Kwebbelmeiden van Maart nr.4!

daar ben ik weer...

heb nu eventjes tijd om te reageren, ik was druk met het vervel van de hal en ik dacht laat ik maar even doorgaan dan ben ik er straks vanaf...

mama23 : spannend zeg! ik hoop echt voor je dat het eindelijk raak mag zijn deze maand!

ik ben dus door naar ronde 9 ... komt steeds dichter bij de 12 he?!
ik had eerst echt het gevoel dat het nu wel eens raak kon zijn ....ik had netjes om de dag 'geklust' , maar op een gegeven moment had ik dat gevoel totaal niet meer....en jah hoor...daar kwamen de rd'tjes....ik voelde me zo ontzettend k*t!!! ik kon om alles wel janken...toen hoorde ik ook nog dat er weer een collega zwanger was en op bezoek bij een zwangere vriendin liet ze vol trots al d'r babyspulletjes zien....ik voelde me echt super ellendig!

maar goed aan jammeren heb je ook niets aan dus nu heb ik   m'n zinnen weer even gezet op het schilderwerk en heb bollen geplant...

ik ga deze maand wel ovulatietesten gebruiken, dan weet ik zeker wanneer ik mijn eisprong heb en ook wanneer ik eventueel overtijd zou zijn...mijn cycles is nu tussen de 21 en de 28 dagen dus jah dat is dan toch een beetje gokken he?!

nathalie : hoe is het met jouw?voel je je al wat fitter?heb je veel last van kwaaltjes?pas je je eigen kleding nog wel?

nou meiden, ik heb echt een super drukke week dus ik zal niet veel aanwezig zijn ,

tot snel!

liefs iris

Iris wat naar dat je weer ongi bent geworden meis! Echt zwaar balen, begrijp dat je verdrietig bent meis. Dikke knuff!  

Mama23 wat grappig dat jullie dat allemaal zo konden en mochten zien. Hopelijk springt je eitje vandaag! Heel veel klusplezier!

Hier pas ik nog steeds die ene broek Iris, maar de rest niet meer. Heb donderdag paar nieuwe dingen gekocht. Maar ik weet niet echt meer wat ik aan moet de laatste tijd. Zeker niet nu het kouder word.

Ik voel me al 1,5 week niet echt lekker. Gaat ffies niet zo lekker hier. Morgen moet ik naar vk dus dan maar ff afwachten wat er gezegd word.

Liefs Nathalie

Hey meiden,

Iris wat kl*te voor je meis!!!!!! Had het echt graag anders gezien deze maand voor ons. Maar jah....wat doen we eraan he meis. We doen toch al meer dan genoeg ons best om zwanger te worden.

Hey nath....waarom gaat ie nu ff nie zo lekker????? Veel last van de bekende kwaaltjes???

Hier net terug van de Gyn....en ja hoor hij is gesprongen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! joepie!!!!!!!!!!

Maar jah...eigenlijk wat heb ik aan dit nieuws hahahaha ik voelde gister avond ook wel dat ie gesprongen was....hahahaha
Nu komt het moeilijkste en zwaarste gedeelte....Je weet dat alles in orde is en je weet dat je op de juiste tijden geklust hebt, maar het blijft net zoals al die andere 9 maanden afwachten of je ongi wordt.

Mocht ik nou niet ongi worden en zwanger zijn (wat we allemaal hopen), dan moet ik in de 6e week terug komen voor een vervroegde echo.

Mocht ik nou wel ongi worden, dan krijg ik een heel pijnlijk onderzoek...Ze gaan dan met een catheter door mijn baarmoeder heen (of iets dergelijks) opweg naar mijn eileiders. Ze spuiten dan wat contrast vloeistof in en maken dan een runtgenfoto van mijn baarmoeder en eierstokken/leiders. Zo kunnen ze dan zien of deze niet verstopt zitten. En mocht dit wel een heel klein beetje het geval zijn, dan zal dit al zoveel mogelijk verwijderd zijn door die contrast vloeistof en dan heb je de eerste 3 maanden een grotere kans op vruchtbaarheid. Dus meiden laten we hopen dat ik dat onderzoek niet hoef!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik heb de folders nog niet doorgelezen, maar de Gyn. had het al over medicijnen en antibiotica .....

pfff ik ga toch maar ff de folders doorlezen, want begin me er toch wel beetje zenuwachtig om te maken.

Meiden nog een fijne avond en tot morgen

Kus mama23

Nod lijstje Meiden van Maart!!!!

Christel, 29 jaar              8e ronde - 2e kindje             03-11-08  
Mamma22, 23 jaar     8e ronde - 1e kindje              08-11-08 (28dgn)
Iris, 22 jaar                              8e ronde - 1e kindje             26-10-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Miss Dovie,  27 jaar      7e ronde - 1e kindje             28-10-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Momenteel is er niemand overtijd, pff saai hoor!
De zwangere Maartstoppers  onder ons   * * * ** * Glittersss * * * ** *

April:
Boeffieboh, 24 jaar        1e ronde - 1e kindje   uitgeteld: 18 december 2008
Mei:    
Parent2be, 27 jaar          1e ronde - 1e kindje    uitgeteld:  19 januari 2009
Kipling, 29 jaar                    2e ronde - 2e kindje    uitgeteld: 2 februari 2009
Juli:
Esther, 32 jaar                     6e ronde - 1e kindje      uitgeteld: 4 april 2009
Augustus:
Nathalie, 24 jaar              6e ronde  - 1e kindje        uitgeteld:  3 mei 2009

Bezoekjes VK

Boeffie      
6e bezoek      23 oktober 10.00 (ben dan 32 weken..)

Nathalie
Controle         28 oktober om 16.00 uur

Afspraken voor de mooiste Echo's

Nathalie
20 weken echo        15 december  om  16.00 uur

Gyn afspraken ~Heelllll veellll Geluk~

Mama22
3 nov. bloedprikken ivm eisprong
Afwachten en anders 1ste,2e of 3e  cyclusdag terug.

Net terug van de verloskundige en het hartje van onze kleine Uk weer mogen horen. Dat was inmiddels alweer 3 weken geleden en het blijft zo onwijs fijn   Heel luid & duidelijk kon je het horen. Als ik er aan denk gaat mijn hart zelf sneller kloppen. Echt zo bijzonder dit
Uitslagen van glucose & hb waarde was gelukkig allemaal goed. Mijn bloeddruk was 139 over 75 dus ook niks op aan te merken   En ik ben 1 kilo gegroeid  Pff wat een opluchting zeg, hihi.
Morgen moet ik een afspraak maken voor nog een echo. Omdat onze Uk 3 weken geleden nog maar zo klein was, wil ze graag een goede termijn echo hebben. Ikke helemaal blij

Ik heb ook verteld hoe ik me de laatste 1,5 week voel, maar het schijnt er allemaal bij te horen, pff. Ik moest maar gewoon rustig aan doen. En als ik duizelig was met mijn hoofd tussen mijn benen gaan zitten. En niet teveel overal op letten.

Het eten gaat de laatste 1,5 week ook niet echt toppie en ik moest maar gewoon eten wat ik lekker vind  Ikke helemaal verbaasd. Ikke uitleggen dat ik juist zoveel mogelijk groente en gezond wou eten, omdat ik het idee heb dat dat het gezondst is. Maar ze zei als je op dit moment bijvoorbeeld zin hebt in patat moet je dat gewoon eten, dan is je lichaam daar aan toe. Nou dat gaat wat worden. Bah moet niet aan patat denken maar goed, haha. Rauwkost en fruit schijnt vaak wel te gaan. Dus moest me maar niet te druk maken zei ze en gewoon lekker genieten.

Meiden fijne avond en tot snel!

Liefs Ons

Ps. Mama23 ik had gisteren al berichtje willen posten maar die was foetsie, grrr. Dus maar ff gezellig gebabbeld op msn. Fijn dat je ei gesprongen is. Hopelijk helpen de kaarsjes die ik gisteravond heb aangestoken. Ik zal nog ff wat extra glitters strooien voor jullie allemaal ************GLITTERS*************

hey meiden,

mama23: ik hoop echt dat het bij jouw deze maand WEL raak is!!!  

nathalie: wat lijkt het me een fijn gevoel om het hartje te horen! wel wat minder dat je je niet helemaal fit voelt, maar misschien verdwijnt dat straks weer...

miss dovie: hoe is het eigenlijk met jouw?al nieuws??? ik zal ook voor jouw duimen!

ik heb net de sensi ovulatietesten binnen...ik hoop maar dat het een beetje meezit deze maand....mag wel een keer nu he?!

meiden ik ga zo even koken, ik spreek jullie snel!

liefs iris

Nod lijstje Meiden van Maart!!!!

Mamma22, 23 jaar     8e ronde - 1e kindje              08-11-08 (28dgn)
Iris, 22 jaar                              8e ronde - 1e kindje             ??-11-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Christel, 29 jaar              8e ronde - 2e kindje             03-11-08  

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Miss Dovie,  27 jaar      7e ronde - 1e kindje             28-10-08

De zwangere Maartstoppers  onder ons   * * * ** * Glittersss * * * ** *

April:
Boeffieboh, 24 jaar        1e ronde - 1e kindje   uitgeteld: 18 december 2008
Mei:    
Parent2be, 27 jaar          1e ronde - 1e kindje    uitgeteld:  19 januari 2009
Kipling, 29 jaar                    2e ronde - 2e kindje    uitgeteld: 2 februari 2009
Juli:
Esther, 32 jaar                     6e ronde - 1e kindje      uitgeteld: 4 april 2009
Augustus:
Nathalie, 24 jaar              6e ronde  - 1e kindje        uitgeteld:  3 mei 2009

Bezoekjes VK

Boeffie      
6e bezoek      23 oktober 10.00 (ben dan 32 weken..)

Nathalie
Controle          24  november om 15.50 uur

Afspraken voor de mooiste Echo's

Nathalie
2e termijn echo         3 november om 11.30 uur
20 weken echo        15 december  om  16.00 uur

Gyn afspraken ~Heelllll veellll Geluk~

Mama22
3 nov. bloedprikken ivm eisprong
Afwachten en anders 1ste,2e of 3e  cyclusdag terug.

Hi Meiden, ik heb vanmorgen echo afspraken bureau gebeld en mag ma 3 nov a.s. om 11.30 uur al terrecht. Nog maar 5 nachtjes slapen, yippie.

Ik zie dat Mama23 dan weer moet bloedprikken. Hoe voel je je meis?
Iris lekker gegeten vandaag? Hoe voel je je?
Miss Dovie hoe is het met je meis? Je laat ons wel in spanning hoor.

Fijne avond. Ik plof op de bank, want heb een lange dag gehad.

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan