Kwebbelmeiden van Maart nr.4!

Weer nieuwe update, want ik snap er niks meer van:

Hey Meiden, ik ben terug van de bios. Mama Mia, echt goede film! Heerlijk gelachen en traantjes weggepinkt. Ik weet niet wat er met me aan de hand is meiden, maar er klopt iets niet. Vanmorgen ontdekte ik tijdens het afvegen rd-tjes. Tampon & maandverband gedaan, want wou witte broek aan en leuke tuniek, en dat staat dan niet charmant als het mis gaat hè. Normaal verlies ik de eerste dag best wel bloed namelijk. Had vanmorgen ook buikkrampjes enzo.

Tijdens de film ja hoor ik moest naar de wc. Toen de film was afgelopen alweer. Dus dacht ff verschonen. Heb ik amper bloed verloren! Ik snap het niet meer meiden. Volgens Felilty Friend site zit ik nu op dag 11 na mijn eisprong zit. Ik durf nergens meer op te hopen. Misschien moet ik meer geduld hebben. Maar met plassen nog geen rd-tjes in de wc. Dus bloed verlies steld op dit moment niks voor, geen krampjes meer. Wel veel naar de wc en nog steeds honger. Want voor de film had ik ff broodje gegeten en om 18.00 uur stonden we weer buiten en toen had ik alweer honger *zucht* wat moet ik hier nu meer! Snappen jullie het nog?

Ik denk dat ik het gewoon paar dagen aankijk en dan donderdag ofzo een testje doe.
Vind het toch maar vreemd allemaal!

Liefs Nathalie

Hey meis,

Hoe gaat ie nu met je??? Verlies je nog altijd bloed of niet meer????
Ik vind het wel spannend.
Wat was je temp. vanochtend???? Zelf denk ik dat het innestelingsbloed was. Ik hoop het zo voor je he meis.

Wij gaan toch door met ronde 6!!!!!! Ik hoop zo dat het raak is, maar van de andere kant twijfel ik ook wel weer of ik er goed aan doe. Zal ik toch niet eerst kijken voor een andere baan...zal ik toch niet eerst nog een diploma erbij halen....enz enz enz. Financieel zou het niets uitmaken of we wel of geen kindje krijgen, want voor manlief veranderd er volgend jaar veel. Hij komt dan weer 1 rang hoger en gaat dan 40 uur werken ipv 36. Scheelt echt enorm veel.

Ik had de eerste 2 a 3 dagen na mijn menstruatie ontzettend veel last van mijn eierstokken en mijn rug. Ik vraag me af of dat misschien wel al mijn ei-sprong was. Ach jah we zien het wel. Het komt als het zin heeft om te komen.

Hoe is het met alle andere meiden????

Dikke kus mama22

Nod lijstje Meiden van Maart!!!!

Christel, 29 jaar                5e ronde - 2e kindje              04-08-08
Iris, 22 jaar                              5e ronde - 1e kindje             10-08-08
Cory, 26 jaar                          5e ronde - 1e kindje             ??-??-??
Mamma22, 22 jaar        6e ronde - 1e kindje             17-08-08
Miss Dovie,  26 jaar      5e ronde - 1e kindje             22-08-08
Nathalie, 24 jaar              6e ronde  - 1e kindje             25-08-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Momenteel zit er niemand op het wachtbankje, saai hoor!  

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

En ook niemand   overtijd, kom op meiden!

De zwangere Maartstoppers  onder ons   * * * ** * Glittersss * * * ** *

April:
Boeffieboh, 24 jaar        1e ronde - 1e kindje   uitgeteld: 18 december 2008
Mei:    
Parent2be, 27 jaar          1e ronde - 1e kindje    uitgeteld:  22 januari 2009
Kipling, 29 jaar                    2e ronde - 2e kindje    uitgeteld: 2 februari 2009
Juli:
Esther, 32 jaar                     6e ronde - 1e kindje      uitgeteld: 4 april 2009

Bezoekjes VK

Boeffie      
3e bezoek          21-07-08    
Afspraken voor de mooiste Echo's

Boeffie                
20 weken echo          04-08-08

Hey Lieve meiden, ik heb besloten mee te gaan naar ronde 6!
Mijn temperatuur was vanmorgen 36,75 ipv 36,64 van gisteren
Maar dat is geen 36,9 of 37 meer hè. En als het innestelbloeding geweest is,
dan moet ik nu toch geen bloed meer verliezen?

Vandaag wat bloed verloren, tis allemaal anders dan anders!
Ik kijk het gewoon deze dagen aan, en hoelang het duurt allemaal enzo
En ach anders kan ik eind van de week toch nog testje doen
Ik ga me denk ik richten op ronde 6. Vanaf begin roep ik al dat die ronde na voren springt
Geen idee waar om, ik kreeg in het begin iets over me van ronde 6. En nu zit ik er!
Wat leek het toen nog zover weg en nu is het al zover. Wie weet meiden
Ik heb mijn eisprong nog niet eens uitgerekend. Mijn nod op 25 aug gezet

We zien het allemaal wel! Ik ga lekker genieten. Misschien brengt de vakantietijd ons wel heel wat moois. Ik hoop echt dat het allemaal wat positiever voor me gaat worden. Ik heb vandaag telefoontje gehad dat ik mijn auto tot sept mag houden. Zodat ik ff iets meer lucht heb om geld te regelen. Daarmee zijn namelijk nog problemen die ik zelf niet in de hand heb. toen heeft die man met het hoofdkantoor gebeld en uitstel voor me geregeld. Echt heel lief allemaal. Deed me echt ffies goed! En het zonnetje doet wonderen. Merk dat het me goed doet. En ook dat ik besluit heb genomen om wat minder therapien in 1x te doen. Heb nu zoveel, revalidatieteam heeft ook gegeven dat ik keuzes moet maken, want zo red mijn lichaam het niet.

Deze week gelukkig niet veel therapie. Morgen fysio en donderdag lekker therapie zwemmen. Dan na afloop gaan we altijd ff koffie drinken en gezellig kletsen. En vrijdag al heelll vroeg weg naar Zeeland, ben erg benieuwd hoe die behandeling allemaal gaat! Wie weet heeft dit allemaal positief effect op mijn lichaam. Kan ik het weekend lekker genietn in Luxemburg en mag ik heel misschien deze maand wel zwanger raken.

Meiden ik duim voor jullie allemaal!

Esther hoe is ie met je meis? Besef je al een beetje dat je zwanger bent?
Cory hoe is ie met jou? Wanneer is je nod?

Liefs Nathalie

Jeetje er zit helemaal niemand meer op het wachtbankje of overtijd bankje
Ons geduld word wel op de proef gesteld hè. Dan maar duimen voor de meiden van augustus!

Kom jullie ff hele fijne dag wensen met dit lekkere weertje!

Liefs Nathalie

Hey Meiden, was ik ff weer
Ik ben de hele ochtend al een beetje aan het rommelen. Zag me er vanmorgen niet echt kans over. Maar als ik zie wat ik nu al gedaan heb, ben ik best trots op mezelf. Ik moet het gewoon in delen doen allemaal. Ik merk nu echt dat ik ff langer moet zitten. Want heb vanmiddag ook nog fysio en kan daar moeilijk al afgepeigerd aankomen, hihih. Ohh zit me net te bedenken dat ik me dan maar ff om moet kleden dalijk. Kan moeilijk met een rok op al die aparaten gaan zitten, hihih zie het al voor me.

Meiden had vanmorgen toen ik naar de wc ging weer tampon in gedaan en dacht net ff verschonen. Zit er weer amper wat in. Ik snap er niks van hoor. Gisteren heb ik dan wel wat bloed verloren. Maar vandaag lijkt het alweer stuk minder. Wou zeggen bijna weg, maar dat wacht ik nog ff af. Nu begin ik weer te twijfelen hoor! Neeee Nathalie je gaat gewoon rustig blijven en je ziet het maar wat er gebeurd.

Wou jullie ff hele fijne dag wensen! Mijn temperatuur was overigens vanmorgen 36,71 maar had kwartier eerder gemeten, maar dat maakt niet uit toch. Ik moest zo nodig naar de wc, hihih. Gisteren om 8.00 uur 36,75. het is nog niet mijn basistemperatuur, maar het is wel lager dan eind vorige week want toen zat ik veel op 36,9 of 37
Dus wat dat betreft lijkt het er toch op dat dit wel gewoon rd-tjes zijn. Al is mijn basistemperatuur ongeer 36,5

Wou dit ff met jullie delen!

Liefs Nathalie

Ik ga wel ff tegen mezelf praten. Hallo Nathalie, hoe is ie met je? hihihih

Volgens mij hebben wij vandaag een beschermengeltje gehad meiden. Want de buurvrouw en de overbuurvrouw hebben waterschade in huis. Wij wonen het dichtste bij de straat op de hoek en het is ons gelukkig allemaal bespaard gebleven.
Moet er niet aan denken dat onze mooie houten laminaat vloer helemaal krom zou trekken.

Het heeft hier onwijs geregend.  Mijn vriend  had de stoelkussens binnen gehaald, en de spullen van tafel gepakt. Dat is paar stappen lopen en hij was helemaal doorweekt!
De hele straat stond blank en toen ik van fysio onderweg naar huis was bomen die kapot geslagen waren door de onweer. Dus tis hier noodweer geweest.

Toen ik thuis was van fysio en heel ff de stad in was ik zo onwijs moet dat ik ff ben gaan rusten. Mijn vriend heeft wat te eten gemaakt en nu voel ik me gelukkig iets beter. Bepaalde dingen kloppen niet, maar je hoord mij er niet over *knipoog* hihih

Liefs Nathalie

Goedemorgen meiden,

Voordat ik naar therapie zwemmen ga wou ik  jullie nog  ff laten weten dat mijn temperatuur eindelijkkk gedaald is na 36,58 en ik toch ff testje heb gedaan ivm zekerheid voor behandeling bij osteopaat van morgen en deze was uiteraard Negatief!

Dalijk heb ik therapie zwemmen en dan is eigenlijk de ochtend alweer voorbij. Thuis hier nog de laatste dingetjes doen, de laatste was anders moet ons mam dat doen, cadeautjes inpakken want mijn schoonmams was vorige week zaterdag jarig en de spullen in de tas doen. Ligt al allemaal klaar, maar moet er nog wel ff in hè kan natuurlijk niks vergeten, hihih.

Misschien kom ik eind van de dag nog wel ff buurten of vanmiddag ofzo als ik ff rustig zit, hihih. Gaan vannacht namelijk om 3.15/3.30 uur weg omdat ik om 8.00 uur die behandeling heb. En daarna heerlijk door naar Luxemburg waar ik tot woensdag of donderdag blijf. Wat een heerlijk vooruitzicht!

Jeetje meiden als ik weg ben, word er hier dan helemaal niet meer gekletst?
Ik zit volgens mij echt tegen mezelf te praten, hihih

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan