Kwebbelmeiden van Maart nr.4!

hey meiden...(?)
wat is het rustig hier zeg...?!
hoe is het met iedereen?

ik heb de afgelopen 2 dagen gewerkt...en ik ben echt super moe!!! vanavond met oma even naar een tuincentrum geweest, was wel gezellig.

nog 2 dagen voor m'n nod, ik vind het zoooo spannend, ik ben   al 3 dagen super moe,moeite met de stoelgang en elke keer een soort 'hongergevoel' , helemaal geen puistjes (die ik normaal voor mn ongi heb)en een beetje gespannen/pijnlijke borsten (dat heb ik wel eens vaker gehad voordat ik ongi werd)...maar jah ik wil mezelf niet voor de gek gaan houden...is zo moeilijk om te bepalen of het echt is wat je voelt he?! hebben jullie daar ook zo'n last van?ik zo het liefst morgen al testen..maar das echt te vroeg he?
nou meiden, ik ga even douchen en dan duik ik m'n mandje in...
groetjes iris

Nod lijstje Meiden van Maart!!!!

Mamma22, 22 jaar        6e ronde - 1e kindje             17-08-08
Miss Dovie,  26 jaar      5e ronde - 1e kindje             22-08-08

Nathalie, 24 jaar              6e ronde  - 1e kindje             25-08-08
Cory, 26 jaar                          5e ronde - 1e kindje             ??-??-08
Christel, 29 jaar                6e ronde - 2e kindje              ??-??-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Iris, 22 jaar                              5e ronde - 1e kindje             10-08-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Momenteel is er niemand overtijd, saai hoor!

De zwangere Maartstoppers  onder ons

* * * ** *

Glittersss * * * **

*

April:

Boeffieboh, 24 jaar        1e ronde - 1e kindje   uitgeteld: 18 december 2008

Mei:    

Parent2be, 27 jaar          1e ronde - 1e kindje    uitgeteld:  22 januari 2009

Kipling, 29 jaar                    2e ronde - 2e kindje    uitgeteld: 2 februari 2009
Juli:
Esther, 32 jaar                     6e ronde - 1e kindje      uitgeteld: 4 april 2009

Bezoekjes VK

Boeffie      
3e bezoek          21-07-08    

Afspraken voor de mooiste

Echo's

Boeffie                
20 weken echo          04-08-08

Hi lieve meiden, ikke is weer terug hoor! Ja ik zat al dagen tegen mezelf aan te lullen dus ik dacht kan wel ff paar dagen naar Luxemburg gaan. Tis wel stil zonder Nathalie hè, hihih. Dan hebben jullie wat te lezen. Dat is jullie straf hadden jullie maar mee moeten kletsen. Hahhah nee grapje. Ikke is er weer dus we kunnen weer vollop kletsen. Ben echter nu erg moe van de terug reis. En dan kom je thuis en heb je meteen weer van allerlei verplichtingen en verantwoordelijkheden, net of je niet weg bent geweest, hihih. Wou net naar bed kom ik erachter dat ik het bed had afgehaald vanavond omdat ik lekker in fris en fruitig bedje wou. Maar ja die had ik nog niet weer opgemaakt, MUTS! Ben verwend hoor de afgelopen week (kleine week) Niet hoeven koken. 's morgens heerlijk ontbijtje. Broodjes, kopje thee, eitje erbij. 's avonds heerlijke maaltijd. Enige wat ik deed is afwassen en soms zorgen voor koffie of wat drinken. Verder in de zon liggen, kletsen, lezen, lol maken en slapen!

Iris spannend voor je meis dat je nog geen puistjes of andere voortekenen hebt dat rd-tjes komen. Ik hoop voor je dat je mannetje gelijk krijgt end at het dit keer raak mag zijn. Succes met nog paar daagjes wachten met testen.We slepen je er wel door heen!

Mama22, meis heb je gemist hoor! Mijn beltegoed kon het niet aan anders had ik je bestookt met smsjes, hihih. Hoe is ie met je?

Hoe is het met de rest van de meiden? Idd Boeffie hoe ging je 20 weken echo meis. Ik zal morgen jullie site eens weer ff opzoeken en kijken hoe het met jullie gaat. Dan zal ik de site hier wel ff neer zetten meiden. Ik ga nu lekker bedje op maken en heerlijkkkk tegen mijn mannetje aankruipen. Ook al is het hier benauwd boven, hihi.
Tis toch anders dan in een tentje, dat je 's nachts best fris is hoor!

Tot snel meiden, dan klets ik ff met jullie verder over hoe het hier gaat en ben erg benieuwd hoe het met jullie gaat dus bestook me maar met jullie verhalen, hihi.
Morgen heb ik gewoon weer revalidatie dus zal er niet de hele dag zijn, maar jullie zien me snel weer verschijnen. Dit is de eerste topic die ik lees en reageer sinds ik terug ben, is dat geen eer?

Weltrusten en tot morgen!

Liefssssssssssssss Nathalie

Waar is mijn welkom thuis commitee, hihihih
Ik was erg benieuwd hoe het met Iris is dus dacht ff weer spieken
Ik ga nu maar eens ff bij de andere meiden buurten en proberen dingen terug te lezen

Vanavond ben ik gezellig naar vrienden en morgen middag naar oude schoolvriendin haar eerste eigen huisje bekijken. En 's avonds verjaardag dus heb een druk weekendje voor de boeg, maar kom zeker weer gezellig kletsen.

Meiden alvast heel fijn weekend en hoop snel iets van jullie te horen.

Liefs Nathalie

nou nathalie...dan ik ben ik het welkomstcomite wel!!! WELKOM TERUG!!!
fijne vakantie gehad zo te lezen..heerlijk!
het is echt super stil hier...

nou ik weet voor 99% zeker dat ik zondag gewoon ongi word...vraag me niet waarom, want ik heb geen iedee maar ik voel me totaal niet zwanger dus dan zullen de rdtjes wel weer komen...begin er nu alweer van te balen...we wachten rustig af.

ben net thuis van mn werk en mn mannetje heeft nu nachtdienst...echt saai vind ik dat zeg..

nou ik kom misschien morgen en anders zondag weer even langs,
weltrusten

jah hoor...mijn gevoel had helemaal gelijk  de rdtjes zijn vanmorgen(al) onaangekonigd gekomen...helaas op naar ronde 6 .
ik hou mijn nod maar even op 26 dagen dus dat word dan 4 september.
groetjes iris

Nod lijstje Meiden van Maart!!!!

Mamma22, 22 jaar        6e ronde - 1e kindje             17-08-08
Miss Dovie,  26 jaar      5e ronde - 1e kindje             22-08-08

Nathalie, 24 jaar              6e ronde  - 1e kindje             25-08-08

Cory, 26 jaar                          5e ronde - 1e kindje             ??-??-08
Christel, 29 jaar                6e ronde - 2e kindje              ??-??-08
Iris, 22 jaar                              6e ronde - 1e kindje             04-09-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Momenteel zit er niemand op het wachtbankje, kom op meiden!

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Momenteel is er niemand overtijd, saai hoor!

De zwangere Maartstoppers  onder ons

* * * ** *

Glittersss * * * **

*

April:

Boeffieboh, 24 jaar        1e ronde - 1e kindje   uitgeteld: 18 december 2008

Mei:    

Parent2be, 27 jaar          1e ronde - 1e kindje    uitgeteld:  22 januari 2009

Kipling, 29 jaar                    2e ronde - 2e kindje    uitgeteld: 2 februari 2009
Juli:
Esther, 32 jaar                     6e ronde - 1e kindje      uitgeteld: 4 april 2009

Bezoekjes VK

Boeffie      
3e bezoek          21-07-08    

Afspraken voor de mooiste

Echo's

Boeffie                
20 weken echo          04-08-08

Goedemorgennnn,

Ahhh wat jammer Iris dat die domme rd-tjes weer zijn gekomen
Wel fijn dat je voorgevoel juist is, maar hopen toch lop een ander voorgevoel hè
Meis we slepen je er deze ronde weer door heen hoor. Hopelijk zijn de rd-tjes snel weer weg en kun je weer genieten samen met je mannetje!

Hier gisteren onwijs gezellige avond gehad met vrienden. MIjn temperatuur gisteren:36,62 en vandaag 36,67 dus zit nog netjes voor mijn eisprong. Klustime!
Gisteren waren we aan de late kant dat we weg zouden naar vrienden, kwam namelijk nog ff klusje tussendoor, hihih. Was me aan het omkleden en opmaken en toen moest ik uiteindelijk wel ff douchen, hihih

Meiden wens jullie heel fijn weekend, ik ga vanmiddag naar een vriendin haar 1e huisje bekijken en vanavond verjaardag. Dus ik ben er nog steeds niet 100%
Morgen heerlijke luie dag dus dan kan ik alles hier en daar weer eens ff bij gaan lezen. Heb ik wel dagtaak aan denk ik.

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan