Kwebbelmeiden van Maart nr.3!

Jeetje das een hele verbouwing zeg meis. En steeds maar in die troep en niet echt een plekje hebben dat brengt ook innerlijke onrust met zich mee hoor. En dan druk op je werk was het voor de vakantie ook of niet. Weet inmiddels al niet meer wat voor werk je deed, hihih. Kijk meiden ben nog steeds vergeetachtig en niet zwanger dusss, hahah.

Nu dalijk de woonkamer bijna klaar is heb je teministe een plekje waar je ff kan zitten als je thuis komt van je werk. Kan je wel eten koken dan of ligt de hele keuken er uit. Misschien is het gewoon ff alles met alles. En je lichaam heeft tijd nodig om te wennen dat je niet meer de pil slikt, was hier ook hoor. Nu in ronde 5 zit ik pas op gemiddeld 29 dagen. We blijven maar gewoon hoop houden en msischien is overal niet teveel op letten ook wel goed meis. Dus geniet gewoon lekker. En als je iets dwars zit wel uiten, want anders blijf je er maar mee lopen en is niet goed.

Zegt iemand die het hele weekend heeft liggen nadenken over hoe haar mannetje denkt, hihih. Maar goed heb uiteidenlijk wel gepraat!

Wens je fijne week en hopelijk tot snel!

Liefs Nathalie

Mmmm lekkere aarbeitjes hoor. Ik denk dat ik maar eens ff buiten ga kijken. Want heb gewoon koude voeten, moet toch niet gekker worden met dit mooie weer.
Maar ja binnen schijnt de zon niet hè. Ga ff frisse neus halen. Nou je fris is het niet, maar gewoon ff lekker de buiten lucht. Ff kijken bij de nieuwe bakker aan de overkant van de straat denk ik.

Tot strakkies meiden! Liefs Nathalie

hoi hoi meiden...
Nathalie ook hier nog welkom terug he!!
gezellig dat je er weer bent meis..
meteen te merken wordt hier weer veel gekwebbeld...hihi
Heerlijk gehad dus in Luxemburg! is je gegund hoor meis...lekker kunnen bijpraten met je mannetje..dat is ook weleens goed!
Weetje fijn hoe hij erover denkt..mannen zijn toch weer heel anders dan wij vrouwen he..hihi
Geniet van je aardbeitjes...drukke week?? of doe je het rustig aan?
succes weer....

Iris leuk hoor een oud huis, maar dan moet je idd veel opknappen enzo...
succes joh!! maak er wat moois van!!
We horen wel weer van je!
hopelijk wordt je cyclus wat regelmatiger dat zou fijner zijn.

Jump jammer zeg dat de rd'tjes toch gekomen zijn..maarja. op naar de volgende ronde meis.
hopelijk komt t dan goed!
Bijna je dochtertje vakantie..lekker hoor..ga ervan genieten!!

Hoe ist met onze andere maartmeiden?????

Meiden ik ben dus net weer naar bed geweest, ff lekker gelegen en verder weinig nieuws te melden..Blijf moe en snel kortademig en last van mn onderrug soms, maargoed zal er wel allemaal bij horen he....we nemen het voor lief!
ben zoonlief uit   n glaasje of bekertje aant leren drinken...hihi dus druk mee...
die antilek bekers zo zat!! pffff.
dus niet veel tijd om te kletsen...maar ik lees mee met jullie!
Vanavond werken dus ben ik er ook niet. en verders drukke week dus heel veel tijd voor lange verhalen heb ik helaas niet....
Liefs mij en geniet van t mooie weer allemaal de komende week!!!

Hi MamaJm, lekker ff liggen rusten meis. Tja moet je soms gewoon ff tijd voor nemen hè. Goed op jezelf passen. Want je hebt idd drukke week voor de boeg heb ik gelezen. Hier begint de week rustig en ga me proberen ook niet te druk te maken. Heb net ff wasje aan gezet van het weekend. Zal zo ff kijken of die klaar is. En ff aan de overkant van de straat naar de nieuwe bakker geweest. Lekker roomcrosiantje voor mij en mijn mannetje gehaald. Ohhh leuk hoor dat je de kleine man nu uit een bekertje probeerd te leren drinken. Misschien helpt het als je een leuke eigen plastic beker koopt speciaal voor hem. Dat hij hem bij de winkel uit mag zoeken ofzo. Wie weet, toitoitoi.

Ik ga vanavond denk ik nog lekker ff zwemmen. En morgen hydrotherapie en fysio. Ik zal eens ff kijken in mijn agenda, want ik weet eigenlijk helemaal niet of ik een drukke week heb bedenk ik me net, hihi. Moet geen afspraken vergeten natuurlijk. Ohh valt opzich wel mee tot nu toe geloof ik. Vakantie tijd breekt aan hè, dus ook therapeuten die op vakantie gaan. Bij fysio word ik gelukkig overgenomen. Ik krijg dan fysiotherapeute die ik had toen ik als 12 jarig meisje opnieuw moest leren lopen enzo. Dus eerst allemaal oefeningen in het water, en daarna in de zaal. Wel leuk om haar morgen weer te spreken en aan de slag te kunnen.

Ik ga eens ff bij mijn was kijken. Liefs Nathalie

Ahhh meiden we stonden op pagina twee dat kan natuurlijk niet hè
Dus kwam jullie nog ff een nacht knuffel geven.
Hopelijk slaap ik vannacht beter. En laat ik mijn vriendje ook eens goed slapen, want die was vanmorgen echt niet blij met me.

Ik heb ons bed lekker verschoont, en ga vannacht aan de kant van mijn mannetje slapen. En heb de mobiele telefoon/wekker in de logeerkamer gelegd. Kijken of het allemaal wat helpt. Want dit kan zo niet nachten lang doorgaan, ga ik niet trekken en zeker mijn mannetje niet, want die moet elke ochtend wel weer vroeg op om te werken.

Ik ga nu lekker proberen te slapen. Jullie horen morgen of dat gelukt is, hihih.
Hoe gaat het met alle kwebbelmeiden. We doen onze naam niet echt eer meer aan op deze manier hè, hihi.

Liefs Nathalie

Nod lijstje Meiden van Maart!!!!

Esther, 32 jaar                     5e ronde - 1e kindje             04-07-08
Cory, 26 jaar                          4e ronde - 1e kindje             06-07-08
Christel, 29 jaar                4e ronde - 2e kindje              07-07-08
Miss Dovie,  26 jaar      4e ronde - 1e kindje             14-07-08
Iris, 21 jaar                              4e ronde - 1e kindje             15-07-08
Mamma22, 22 jaar        5e ronde - 1e kindje             23-07-08
Nathalie, 24 jaar              5e ronde  - 1e kindje             26-07-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Momenteel zit er niemand op het wachtbankje

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Jump, 27 jaar                        4e ronde - 2e kindje            26-06-08

De zwangere Maartstoppers  onder ons   * * * ** * Glittersss * * * ** *

April:
Boeffieboh, 24 jaar        1e ronde - 1e kindje   uitgeteld: 18 december 2008
Mei:    
Parent2be, 27 jaar          1e ronde - 1e kindje    uitgeteld:  22 januari 2009
Kipling, 29 jaar                    2e ronde - 2e kindje    uitgeteld: 2 februari 2009
Juni:
MamaJM, 23 jaar               3e ronde - 2e kindje     uitgeteld: 23 februari 2009

Bezoekjes VK

Parent2be    
2e bezoek         04-07-08    
Boeffie      
3e bezoek          22-07-08    
Kipling                  
1e bezoek         24-06-08
MamaJM
1e bezoek:       ??-??-??

Afspraken voor de mooiste Echo's

Parent2be
2e echo                04-07-08
Boeffie                
2e echo               ergens rond eind juli
Kipling
1e echo                09-07-08

Ik kom ff een traantje weg pinken hier hoor
Nou ja traantjes komen nog niet echt.
Zit ze volgens mij ver weg te stoppen,
ook voel ik me daar niet beter op.

Ik heb geen werk meer! Had het er zo naar mijn zin
Waren niet veel uurtjes, maar toch.
Lekker met kids werken, plezier in mijn werk,
er ff uit zijn, ff wat anders naast alle therapieen e.d.
Maar nee dit beetje plezier mag ik dus niet hebben
Reden: tja 0 - uren contract en iemand anders moet mijn uren hebben
Heb er bepaalde gedachtes over, en vind bepaalde dingen niet echt kloppen
Maar okay het zij zo, voel me alleen wel een beetje uit het veld geslagen.

Baan weg, auto dalijk weg. Goh wat het is het leventje toch moeilijk soms
Heb besloten om dan maar per 1 juli te stoppen, vandaag dus.
Oh jeetje had er niet aan moeten denken dat ik vandaag mijn auto ook nog kwijt was.
Gelukkig uitstel tot 1 augustus, maar ik weet nog steeds niet waar ik aan toe ben.

Ineens heb ik lege plekken in mijn agenda. Dat word morgen dus de hele dag niksen. Zie er nu al tegenop. Gek hè.  Dacht ik net mijn leventje iets meer op regel te hebben, een ritme te hebben. Maar nee hoor het mag niet zo zijn.  En dan heeft het weer ff een plekje nodig hè. Die ga ik ff zoeken.

Liefs Nathalie

och meiske toch............jeetje wat vervelend. kweet echt ff niet wat ik moet zeggen.
Had je wel al zo'n voorgevoel of kwam het echt uit het niets????

Is er niets anders in de buurt wat je zou kunnen doen???? Misschien bij een plaatselijke winkel die het niet al te druk heeft en het wel fijn vindt als er iemand af en toe ff komt helpen.....

veel sterkte meis. denk aan je...........

Terug
Bovenaan