Kwebbelmeiden van Maart nr.4!

Hi meiden, kom op! gezellig kletsen
Hoe is het met jullie? Mama22 hoe voel je je meissie?
En hoe gaat het met de rest van de meiden op het lijstje?
Iris helaas weer ongi geworden, maar kom op meiden, wie word de volgende zwangere?

Liefs Nathalie

joehoe...iemand thuis?

wat stonden we weer laag zeg...waar is iedereen?

hoefde vandaag maar een half dagje te werken...heerlijk!voor vandaag niet veel plannen,had vannacht slecht geslapen dus ik denk dat ik even een uurtje op de bank ga liggen,daarna even de badkamer schoonmaken en boodschappen doen .

nog 3 weken werken en dan lekker een weekje vakantie...ik hoop wel dat het zonnetje dan wat meer gaat schijnen hoor...

nou meiden,fijne dag en tot gauw!

gr iris

Ja ikke is hier! Alleen ook niet heel veel te vertellen.
Erg moe van fysio en therapie van vanochtend en nu lichaam beetje rust geven
Ohh wacht ik zal ovulatietest doen dan kom ik zo terug met nieuws, hihih

Liefs Nathalie

Het is maar somber weer hè Iris, hier heeft het al paar keer geregend vandaag.
Al moet ik zeggen dat nu ik naar buiten kijk ik een klein zonnetje zie! Maar voor hoelang, hihih.

Net ff ovualatietest gedaan. Ben er namelijk niet zeker van of ie gisteren nou helemaal positief was. Of de teststreep even donker als controle streep is, Dus maar ff nog testje doen hè. Zijn van Matcare en ben er zeer tevreden over.

Verder was mijn temperatuur vanmorgen nog 36,62 dus mijn eisprong is nog niet geweest. Al heb ik gisteravond hele erg steken in mijn buik gehad, dus wie weet was het toen. We zullen zien of mijn temp gaat stijgen de komende dagen.
Ik kom over paar minuutjes de uitslag van de test wel ff vertellen.

Liefs Nathalie

Strepen zijn niet gelijk van kleur. Ben dus benieuwd of de test van gisteren dus wel positief was, en dan kan het kloppen dat ie nu lichter is hè. We moeten maar weer afwachten. Morgen nog maar eens weer testen. Normaal moet je ook op dezelfde tijd testen, maar ik ben steeds zo;n muts die het vergeet. Dus dit is beetje voor spek en bonen denk, hihih. Die steken van gisteren waren wel serieus, dus denk dat dat mijn eisprong is geweest, zo niet dan vind ik het wel heel vreemd.

Liefs Nathalie

Toen ik in Luxemburg zat zaten jullie de piepen dat het zo stil was. En nu zit ik weer tegen mezelf aan te kletsen. Gezellig hoor, hahahha. Zo krijgen we natuurlijk nooit nog een topic vol. Ach zal de komende week wel weer wat drukker worden. Als we allemaal rond onze nod zitten is het ook veel spannender dan nu hè.

Ik ga vanmiddag ff weer ouvaltietest doen, dus dan horen jullie dat nog wel.
Ik heb ons nu in elk geval ff weer van pagina 2 gered, hahah

Liefs Nathalie

Jaaa mijn ovulatie test was negatief. Hahha gek hè dat ik daar blij om ben. Maar dat houd dus in dat mijn eisprong waarschijnlijk toch maandag wel geweest is. Maandagavond was ik er niet zeker van of test positief was en gisteren ook niet helemaal. Maar blijkbaar dus wel. En nu is ie negatief. Dus dan zal morgen mijn temperatuur ook wel stijgen. En mijn eisprong is dus eerder dan vorige maand geweest. Van toen testte ik op dag 18 en 19 positief en nu op dag 16 en 17 das wel bijzonder dan.  Had verwacht dat je ei elke maand wel gelijk zou komen, maar  voelde hem dus dag 16 en als je er 14 bij rekend dan kom je  precies op 25 aug uit. Dus dat zou wel mooi zijn! Eerst maar eens deze weken door komen. En gewoon lekker genieten van mijn mannetje, je weet maar nooit.

Wat denken jullie ervan. Dan kan maandag avond heel goed mijn eisprong zijn geweest of nie?

Liefs Nathalie

Hallo Meiden,

Hier weer even een berichtje van mij. Heb me voorgenomen om niet zoveel op het forum te zitten maar het lukt niet echt, ben te nieuwsgierig hoe het met iedereen gaat!

Wij dinsdag voor het laatst geklust in de vruchtbare periode. Omdat mijn cyclussen niet echt regelmatig zijn (32-30-32-37 dagen) weet ik niet precies wanneer mijn eisprong zal zijn en hebben we dus het zekere voor het onzekere genomen. 3 weken lang netjes om de dag geklust, na het klussen orgasme voor mij en dan met de beentjes de lucht in om het zaad de goede kant op te helpen zeg maar

Dus je zou bijna denken dat er niks mis kan gaan maar sinds vandaag voel ik weer die bekende ongi pijn  in mijn onderrug. Sinds ik met de pil gestopt ben voel ik die pijn ongeveer een week voor mijn ongi. Dus ben bang dat het weer niet gelukt is en we naar ronde 6 moeten gaan.

Ik weet wel dat het even kan duren maar we waren van de week op kraamvisite (zij binnen 1 maand zwanger) en dan kijken we elkaar aan en willen ook zo graag een kindje!!!! En tuurlijk is vijf maanden niet lang maar voor een ongeduldig typje als ik duurt het allemaal lang haha

Gelukkig over een paar weken trouwen zodat ik lekker wat afleiding heb!

Sorry voor mijn geklaag maar moest even mijn hart luchten!

Dikke knuffel voor jullie

Terug
Bovenaan