Kwebbelmeiden van Maart nr.4!

Hi meiden,

Hehe eindelijk weer wat leven hiero, hihih.
Mama22 miss Dovie is nog niet ongi meis, en Iris is de geen met het badkamer ontwerp. Ik help je er wel ff door hoor! Je was waarschijnlijk zo blij dat er weer iemand was, hihih.

Iris nog van harte met je verjaardag meis. Idd dat je 22ste levensjaar je maar heel veel geluk, liefde, gezondheid & vruchtbaarheid mag brengen!
Jammer dat je ongi bent geworden. Ik zal het ff veranderen op het nod lijstje.
Wat fijn zeg dat de woonkamer nu klaar is. Word wel benieuwd hoor als je het zo zelf allemaal ontwerpt enzo. Is het nog allemaal veel werk?

Nu ff een update van mijn dagje:

Ben blij dat mijn dagje erop zit meiden. Nou ja tis natuurlijk nog geen avond
Maar wat een geregel, gebel en verdediginswerk zeg vandaag. 10x alles uitleggen, argumenten geven, nog eens uitleggen, machteloosheid, afwachten, kop zorgen, het valt allemaal niet meer. Vanmorgen huisbezoek(keuring) gehad, vanmiddag gesprek met Mee Drenthe betreft mijn auto in de hoop dat hun mij kunnen helpen met mijn hulpvraag. Dus dagje met veel praten en veel nadenken e.d. Morgen krijg ik waarschijnlijk weer telefoon van MEE. Ze gaan overleggen. Ben benieuwd of de mevrouw van de gemeente ook nog terug beld eind van de middag of morgen. Tis al bijna 16.30 uur dus dat zal wel morgen worden (als ze het niet vergeet) Nog steeds geen keuring gehad voor hulp in de huishouding. Het loopt lekker allemaal langs elkaar heen.

Als ik meer weet hou ik jullie op de hoogte okay? Ik ga in elk geval nog rond de tafel om te kijken of ik geld op welke manier dan ook bij elkaar kan krijgen.

Spreek jullie snel weer!

Liefs Nathalie

Nod lijstje Meiden van Maart!!!!

Mamma22, 22 jaar        5e ronde - 1e kindje             23-07-08
Nathalie, 24 jaar              5e ronde  - 1e kindje             26-07-08
Esther, 32 jaar                     6e ronde - 1e kindje             27-07-08
Christel, 29 jaar                5e ronde - 2e kindje              04-08-08
Iris, 22 jaar                              4e ronde - 1e kindje             10-08-08
Cory, 26 jaar                          5e ronde - 1e kindje             ??-??-??
Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Er zit momenteel niemand op het wachtbankje, saai hoor!

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Miss Dovie,  26 jaar      4e ronde - 1e kindje             14-07-08

De zwangere Maartstoppers  onder ons   * * * ** * Glittersss * * * ** *

April:
Boeffieboh, 24 jaar        1e ronde - 1e kindje   uitgeteld: 18 december 2008
Mei:    
Parent2be, 27 jaar          1e ronde - 1e kindje    uitgeteld:  22 januari 2009
Kipling, 29 jaar                    2e ronde - 2e kindje    uitgeteld: 2 februari 2009

Bezoekjes VK

Parent2be    
2e bezoek         04-07-08    
Boeffie      
3e bezoek          22-07-08    
Kipling                  
1e bezoek         24-06-08
Afspraken voor de mooiste Echo's

Parent2be
2e echo                04-07-08
Boeffie                
2e echo               ergens rond eind juli
Kipling
1e echo                09-07-08

Weltrusten & Fijne droompjes!                     Liefs Nathalie

Hallo meiden!

Allereerst: nathalie, deze is voor jou: .
Wat een ellende allemaal voor jou, ik hoop dat alles in je leven snel weer tot rust komt.

Hier nog steeds geen rd's, wel een beetje pijn onderin mijn rug en buik. Ik begin het echt heel spannend te vinden nu!!!
Ga op mijn werk echt 1000 keer per dag naar de toilet om te kijken of er iets gebeurd is, ze zullen wel denken dat ik een blaasontsteking heb hahaha

Nou meiden, duimen jullie voor me?
Liefs

Dank je meis  Tuurlijk duimen we voor je!
Zaterdag ochtend weer testen of morgenvroeg, hihih?

*duim duim duim duim duim duim duim*

Liefs Nathalie

Hey meiden,

pfff waar zat ik gister toch weer met mijn koppie?!?!?!?! Thnx Nath., voor het verbeteren. Ook op het werk gister, ik vergat alles, ging dingen dubbel vragen, ik was er niet echt bij.

Ik zit alleen met een probleempje......

Vanochtend was ik nieuwschierig naar mijn temp. dus ik om 11 uur temperaturen....was het 36,9!!!!!!!!!!!!!!!
Telt dit nu of niet?????? Ben namelijk rond 7 of 8 uur ff gaan plassen en toen weer gaan slapen.....

Ik vind het wel spannend!!!!!!! Maar denk dat ik gewoon mee ga naar augustus.
Voor de zekerheid zal ik proberen om nu iedere dag te temp. Ik weet alleen niet hoe ik dat moet doen als ik nachtdienst heb..........weet iemand dat????

Kus mama22

Hey Meis, ik denk dat het heel lastig voor jou word om te temperaturen ivm je nachtdiensten. Want je hebt dan heel ander ritme hè. En slaapt dan niet als je op dezelfde tijd temperatuurd. Je kunt het altijd allemaal bijhouden in bestandje.
Dat je altijd op zelfde tijd temperatuurd en aangeeft van je nachtdiensten, slijm, rd-tjes, klussen, verkoudheid of wat dan ook.

Liefs Nathalie

Ik heb ff stukje interessante info gevonden!

Recent onderzoek leert dat de vruchtbare periode van de cyclus zeer sterk kan schommelen, zelfs bij vrouwen met een erg regelmatige cyclus. Er zijn slechts weinig dagen van de cyclus waarop een vrouw niet vruchtbaar is. Bij vrouwen met een regelmatige cyclus van 28 dagen ligt de meest vruchtbare periode tussen dag 11 en dag 16 van de cyclus. De periode tussen de 8ste en de 18de dag van de cyclus beschouwt men als minder vruchtbaar, maar ook tijdens die periode blijft er toch nog een kans op zwangerschap. Dat betekent dat vrouwen met een regelmatige cyclus al van bijna onmiddellijk na de menstruatie vruchtbaar zijn.

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan