uit bed kwam rond 3uur was ik toch zo kapot moe!
Echt stond te shacken op mn benen. snap gewoon niet hoe dat kan.
ook soort trek, maar ja snel banaan op want zoonlief wou ook uit bed.
maar zat te klieren, dus ik zei nou dan niet he.
dus hij in bed laten spelen. vind hij best.
ik mn man gebeld. ik was gewoon zo kapot op. zo'n drukke dag nog voor de boeg omdat ik vanavond tupperware zou hebben.... ik zag het gewoon allemaal echt niet zitten...
zat er ff helemaal doorheen..
heb ff aan de telefoon gehuild...pfff allemaal niets voor mij, maar ik voelde dat ik moest toegeven.. anders zou ik mezelf voorbij lopen.
ik vroeg aan mn man of hij het goed vond als ik het me ma zou vertellen, zodat zij ff om boodschappen kon dan weet ze er ook maar van enzo...
nou vond hij best natuurlijk. ik weet wat het beste is voor mn lichaam..dus ja hij wel bezorgd maar ik zei, t komt wel goed...heel rot allemaal
ik dus mn ma bellen... pfff ik weer enorm gehuild, niet normaal.. heb me laten gaan. zo moeilijk om toe te moeten geven, omdat je zooooooooooooo moe bent en gewoon geen puf meer hebt. en dat is echt niks voor mij want ik ben altijd een 1000poot en kan altijd alles zeg maar...
maar goed ik zie wel in dat t nu gewoon ff niet gaat.
Mn ma zou dus boodschappen voor me doen. en ze had al vermoeden dat ik zwanger was omdat ik laatste tijd zo anders was zei ze. ook meer moe keek enzo..dus wel lief van dr...
ook mn manager van Tupperware gebeld. die wist er ook al van... dus nou die snapte het ook goed.
ik zei ik moet morgen vroeg bij mn vriendin dr bruidskapsel gaan doen, en dat kan ik gewoon niet afzeggen, dus als ik vanavond op tijd naar bed kan kan dat best lukken...
ze begreep me goed en vond goed dat ik naar mn lichaam luister..dus party werd wel geregeld.
pffff toen was er al wat druk van me af gelukkig!!
Nou toen kwam dus mn schoonzusje ook nog....
Mag ik nu ook wel vertellen..wist ik al langer hoor, maar die is dus ook weer zwanger!!!! jeeess we lopen haast tegelijk op....
dat is dat zusje die   begin dit jaar ook een mk heeft gehad,
zij is dus ook steeds zo moe.
en ze was vanmiddag bij de tandarts geweest en moest foto gemaakt worden, dus zei ze dat ze zwanger was en zo dan mag dat niet.
toen ze klaar was zat er dus een meisje wat ze kende en omdat ze dacht dat ie het wel gehoord zou hebben is ze het dus maar aan dr ma gaan vertellen zodat die het niet eerst van n ander   zou horen...
nou super gaaf natuurlijk, maar ook allemaal heel bijzonder want als ze toen in januari die mk niet had gehad zou ze nu uitgerekend zijn..dus hopen allebei dat t goed gaat.
zij is ook erg moe en misselijk steeds.
ligt ook veel op bed dus pff we kunnen er samen goed over praten...hihi en houden moed
Nou ja blablabla heel verhaal geworden.
veel emo's eruit vandaag!
Nu dus rustig aan... kan nog wel veeeeeeeeeeeel meer vertellen maar zitten jullie ook vast niet op te wachten...
dacht, nu weten jullie beetje hoe het met me gaat!

Nathalie, meis heel veel sterkte met al je tegenslagen. erg zeg, je baan kwijt en dan ook nog je auto binnekort...
met jou zit t echt niet mee meis. ik denk aan je!
Nou meiden sorry dat ik verder niet reageer, wilde dit ff kwijt en lees verder wel mee....
Fijne avond en allemaal een knuf van mij

MamaJm wat goed van je dat je ff voor jezelf hebt gekozen meis
Wat vervelend dat je je zo ontzettend moe voeld dat je niet meer kan opladen. Hopelijk heeft het je goed gedaan vandaag en slaap je vannacht goed, zodat je morgen van de bruiloft kunt genieten. Ik denk aan je!

Liefs Nathalie

Hey meiden,

hier ff een berichtje van mij....kweet niet of het iets voorstelt, maar sinds mijn rd'tjes afgelopen week blijf ik beetje buikpijn houden. Mijn weekje zit er al weer op, maar heb af en toe nog van die ongi steken enzo....

Voor de rest merk ik niets anders. Zou dit wat kunnen zijn of niet???? Zou ik gewoon afwachten op volgende nod of zou het toch zo zijn ondanks mijn rd'tjes..................

mamajm....goed gedaan meis!!!!!!

Ohhh wat apart zeg Mama22, zijn de rd-tjes inmiddels wel weg? En heb je veel bloed verloren? Vreemd dat je buikpijnkrampjes blijft houden. Heb je verder nog tekenen dan? Als het zo blijft aanhouden, tja kweet niet of je kan testen of het dan positief aangeeft ondanks dat de rd-tjes wel geweest zijn. Ik had eigenlijk vrijdag nacht veel bloed verloren, maar voor de rest steld het weinig voor. Hoe hoog is je temperatuur of heb je dat nog niet gemeten? Hier is het ongeveer 36,5. Ik dacht dat mijn basistemperatuur rond de 36,2 oe 36,3 zou zitten. Wel spannend hoor meis. Heb je ook last van je borste dan ofzo of misselijk? Hou je ons op de hoogte?

Liefs Nathalie

hi meiden,

Hier ook even een kort berichtje van mij. Gaat alweer wat beter met me dan gisteren. Nog een beetje emo, maar nog geen RD-tjes te zien. Wel pijn in mijn rug, dus dat is geen goed teken. Voor de rest erg moe!
Vanavond had ik een etentje van mijn werk en moest hier eigenlijk wel heen, maar was zo moe dat ik ook niet erg gezellig was. Kende ook niet veel mensen, dus was wel jammer. Ging daar juist heen om meer mensen te leren kennnen. Ben net aan het werk daar namelijk.
Donderdag op reis tot en met zaterdag voor mijn werk,  dus wordt weer een druk weekje! Zondag kan je me waarschijnlijk opvegen.. haha! Maar ja, je moet er wat voor over hebben.... haha

Ik kom morgen nog even kletsen en dan zondag pas weer!

@ Nath, wat vervelend nieuws! Heel rot voor je dit zeg. dikke knuffel

Gr,

Es

verder totaal geen klachten of wat dan ook.
temp. nog niet gedaan, zal kijken of ik die morgenvroeg kan doen zonder te vergeten.
zou het misschien al mijn eitje kunnen zijn????

rd'tjes was zoals normaal. geen bijzonderheden.

sorry voor kort-af berichtje maar moet ff snel zijn want mannetje zit op me te wachten....

kus mama22

MMMM lekker windje hoor, hihih

Offf heeft er iemand zin in een

ahhhhh zo kan ik het wel ff uithouden, hihih

Meiden we zakte zover weg in het lijstje dus dacht ga ons eens ff op 1 zetten!
Hoe is ie met jullie? Esther hoe voel je je meis? Al rd-tjes in aantocht?
Mama22 en hoe gaat ie daar? Tuin al helemaal klaar? Ik denk niet dat het al je eisprong kan zijn, dat zou wel heel vroeg zijn. Hoe voel je je inmiddels? Misschien dat als je het heel erg druk hebt of inspannend werk doet dat daarom je buik zo trekt meis. Ik weet het anders ook niet. Anders zou ik toch over een paar dagen ff een testje wagen voor de zekerheid. En tis weer afwachten geblazen tot onze eisprong en nod   hè meis. We moeten nog ffies, pfff!   Maar we slepen elkaar er wel door heen!

MamaJM je zult vast een straalde dag hebben met die bruiloft van die vriendin, was het toch? Ben je tevreden over haar kapsel? Is het goed gelukt? Hoe voel je je vandaag? Valt het een beetje uit te houden met dit weer? Hopelijk heb je vannacht goed geslapen en weet je vandaag ook beetje rust momenten te pakken. Fijn dat nu je mams het weet en dat ze je beetje kan helpen. Lief hoor de reacties van je mannetje dat je het aan meer mensen mag vertellen zodat ze je kunnen ondersteunen als je het allemaal ff niet meer trekt. Hoe is het met je kannetjes, hihih.

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan