Kwebbelmeiden van Maart nr.4!

Hi Meis, hier word idd nog maar weinig gekletst geloof ik.
Had jij een temperatuur van 35,6? of 36,6 want 35 lijkt me wel laag ja.
En wanneer had je dat gemeten. Je kan van 1x temperaturen er nog niks van zeggen hè meis. We moeten gewoon maar weer afwachten.

Ik had volgend de berekeningen 12 juli mijn ei, maar nog geen eitje te zien.
Ohh ik zal ff ovulatietest doen, zie dat dat het 14.30 uur is geweest. Doe het meeste tegen 14.30 uur. En moet nu toch naar de wc. Zo terug!

Liefs Nathalie

Yippieeee ik heb mijn ei gevonden! Meiden ik heb een positieve ovulatietest, wat is dit een heerlijk gevoel zeg, eindelijk een test positief. Tis natuurlijk nog niet de goede test, maar deze twee streepjes zijn ook erggg welkom, hihih. Ohh dat word klussen vanavond. Hoop dat ik mijn mannetje zover krijg. Ga mijn charmes in de strijd gooien, hihih.

Net ruim een uur gerust. Had de wekker gezet, want was bang dat ik in slaap zou vallen. Maar goed dat ik dat had gedaan, anders had ik denk ik de hele middag geslapen

Fijne middag & avond nog!

Liefs Nathalie

Tis stil aan de overkant, hihih
Dus dan maar ff lief plaatje voor jullie allemaal!

Liefs Nathalie

Hey Nath,

Ik vind het toch wel jammer dat niemand hier nog iets schrijft.
Ik had begrepen dat er al wat meerdere meiden op dat msn forum mee kletste, maar zou het leuk vinden als jullie hier ook nog blijven schrijven.

Vandaag zou mijn innesteling plaatsvinden, maar ik heb zo'n vermoeden dat die het afgelopen weekend heeft plaats gevonden. Had nl. volgens mij wat bloed verloren, maar weet het niet zeker. Of jah bloed....ik had zwart ondergoed aan en was een inlegkruisje vergeten en nu weet ik dus niet zeker of ik het goed had gezien door het zwarte heen.
Ach jah, het is weer afwachten geblazen. Toch zegt mijn gevoel dat het weer niet raak is. Als het deze ronde weer niet raak is, dan wil ik ook met ovu testen gaan werken en temperaturen. Nog een weekje en dan weten we meer....

Meiden fijne avond!!!!

Kus mama22

Het zou idd gezellig zijn als wat meer meiden hier komen kletsen.
Volgens mij zijn er vast ook nog wel meer meiden hier op het forum die in maart gestopt zijn met de pil!

Hier is het klustijd. Ik zit nu in dag 18 van mijn cyclus maar vandaag positieve ovulatietest. Misschien morgen nog wel duidelijker. Het is nu 14 juli dus dat houd in dat 28 juli mijn nod is ipv 25 juli. Ben benieuwd.

Tot nu toe voel ik ook niks hoor meis. Het blijft maar weer afwachten hè.
Maar ik houd je wel gezelfschap hoor.

Liefs Nathalie

Hey meis,

enne lekker aan de klus???? ik zit hier te klooien met een Trojan virus op mijn comp.
pfff balen!!!!!!

Hoe is het met de andere meiden?????

Groetjes mama22

Hey Meissie, vandaag nog positievere ovulatietest. Dus als het aan mij ligt weer fanatiek aan de klus vannacht. Gelukkig gisteravond nog wel geklust. Dus wie weet wat er voor moois uit voort komt. Maar ik heb nog steeds geen steekjes of wat dan ook gevoeld. Dus ik wacht nog maar ff af. Ondertussen bespring ik mijn mannetje gewoon voor het goede doel, hihih *knipoog*

Hier vanmorgen van de ene therapie naar de andere en vanmiddag verjaardag van een vriendin. Vanavond lekker film gekeken met mijn mannetje en nu nog ff hier kijken.

Hoe is ie daar? En hoe is het met de rest van de meiden? Jullie vallen wel erg stil hoor.

Liefs Nathalie

Hey Meissie, vandaag nog positievere ovulatietest. Dus als het aan mij ligt weer fanatiek aan de klus vannacht. Gelukkig gisteravond nog wel geklust. Dus wie weet wat er voor moois uit voort komt. Maar ik heb nog steeds geen steekjes of wat dan ook gevoeld. Dus ik wacht nog maar ff af. Ondertussen bespring ik mijn mannetje gewoon voor het goede doel, hihih *knipoog*

Hier vanmorgen van de ene therapie naar de andere en vanmiddag verjaardag van een vriendin. Vanavond lekker film gekeken met mijn mannetje en nu nog ff hier kijken.

Hoe is ie daar? En hoe is het met de rest van de meiden? Jullie vallen wel erg stil hoor.

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan