Kwebbelmeiden van Maart nr.4!

Goedemorgen meiden, de dag van mijn nod als ik uitga van 29 dagen cyclus zoals voorgaande rondes
Voor iemand die vandaag ongi moet worden klopt 36,93 volgens mij niet helemaal, hihih
Dus er is nog hoop. We zullen zien hoe het de komende dagen zal gaan.
Gisteravond heb ik getemperatuurd (doe ik anders nooit) en was het 37,50
Ik hou jullie vandaag wel op de hoogte, maar denk niet dat de rd-tjes komen.

Liefs Nathalie

hey meiden,
even een kort berichtje van mij...ik moet zo werken ...en dat met dit heerlijke weer!!!
volgens de ovulatietest heb ik morgen m'n eisprong, dus we gaan goed ons best doen
spannend voor je nathalie!ik hoop voor je dat het raak is!wil je trouwens even het nod lijstje wijzigen?ik zit in ronde 5.

ik kom van het weekend nog even langs hier.

groetjes en een fijne dag!
iris

Hey Meiden, ik reed net naar de sportmasseur en kreeg ineens iets over me

Over een paar dagen word ik toch gewoon weer ongi. Vraag me niet af waarom ik dat ineens dacht Maar mijn gevoel werd dus weer eens niet echt positief mee, volgens mij is het gewoon heen en weer geslinger. En dat ik het gewoon heel erg spannend vind allemaal.

Liefs Nathalie

Nod lijstje Meiden van Maart!!!!

Christel, 29 jaar                5e ronde - 2e kindje              04-08-08
Iris, 22 jaar                              5e ronde - 1e kindje             10-08-08
Cory, 26 jaar                          5e ronde - 1e kindje             ??-??-??
Mamma22, 22 jaar        6e ronde - 1e kindje             17-08-08
Miss Dovie,  26 jaar      5e ronde - 1e kindje             22-08-08
Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Nathalie, 24 jaar              5e ronde  - 1e kindje             25-07-08
Esther, 32 jaar                     6e ronde - 1e kindje             27-07-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Momenteel is er niemand overtijd!

De zwangere Maartstoppers  onder ons   * * * ** * Glittersss * * * ** *

April:
Boeffieboh, 24 jaar        1e ronde - 1e kindje   uitgeteld: 18 december 2008
Mei:    
Parent2be, 27 jaar          1e ronde - 1e kindje    uitgeteld:  22 januari 2009
Kipling, 29 jaar                    2e ronde - 2e kindje    uitgeteld: 2 februari 2009

Bezoekjes VK

Boeffie      
3e bezoek          21-07-08    
Afspraken voor de mooiste Echo's

Boeffie                
20 weken echo          04-08-08

hai meiden,

Ik weet het ook niet meer nu. Ben al de hele dag misselijk, mijn eten zit me hoog en ik moet veel boeren(sorry). Voel me een beetje als een paar maanden geleden, maar toen ontplofte mijn borsten bijna, nu niet. Maar ook toen had ik dat misselijke gevoel.
Had vandaag ook meer honger. Ga steeds meer geloven dat het misschien wel raak kan zijn deze maand, maar aan de andere kant. De vorige keer had ik ongeveer alle symptomen en toen werd ik ook ongi.
We wachten maar weer af. Ik ga zondag pas testen. Als ik morgen niet ongi word. Ik hoop dat ik dat kan volhouden, ahhhhh....
Nath, wel positief blijven hé! ik heb jou tot zwangere van de maand juli gebombardeerd! Laat me niet zitten op dat bankje!!! Kop op!

gr,

Es

We zitten in het zelfde schuitje Es, ik weet het ook allemaal ff niet meer
Word er een beetje verdrietig van. Dalijk is het allemaal niet waar en heb ik me een week voor niks zo gevoeld. Voel me de hele maand al zo anders, maar ja zal wel tussen mijn oortjes zitten. Vanmiddag had ik ineens het gevoel, nee Nathalie je word gewoon ongi over paar dagen. Maar ja dat zal wel ff mijn onzekere kant zijn ofzo. Heb ff dipje maar dat komt ook wel weer goed.

Denk dat ik ff ga douchen, zie ik je nog bij NM?

Liefs Nathalie

hi Nat,

Ja, ken het gevoel! Je wilt je niet te veel verheugen, want dadelijk is het toch niet zo. Het vrouwelijk lichaam??!!!! Als wij het niet snappen, laat staan dat mannen het snappen!! haha!
Misschien dat ik zo nog even bij NM kom kletsen.

gr,

Es

Nath,

Je had toch ook getemperatuurd? Dan weet je toch wanneer je ovuleerde? Meestal ben je na je ovulatie 14 dagen daarna ongi. Bij de meeste dan. Wanneer heb je je "ei"gehad?

Terug
Bovenaan