Kwebbelmeiden van Maart nr.3!

hoi meiden
was ik ook weer eens een keer, druk druk druk gehad met van alles en nog wat.
heb ook veel bij te lezen. wat onwijs leuk voor jullie mammajm dat je weer zwanger bent!
echt super, vooral na zo'n domper.
nou vandaag is mijn nod maar ik denk zelf dat het toch morgen is ik zit een beetje te rommelen met dat tellen volgens mij tel ik telkens verkeerd  ik ben vanaf mijn vorige nod de dag na dat ik mijn eerste bloed zag zeg maar gaan tellen ( dat was dan de dag daarna dag 1) als jullie het nog snappen!! maar volgens mij moet je die dag dat je dus al een beetje bloed ziet al beginnen met tellen als dag 1 toch? en moet je al je cyclus dagen bij elkaar optellen en dan delen door het aantal rondes zeg maar? om je juiste cyclus te berekenen. ik weet het allemaal niet meer hoor haha. maar ik zie nu nog geen bloed voel wel een heel vaag gevoel in mn buik, dus ik denk dat het morgen toch wel komt, heb ook nog geen langere cyclus gehad dus   vandaar. weltrusten meiden
 liefs, cory

Mama22, meissie

Een beetje kunnen slapen?

Hi Cory, echt lang niks van je gehoord. Hoe is ie met je meis?
Spannend hoor zo rond je nod hè. Zijn de rd-tjes inmiddels al gekomen?
Je moet beginnen te tellen op de dag dat je echt bloed. En niet klein beetje dus je doet het volgens mij goed. Hoelang waren je cyclussen de vorige rondes? Je kan idd het gemiddelde aanhouden of je laatste cyclus als het allemaal niet zover uit elkaar zit. Hou je ons op de hoogte? En kom je ffies bijkletsen?

MamaJm hoe voel jij je vandaag? Drukke week voor de boeg of valt het mee? Hoe is ie met je schoonzusje? Gaat daar nu alles goed mee?
Nog skeeleren of fietsen deze week? Of beide heel erg moe en zwanger, hihi

Meiden ik mis jump wel een beetje hoor. Zou ze op vakantie zijn?
En wel meer meiden die heel stil zijn. Tis vakantie tijd en mooi weer dus kan ze geen ongelijk geven, maar ben wel erg nieuwsgierig hoe het met ze is.

Hier heb ik vanmorgen ff mijn oude hulp die me komt helpen. Lief hè. Ik zit nu op de bank was op te vouwen en tevens te ontbijten. En hier te lezen. Dus tig dingen tegelijk. Ik was erg benieuwd of mama22 al iets van zich had laten horen namelijk. Meiden ik ga weer verder. Tot vanmiddag denk ik.

Liefs Nathalie

hoi ja dat is lang geleden he!
nou hier inmiddels nog geen rd'tjes dus spannend,maar heb nog wel steeds dat vage gevoel in mn buik, dus denk echt wel dat het er aan zit te komen.  maar van een vriendin hoorde ik weer dat je moet gaan tellen als je al wat bloed ziet ookal is het maar een veegje zeg maar, dus ik weet het ook niet maar mijn cyclus ligt wel rond de 25,26,27 dagen dus aardig gelijk, daar hou ik het maar op en vandaag is het dus dag 27 met die dag meegerekend dat ik al iets zag van bloed 1 keer.
hou jullie op de hoogte
xx

Je moet zowiezo je langste cyclus aanhouden voor je wilt gaan testen. Ben benieuwd hoe de komende dagen voor je gaan verlopen. Heb je al een idee wanneer je eventueel zou willen testen als je morgen ochtend nog niet ongi blijkt te zijn?

Duim duim duim duim! Liefs Nathalie

hai meiden,

Zo daar was ik weer. Hoe is het hier dan? Er is weer ontzettend veel bijgekletst. Had even nodig om bij te lezen.

Ik heb een rustig dagje gehad, nog niet echt bijgekomen van het beursbezoek voor mijn werk. Maar neem deze week lekker een dagje vrij. Beurs was goed en interessant. Veel mooie dingen gezien. Niets gekocht, maar wel afspraken gemaakt, voor vervolgafspraken.  

Nu zit ik in een warm bad, want mijn rug doet zo'n pijn. Had niet echt een lekker bed in het hotel, grrr.... Dus nu heb ik een stijve rug. Ga toch maar even kijken of ik deze week naar de fysio kan, voor een massage of zo. Gek word ik ervan.
Het weekend lekker in de tuin gewerkt. Onkruid weggehaald enzo. Dat groeit als kool met dit weer. Blijf aan de gang zo. haha!
Ouders en mijn broertje kwamen nog langs, waren net terug van vakantie, dus was even leuk om elkaar weer te zien.

Voor de rest niet echt veel meegemaakt.  

@Mama22 ben jij weer helemaal opgeknapt?
@mamajm, nog steeds zo moe en beroerd? Ik hoop wel voor je dat het na 3 maanden beter gaat! Ze zeggen wel dat als je misselijk bent enzo dat dat positief is!
@nath, wat balen van je werk, sorry ben een beetje laat! Hoop echt voor je dat je deze ronde zwanger raakt! Duim, duim!!
@de rest, balen voor degene die ongi zijn geworden, augustus wordt onze  maand!!!  en voor de andere meiden die  richting NOD gaan!! Glitters!! En we duimen.....  

Ik ga weer ff relaxen in bad.

Liefs Es,  

Hi Esther, hier gaat het allemaal zijn gangetje meis. Zit je nou gewoon vanuit bad met ons te kletsen? Pas je wel op dat je laptop niet nat word dan, hihih.

Tja niet lekker hotel bed (jeetje wat was dat voor hotel, grrr) in combi met in de tuin werken doet niet veel goeds voor je rug hè meis. Goed van je dat je dagje vrij neemt deze week. En hoop voor je dat je bij fysio terecht kan.

Hier nog niet eens gegeten. Zie ineens dat het al 18.15 uur is. Ohh erg
Heb helemaal nog geen trek eigenlijk. Maar ja moet maar weer hè.

Geeft niks hoor dat je pas later reageerd op dat ik mijn baan kwijt ben. Ik probeer nu beetje andere invulling overal aan te geven. Al valt dat niet mee. Kijk vandaag, heb mijn lichaam behoorlijk overvraagd. Dus mezelf maar weer ff terug fluiten.

Liefs Nathalie

Hey Lieve meiden ik heb een leuk nieuwtje namens MamaJM

MamaJM kwam het met idee om een msn group te openen voor ons. Ze heeft dit namelijk bij februari 2009 mama's gelezen dat dat meer gebeurd en leek haar wel een heel leuk idee om gezellig privé met elkaar te kletsen. Natuurlijk is het geen vervanging van dit gezellige JG groepje, maar meer om te voorkomen dat we ongewenste meelezers hebben zoals laatst al gebeurde. En sommigen echt op hun hoede zijn om hier iets neer te zetten.

Dus we zouden het erg leuk vinden als jullie gezellig met ons mee kletsen. Dit is dus speciaal voor JG meiden. MamaJm is beheerster (ik ben hulpje, om het jullie te mogen vertellen hier, hihih) Voor aanmelding stuur een mailtje met je JG nickname en gezellige boodschap naar MamaJM

Ohhh dan moet ik natuurlijk wel ff vertellen waar jullie ons kunnen vinden, hihih.

http://groups.msn.com/newmommies

We hopen jullie daar te zien!

Liefs MamaJM & Nathalie

Hoi Dames,

Ik heb even bij moeten lezen..

Nou, ik heb me een druk weekend gehad.
Zaterdag mondeling excamen gehad en geslaagd!!!

En zondagavond melde de RD-tjes zich.
Ik had het ook wel een beetje gedacht.
Je kan zo'n gevoel hebben......

Hoe gaat het met jullie??

Gr. Christel

Terug
Bovenaan