Kwebbelmeiden van Maart nr.4!

Nod lijstje Meiden van Maart!!!!

Mamma22, 22 jaar        5e ronde - 1e kindje             23-07-08
Nathalie, 24 jaar              5e ronde  - 1e kindje             26-07-08
Esther, 32 jaar                     6e ronde - 1e kindje             27-07-08
Christel, 29 jaar                5e ronde - 2e kindje              04-08-08
Cory, 26 jaar                          5e ronde - 1e kindje             ??-??-??
Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Er zit momenteel niemand op het wachtbankje, saai hoor!

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Miss Dovie,  26 jaar      4e ronde - 1e kindje             14-07-08
Iris, 21 jaar                              4e ronde - 1e kindje             15-07-08

De zwangere Maartstoppers  onder ons   * * * ** * Glittersss * * * ** *

April:
Boeffieboh, 24 jaar        1e ronde - 1e kindje   uitgeteld: 18 december 2008
Mei:    
Parent2be, 27 jaar          1e ronde - 1e kindje    uitgeteld:  22 januari 2009
Kipling, 29 jaar                    2e ronde - 2e kindje    uitgeteld: 2 februari 2009

Bezoekjes VK

Parent2be    
2e bezoek         04-07-08    
Boeffie      
3e bezoek          22-07-08    
Kipling                  
1e bezoek         24-06-08
Afspraken voor de mooiste Echo's

Parent2be
2e echo                04-07-08
Boeffie                
2e echo               ergens rond eind juli
Kipling
1e echo                09-07-08

Hoi Meiden,

Hier even een snel berichtje van mij.
Ik heb weinig tijd om mee te kletsen (drukke  baan, verhuizing en over paar maanden trouwen)  maar lees wel jullie verhaaltjes!
Hier bij mij nog geen rd's maar heb vanmorgen een test gedaan (kruidvat, witte verpakking) en die gaf aan: negatief. En heb al ruim een week last van mijn onderrug alsof d rd's elk moment kunnen komen dus ik wacht maar af.
Heb met mijn mannetje afgesproken als ik zaterdag nog geen rd's heb om dan weer te testen. Ik voel me helemaal niet zwanger (al weet ik natuurlijk niet hoe dat voelt) dus ik denk dat de rd's gewoon laat zijn. Maar ik hoop het niet!! Het zou zo leuk zijn om het op onze bruiloft aan iedereen bekend te maken dat we een kindje krijgen!!!

Nou meiden, we blijven voor allemaal duimen!

Liefs,

Missy

Hi Missy wat spannend zeg meis. Miste je hier al.
Misschien komt het ook omdat je druk bent met verhuizing & voorbereidingen voor trouwen dat het daarom wat langer duurt voordat ze komen.
Maar we hopen natuurlijk allemaal dat je zaterdag positief test *duim duim*
Wanneer gaan jullie trouwen meis? Heel veel geluk in elk geval.

Liefs Nathalie

Iris hoe is ie bij jou meis?

Hier gaat het zijn gangetje. Vanmorgen weer een keuring gehad.
Maar bleek niet te zijn waarvoor ik dacht. Ben beetje voorgelogen.
Word er zo moe van! Moet dus nog 4e keuring/huisbezoek krijgen.
Vanmiddag afspraak met Mee Drenthe om hulp te vragen met het gedoe rond mijn auto. Tis allemaal spannend hier op het moment.

Gelukkig eergisteren en gistere positieve ovulatietest in handen, maar nog steeds niks gevoeld qua steekjes dat ik denk ohh nu heb ik mijn eisprong gehad.
Dus we wachten nog maar gewoon ff af hè.

Wens jullie allemaal hele fijne dag. Hopelijk is het bij jullie vrolijker weer dan hier!

Liefs Nathalie

hey meiden,
tis hier wel erg stil zeg...
gisteren zijn de rd'tjes weer gekomen..   ik begin er nu wel een beetje van te balen hoor...maar goed mijn nieuwe nod is 10 augustus.

hier verder rustig...erg rustig...we zijn zo goed als klaar met de woonkamer!is echt super geworden, nu ben ik bezig om de badkamer te ontwerpen, khoop dat die ook snel klaar is!!!

ik kreeg gisteren een trouwkaart van een supergoede vriendin van vroeger, ik vond het zo lief dat ze me na al die jaren toch uitnodigt voor haar bruiloft!

hier ook weer een tegenvaller, we zouden in september lekker een weekje weg gaan, totdat we gisteren een brief kregen voor de gemeentelijke belastingen...word af en toe echt gek van die rekeningen hoor...dus we moeten nog maar es zien of we wel op vakantie gaan...khad er echt de balen van zeg!

nou meiden , ik ben vandaag vrij maar het huis ziet er uit als een zwijnenstal!dus ik ga lekker soppen  

ik hoop trouwens  wel dat er binnenkort weer een paar zwangeren bij komen hoor!

nou meiden, fijne dag !

groetjes iris

JOEPIE!!!!!!!!!!!! ER IS LEVEN IN DE BROUWERIJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hihi

Hey meiden fijn dat jullie even weer wat laten horen.

Iris meis, van harte met je 22ste verjaardag!!!!!! Hopen dat dit een mooi vruchtbaar jaar voor je mag worden.

MissDovie, jammer dat de rd'tjes zijn gekomen. De hoeveelste ronde was dit nu voor jou????
Ik zal zo wel ff kijken op ons lijstje.
Als je klaar bent met het ontwerpen van je badkamer mag je hier wel ff komen hoor.
Ik weet echt niet hoe ik hem zou willen en datzelfde heb ik met de tuin en de slaapkamer en de toekomstige babykamer....hahaha erg he.
Hier is alleen de benedenverdieping klaar en we wonen hier nu toch alweer zo'n 2 jaar volgens mij. Erg he.

Hier is nog niets te bekennen....heb wel pas de 23ste mijn nod, maar je hoopt toch altijd na je ei dat je al wat gaat voelen ofzo.....toch?

Het enige wat ik voel zijn mijn tepels. Die puilen uit en ik hoef er niet aan te komen of ik schreeuw alles bij elkaar. hahahaha ach jah het hoort er allemaal bij he.

Nath, hoe issie met jou meis??? Hoelaat heb je gesprek????

Kus mama22

O ja, mijn bannertje natuurlijk niet vergeten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik snap het wel niet. Hij zegt noh 6 dagen tot testen, maar dan is het de 22ste terwijl mijn nod de 23ste is. hmmm raar.

Terug
Bovenaan