Kwebbelmeiden van Maart nr.4!

Nod lijstje Meiden van Maart!!!!

Iris, 22 jaar                              8e ronde - 1e kindje             26-10-08
Miss Dovie,  27 jaar      7e ronde - 1e kindje             28-10-08
Christel, 29 jaar              8e ronde - 2e kindje             03-11-08  
Mamma22, 23 jaar     8e ronde - 1e kindje              ??-??-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Helaas zit er niemand op het wachtbankje......

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Momenteel is er niemand overtijd, pff saai hoor!
De zwangere Maartstoppers  onder ons   * * * ** * Glittersss * * * ** *

April:
Boeffieboh, 24 jaar        1e ronde - 1e kindje   uitgeteld: 18 december 2008
Mei:    
Parent2be, 27 jaar          1e ronde - 1e kindje    uitgeteld:  19 januari 2009
Kipling, 29 jaar                    2e ronde - 2e kindje    uitgeteld: 2 februari 2009
Juli:
Esther, 32 jaar                     6e ronde - 1e kindje      uitgeteld: 4 april 2009
Augustus:
Nathalie, 24 jaar              6e ronde  - 1e kindje        uitgeteld:  3 mei 2009

Bezoekjes VK

Boeffie      
6e bezoek      23 oktober 10.00 (ben dan 32 weken..)

Nathalie
Controle         28 oktober om 16.00 uur

Afspraken voor de mooiste Echo's

Nathalie
20 weken echo        15 december  om  16.00 uur

Gyn afspraken ~Heelllll veellll Geluk~

Mama22
bloedafname 15 oktober
2e inwendige echo 22 oktober

Hey meis,

Ja jeetje wat was dat spannend zeg.......ik ben echt zo blij voor mijn kerel. Hij was echt opgelucht. Achteraf, vertelde hij gister, dat hij toch wel toe moest geven dat hij echt enorm bang wast en dat misschien wat teveel op mij afkuurde.
Ohhh hehe ik kan het nog steeds niet geloven. Het is natuurlijk niet zo'n super nieuws zoals bijv. te horen dat je zwanger bent, maar het komt wel  een beetje  in de buurt volgens mij.

Trouwens nath. hoe wist jij dat cristel ongi was geworden?????????
Die zien we hier ook nooit meer.

Iris meis, ik hoop echt dat jij nu de volgende bent die ook eindelijk een positieve test in handen mag hebben. Ik zal voor je duimen meis.

Dames een hele fijne donderdag en hopelijk tot gauw!!!!!!!!!!!

Kus mama23

Kan me jullie opluchting heel goed voorstellen. Hopelijk snel meer goed nieuws!

Christel kletst een mee bij msn group new mommies, vandaar dat ik weet dat ze ongi is geworden.

Ik ben erg blij dat ik mijn afspraak van vanmiddag heb afgezegd van pff wat ben ik moe en voel me niet echt lekker. Wil eigenlijk wel ff slapen, maar mijn paps & opa zijn hier met de garage aan de slag. Dus vind ik eigenlijk lullig, maar hoor steeds dat ik aan mezelf moet denken, dus denk dalijk toch maar ff uurtje slapen.

Liefs nathalie

hey meiden,

alles goed hier? mama23; gefeliciteerd met de uitslag! wat een opluchting he?!

hier gaat alles zijn gangetje....mijn nod begint alweer iets dichterbij te komen...spannend...

ik hoop zo dat het deze ronde gelukt is...dat hoopte ik natuurlijk ook met de vorige rondes ....maar ik heb echt iets met ronde 8...

jullie nog plannen voor het weekend? ik moet morgen weer werken en mijn vriend heb dit weekend late diensten....gezellig...

nou meiden , ik kom snel weer even langs, ik ga nu even mijn hutspot opwarmen..

fijne avond!

liefs iris

hey meiden,

wat is het rustig hier...?!

mama23 : hoe is het met jouw meis?

ik heb sinds 2 a 3 dagen een beetje het gevoel dat ik beginnend ongi ben...tja ik weet het een beetje raar omschreven...en wat hoofdpijn en heeel vast slapen...
zou dat iets kunnen betekenen? of zit ik mezelf gek te maken?

nathalie ; voelde jij iets bijzonders voor de nod?

het zou zo'n verschrikkelijke terleurstelling zijn als het deze maand niet gelukt is...dat is het natuurlijk elke ronde wel maar nu lijkt het anders te zijn ?!

tis wel een beetje vaag verhaaltje geworden he?!

nou meiden ik moest dit even kwijt, ik ga nu even het huis schoonmaken!

ik kom van de week weer langs!

liefs iris

Sorry dat ik de afgelopen dagen niet ben langs geweest meiden. Ik voel me zo brak. Breng meer in bed door deze dagen dan dat ik wat kan doen. Dit weekend bij mijn schoonouders geweest, wat wel erg gezellig was. Maar nu echt bijkomen, ook al heb ik rustig aan gedaan, zwangerschap hakt er toch wel in.

Vanmiddag had ik fysio en daarna naar de winkel geweest, maar daar werd ik ook weer niet lekker dus snel naar huis gegaan. De rest komt later wel. Ga me nu voorbereiden om vlees te gaan bakken, hihih.

Ik hoop dat ik snel weer ff kan bijlezen en bijkletsen met jullie, maar dat weten jullie teministe ff waar ik ben.

Liefs Nathalie

Hey meiden,

Sorry sorry sorry dat ik paar daagjes afwezig was, maar we hebben het nogal druk gehad hiero.

Vandaag weer naar de Gyn. geweest. Uitslagen van mijn bloed waren bijna allemaal binnen. Ik moet alleen nog wachten op de chlamydia (of hoe je dat ook schrijft) en of ik ingeent was tegen de rode hond.

Voor de rest waren alle bloeduitslagen prima. Ik had zelfs een bloedgroep waar ze in het ziekenhuis blij mee waren (AB weet alleen niet meer of het - of + was).

Mijn mannetje blijkt ook prima in orde te zijn. Jah dat wisten we natuurlijk al na dat telefoontje, maar vandaag zij de Gyn. dat het zelfs boven gemiddeld was!!!!!! Nou jah...waar ligt het dan aan?!?!?!?!?!

Vandaag was het CD 10 dus tijd voor een echo. Ik had weer 2 grote eitjes en weer alleen rechts. Eentje was iets van 10mm en de ander iets van 17mm. Dus al lekker groot. Nou moet ik vrijdag terug om te kijken of ze al wat gegroeid zijn en dan maandag weer.

Vandaag was het weer ff zoeken naar mijn linker eierstok en het was best pijnlijk. Dat viel de Gyn. gelukkig op (ze vroeg of het pijn deed) en vertelde dat hij nogal dicht op een ader zat ofzoiets. Verder ging ze er niet echt op in. Waren ook alleen maar kleine eitjes.

Nu maar afwachten hoe het vrijdag uit komt te zien.

Kus mama23

Nod lijstje Meiden van Maart!!!!

Iris, 22 jaar                              8e ronde - 1e kindje             26-10-08
Miss Dovie,  27 jaar      7e ronde - 1e kindje             28-10-08
Christel, 29 jaar              8e ronde - 2e kindje             03-11-08  
Mamma22, 23 jaar     8e ronde - 1e kindje              ??-??-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Helaas zit er niemand op het wachtbankje......

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Momenteel is er niemand overtijd, pff saai hoor!
De zwangere Maartstoppers  onder ons   * * * ** * Glittersss * * * ** *

April:
Boeffieboh, 24 jaar        1e ronde - 1e kindje   uitgeteld: 18 december 2008
Mei:    
Parent2be, 27 jaar          1e ronde - 1e kindje    uitgeteld:  19 januari 2009
Kipling, 29 jaar                    2e ronde - 2e kindje    uitgeteld: 2 februari 2009
Juli:
Esther, 32 jaar                     6e ronde - 1e kindje      uitgeteld: 4 april 2009
Augustus:
Nathalie, 24 jaar              6e ronde  - 1e kindje        uitgeteld:  3 mei 2009

Bezoekjes VK

Boeffie      
6e bezoek      23 oktober 10.00 (ben dan 32 weken..)

Nathalie
Controle         28 oktober om 16.00 uur

Afspraken voor de mooiste Echo's

Nathalie
20 weken echo        15 december  om  16.00 uur

Gyn afspraken ~Heelllll veellll Geluk~

Mama22
3e inwendige echo 24 oktober
4e inwendige echo 27 oktober

Terug
Bovenaan