Kwebbelmeiden van Maart nr.4!

Hey meiden,

hier een beetje een treurige mama22.
Gisteravond weer wat roze afscheiding.....vorige maand had ik dat ook 4 dagen voor mijn nod. Dan heb ik 4 dagen lang die afscheiding en dan wordt ik gewoon ongi.....pfff vind het echt kl*te. Op naar ronde 6!!!! dus maar alweer.
Ik weet het, ik mag niet zeuren er zijn meiden die al langer bezig zijn, maar toch....pffff

Nath., jij had het altijd over ronde 6.......nou laten we het hopen dan (voor mij dan, jij mag mijn ronde 5 houden).

Ik ga komende periode maar eens mijn temp. bijhouden, misschien dat ik nu wat meer duidelijkheid krijg over mijn ongi.
Vandaag was ie weer gezakt naar 36,7....dus dan weet je genoeg he.....

liefs mama22

Ahhh dank je meis dat ik het bij ronde 5 mag houden, maar denk dat ik met je mee ga naar ronde 6 hoor. Dan word ronde 6 gewoon ONZE ronde. Ik heb het idd vanaf het begin gezegd dat ik iets met ronde 6 heb. Toen leek dat nog mega ver weg en nu zijn we er al bijna. Ronde 9 (qua gevoel) dat is veellll te ver weg hoor! Daar doen we niet aan. We zullen zien meis hoe het de komende dagen zal gaan. We hebben het helaas zelfs niet in de hand hè.

Hier een temperatuur van 37.03 en gerommel en steekjes in mijn buik.
Af en toe kriebeld het gewoon ineens in mijn buik. Niet dat het kriebeld in mijn buik, maar gewoon gevoel van zenuwen ofzo. Jolie bij de Kluskippies zei namelijk dat ze positief voorgevoel heeft dat ik deze ronde ook zwanger ben. Toen kriebelde het wel ff toen ik dat las hoor. We zullen zien meiden.

Heb net nog ff in mijn dagboekje gekeken. Vorige ronde heb ik natuurlijk niet de hele ronde getemperatuurd, maar zag wel een dag voor mijn nod een daling van ongeveer 0.2 of meer. Dus ben benieuwd hoe het dit keer zal gaan. Ik verwacht dat ik nog wel na volgende weekend moet wachten voordat er iets gebeurd. Als ik volgende week zondag nog zo'n hoge temperatuur heb, krijg ik misschien een beetje hoop.

Meiden nog hele fijne avond. Mama22 werkse meis. En als er iets is, je weet me te vinden.

Liefs Nathalie

Jaja meiden, het is helaas weer zover......... de rd'tjes hebben zich gemeld deze ochtend.
Ik merkte het toen ik klaar was met werken. Ik kreeg steeds meer steekjes, maar durfde niet naar de wc te gaan....thuis toch maar eens gaan kijken en ja hoor.....

Ik zal meteen ff het lijstje aanpassen:

Nod lijstje Meiden van Maart!!!!

Nathalie, 24 jaar              5e ronde  - 1e kindje             26-07-08
Esther, 32 jaar                     6e ronde - 1e kindje             27-07-08
Christel, 29 jaar                5e ronde - 2e kindje              04-08-08
Iris, 22 jaar                              4e ronde - 1e kindje             10-08-08
Cory, 26 jaar                          5e ronde - 1e kindje             ??-??-??
Mamma22, 22 jaar        6e ronde - 1e kindje             17-08-08
Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Er zit momenteel niemand op het wachtbankje, saai hoor!

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Miss Dovie,  26 jaar      4e ronde - 1e kindje             14-07-08

De zwangere Maartstoppers  onder ons   * * * ** * Glittersss * * * ** *

April:
Boeffieboh, 24 jaar        1e ronde - 1e kindje   uitgeteld: 18 december 2008
Mei:    
Parent2be, 27 jaar          1e ronde - 1e kindje    uitgeteld:  22 januari 2009
Kipling, 29 jaar                    2e ronde - 2e kindje    uitgeteld: 2 februari 2009

Bezoekjes VK

Boeffie      
3e bezoek          21-07-08    
Afspraken voor de mooiste Echo's

Boeffie                
20 weken echo          04-08-08

Halllo meiden,

Zo, lekker weekend gehad allemaal?
Ik zaterdagochtend weer getest, weer negatief en zaterdagavond kwamen die stomme rd's weer!!!
Dus op naar ronde 5. Ik denk dat mijn NOD zo rond de 22e ligt (cyclus was nu ineens 36 dagen ipv 32 dus weet het niet zeker).

Nou meiden, ik ga snel aan het werk. Voor jullie die vrij zijn: geniet lekker van het zonnetje!

Nod lijstje Meiden van Maart!!!!

Nathalie, 24 jaar              5e ronde  - 1e kindje             25-07-08
Esther, 32 jaar                     6e ronde - 1e kindje             27-07-08
Christel, 29 jaar                5e ronde - 2e kindje              04-08-08
Iris, 22 jaar                              4e ronde - 1e kindje             10-08-08
Cory, 26 jaar                          5e ronde - 1e kindje             ??-??-??
Mamma22, 22 jaar        6e ronde - 1e kindje             17-08-08
Miss Dovie,  26 jaar      5e ronde - 1e kindje             22-08-08
Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Er zit momenteel niemand op het wachtbankje, saai hoor!

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Momenteel is er niemand overtijd!

De zwangere Maartstoppers  onder ons   * * * ** * Glittersss * * * ** *

April:
Boeffieboh, 24 jaar        1e ronde - 1e kindje   uitgeteld: 18 december 2008
Mei:    
Parent2be, 27 jaar          1e ronde - 1e kindje    uitgeteld:  22 januari 2009
Kipling, 29 jaar                    2e ronde - 2e kindje    uitgeteld: 2 februari 2009

Bezoekjes VK

Boeffie      
3e bezoek          21-07-08    
Afspraken voor de mooiste Echo's

Boeffie                
20 weken echo          04-08-08

Hey lieve meiden, wat is dit nou. Beide ongi? Jaa hallo we moeten niet allemaal door naar de volgende ronde hoor. Dat zwangere lijstje van ons is maar erg kort. Wie gaat daar eens ff verandering in brengen? Tis anders wel heel saai en stil. Ik wil juist leuke zwangerschapsverhaaltje, positieve testen nieuws en echo kliekjes zien. Die domme rd-tjes ben ik nu wel op uitgekeken hoor meiden. Kom op! Klusss maar, hihih

Nu ff serieus, wat naar! Weer een ronde verder. En das ff een domper.
Dus een dikke knufff van mij!

Hier alweer hydrotherapie gehad, nu ff rustig zitten, dan broodje eten en weer naar fysio. Heb het er maar druk mee vandaag. Want ook nog naar Chiropractie en langs de bouwmarkt voor mijn paps.

Meiden hebben jullie een rond geel ding gezien?
Ik ben haar kwijt! Ze luisterd naar de naam ''zon''
Als ja haar ziet wil je dan zeggen:
Dat het potverdikkie (zal hier maar niet vloeken, hihi) al JULI is!

Liefs Nathalie

Zozo meiden jullie kletsen me de oren van mijn koppie zeg!

Ik heb hele drukke dag achter de rug. Veel revalidatie therapie en er gebeuren aparte dingen meiden. Ik had behandeling bij chiropractie. Ik vertelde haar dat mijn heup niet echt stabiel aanvoeld, ik pijn in mijn onderrug hebt, moe ben, met vlagen misselijk sinds vrijdag en vandaag constant honger hebt, heel vreemd. Zegd ze ineens tegen me: ben je zwanger? Hahah ik keek haar eens aan, niet dat ik weet. Ze weet van onze kinderwens. Heb het toen met haar over gehad dat we in maart gestopt zijn met de pil, maar verder hebben we er tijdens de behandeling niet echt over, dus dat vond ik wel heel apart. En er zijn steeds van die aparte dingen. Zo kreeg ik net een mailtje van hyves. Met een blog tekst: ik ben zwanger! Dus ik schrok ervan. Bleek van een vriendin te zijn, die is al best een tijd zwanger en kreeg nog een felicitatie van iemand, dus daar kreeg ik mailtje van dat er een reactie geplaatst was. Ik ben niet spiritueel ofzo aangelegd. Maar het is net of er steeds tekenen zijn. Zo legde ik paar dagen geleden in bed ineens mijn handen op mijn buik, onbewus. Heel apart allemaal. Maar goed weer genoeg weggedroomd. Ik denk dat ik nog wel ff moet wachten. Eerst maar eens 2 dikke strepen op zwangerschapstest dan ............. uhm geloven, hihih

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan