Kwebbelmeiden van Maart nr.4!

Esther meis wat ontzettend fijn voor jullie!
Geniet er lekker van! Fijn dat je gevoel/kwaaltjes dus toch wel goed zaten

Heelll veelll geluk! Liefs Nathalie

Nod lijstje Meiden van Maart!!!!

Christel, 29 jaar                5e ronde - 2e kindje              04-08-08
Iris, 22 jaar                              5e ronde - 1e kindje             10-08-08
Cory, 26 jaar                          5e ronde - 1e kindje             ??-??-??
Mamma22, 22 jaar        6e ronde - 1e kindje             17-08-08
Miss Dovie,  26 jaar      5e ronde - 1e kindje             22-08-08
Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Nathalie, 24 jaar              5e ronde  - 1e kindje             25-07-08

De zwangere Maartstoppers  onder ons   * * * ** * Glittersss * * * ** *

April:
Boeffieboh, 24 jaar        1e ronde - 1e kindje   uitgeteld: 18 december 2008
Mei:    
Parent2be, 27 jaar          1e ronde - 1e kindje    uitgeteld:  22 januari 2009
Kipling, 29 jaar                    2e ronde - 2e kindje    uitgeteld: 2 februari 2009
Juli:
Esther, 32 jaar                     6e ronde - 1e kindje      uitgeteld: 4 april 2009

Bezoekjes VK

Boeffie      
3e bezoek          21-07-08    
Afspraken voor de mooiste Echo's

Boeffie                
20 weken echo          04-08-08

Hey Meiden, hier nog steeds geen rd-tjes in zicht
Ik heb vanmorgen om 9.00 uur getempt op 36,91
Normaal doe ik dat om 8.00 uur maar was nog niet wakker
Had de wekker niet gezet en telefoon niet meer naar boven genomen
Voorlopig dus nog geen tekenen dat de rd-tjes in aantocht zijn
Misschien moet ik nog een paar dagen geduld hebben.

Liefs Nathalie

Hey Esther!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wouw super gefeliciteerd meis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Echt te gek!!!!!!!!!!! Eindelijk weer een zwangere onder ons.
Ik wens jullie heel veel liefde geluk en een mooie zwangerschap toe.

Dikke kus mama22

Hey Mama22 hoe voel jij je meis?
Hier vanmiddag ff ijsje gaan eten met mijn mannetje
We zaten in de auto, want moesten ook nog ff langs de bouwmarkt
En toen kreeg ik ineens steekjes links onderin mijn buik en lies
Het trekt nog steeds een beetje in mijn lies, heel vaag
Hier overigens nog steeds geen rd-tjes in aantocht
Vind het wel weer vreemd dat ik er nu nog dingen bij krijg
Was er vanmiddag helemaal niet meer bezig, gewoon lekker genieten van het mooie weer. En moest wel lachen hoor toen we thuis waren. Mijn vriend keek me aan met van die puppy oogjes. Dat werkt nog steeds na ruim 3 jaar blijkt, hihih. Hij wou dat ik een deel wat hij wou polijsten vast ging houden. Maar dat wou hij eigenlijk tijdens de vakantie op de camping doen. Dus heb gezegd dat ie het dan maar moest doen. En toen keek ie met puppy ogen aan, maar heb het niet gedaan. Telkens als ie me aan keek ging ik lachen en smolt ik beetje. Hij kan soms een kreng zijn hoor, maar ikke ook dus dat scheeld, hihih.

Wens jullie smakelijk eten en fijne avond!

Liefs Nathalie

Temperatuur update: 37,21
Ik heb de afgelopen 3 avonden test: 37,50 - 37,13 - 37,21
Ben benieuwd wat mijn temperatuur morgen ochtend doet
Ik hou jullie op de hoogte. Morgenmiddag ga ik lekker naar de bios

Liefs Nathalie

Meiden ik moet jullie teleurstellen. Dank jullie wel voor alle lieve woordjes en het mee leven van afgelopen maand. Maar helaas zijn de -tjes vanmorgen gekomen. Vanmorgen werd ik wakker met ongi krampjes en temperatuur van 36,64 vertelde me al genoeg. Idd een paar uur later werd ik ongi. Net lekker omgekleed en opgetut en toen zag ik geen bloed meer, maar wou tampon indoen, nou dat ging dus niet helemaal goed. Handen onder bloed. Dacht ohh misschien is het innesteling omdat ik op dag 11 na mijn eisprong zit. Maar nee, volgens mij zijn het echt rd-tjes! Heb ook buikpijn nu, echt ongi buikpijn. Dus ik ga door naar augustus!

Het lekker allemaal zo goed te gaan  Maar blijkbaar is mijn lichaam op dit moment nog niet sterk genoeg om een kindje aan te kunnen. 1 aug moet ik naar osteopaat in Zeeland. Hopelijk kan die me iets meer vertellen wat er in mijn buik afspeeld. Want hij heeft al paar keer van alles gereorganiseerd in mijn buik, maar ben al hele tijd niet daar geweest, omdat België/Zeeland best wel een eind rijden is. Ik ga daar overigens heen voor mijn lichamelijke beperkingen & whiplash.

Vanaf het begin heb ik het gevoel over ronde 6 meiden. En ronde 6 hoop ik dat MIJN ronde mag worden. Mijn grootste wens op dit moment is dat ik tijdens onze vakantie in Luxemburg positief mag testen.

Ik ga nu lekker met een vriendin naar de bios, ff afleiding! Ik kom vanavond nog wel weer ffies kletsen!

Liefs Nathalie

!

Terug
Bovenaan