Kwebbelmeiden van Maart nr.4!

Ben ik ook weer ffies. Teken van leven van mij. Pff hier brak hoor. Volgens mij krijg ik er ook nog griepje bij. Of dit is het zwanger zijn? Dat kan natuurlijk ook, maar ja geen idee, ben immers nog nooit eerder zwanger geweest. Dacht dat de eerste 3 maanden het ergste waren, maar bij mij word het steeds erger lijkt, hihih. Maar ach dan maar nog tandje rustiger aan. Lig nu in bed, pff moe en niet lekker. Vanmorgen gesprek gehad bij Mee Drenthe. Waar ik gelukkig eindelijk eens goed geholpen word. Vanmiddag gelukkig geen afspraken meer, dus denk niet dat ik veel ga uitspoken.

Iris hoe is ie nu met jou meis? Wat voel je zoal? Heb je goed voorgevoel over deze ronde? Ik voelde rondes onwijs veel, toen werd ik ongi en toen ik het niet verwachte, maar wel voorgevoel had over ronde 6 toen bleek het ineens raak, heel verbaasd. Had het niet echt verwacht die maand. Dus kan niet echt zeggen hoe ik me voelde voor mijn nod. Is elke ronde wel weer anders.

Mama23 fijn dat alles goed was meis. Ben benieuwd of je eitjes groter groeien en wanneer jullie nu precies moeten klussen. Je mannetje heeft dus super zaad! Dan moet ie wel beter mikken, hihih.

Meide ik ga ff rustig liggen. Tot snel! Liefs Nathalie

hey meiden,

mama23 ; gelukkig is (tot nu toe) alles goed!

nathalie ; balen zeg dat je je niet lekker voelt, een vriendin van mij had   ook een verminderde weerstand doordat ze zwanger was, de verloskundige zei toen tegen d'r omdat dat komt doordat je kindje alle vitamines etc. tot zich neemt....

met mij gaat het redelijk....veel werken, en veeeel slapen....maar jah kan ook door 't weer komen he?!

om heel eerlijk te zijn heb ik (voor het eerst) eigenlijk wel een goed gevoel over deze ronde....maar jah durf het eigenlijk niet hardop te zeggen....bang voor de terleurstelling..ik kan ook niet zeggen dat ik me super anders voel ofzo...het enige wat me wel opviel(dat had ik nog nooit eerder gehad) is dat ik nu zo'n 5 dagen lijkt alsof ik ongi ben/word...

mijn cycles   duurt tussen de 21 en de 27 dagen...dus het is ook best moeilijk te zeggen wanneer ik overtijd zou zijn...ik hou maar gewoon het langst aan.

nou meiden, ik ga even eten koken, ik hou jullie op de hoogte (met hopelijk over een paar dagen goed nieuws)

liefs iris

ben ik weer even snel...ik ben nog niet ongesteld....maar mijn voorgevoel is 100% veranderd, nu weet ik bijna zeker dat het niet gelukt is deze maand....vraag me niet waarom???maar we zullen zien, als ik dan niet zwanger ben, laat me dan maar snel ongesteld worden!

ik hou jullie op de hoogte!

liefs iris

Nod lijstje Meiden van Maart!!!!

Christel, 29 jaar              8e ronde - 2e kindje             03-11-08  
Mamma22, 23 jaar     8e ronde - 1e kindje              ??-??-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Iris, 22 jaar                              8e ronde - 1e kindje             26-10-08
Miss Dovie,  27 jaar      7e ronde - 1e kindje             28-10-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Momenteel is er niemand overtijd, pff saai hoor!
De zwangere Maartstoppers  onder ons   * * * ** * Glittersss * * * ** *

April:
Boeffieboh, 24 jaar        1e ronde - 1e kindje   uitgeteld: 18 december 2008
Mei:    
Parent2be, 27 jaar          1e ronde - 1e kindje    uitgeteld:  19 januari 2009
Kipling, 29 jaar                    2e ronde - 2e kindje    uitgeteld: 2 februari 2009
Juli:
Esther, 32 jaar                     6e ronde - 1e kindje      uitgeteld: 4 april 2009
Augustus:
Nathalie, 24 jaar              6e ronde  - 1e kindje        uitgeteld:  3 mei 2009

Bezoekjes VK

Boeffie      
6e bezoek      23 oktober 10.00 (ben dan 32 weken..)

Nathalie
Controle         28 oktober om 16.00 uur

Afspraken voor de mooiste Echo's

Nathalie
20 weken echo        15 december  om  16.00 uur

Gyn afspraken ~Heelllll veellll Geluk~

Mama22
Samenlevingstest 24/25 oktober
4e inwendige echo 25 oktober
5e  inwendige echo 27 oktober

Hey Iris,

Meis wat wordt het spannend. Ik hoop het echt voor je. Als je na dit weekend nog niet ongi bent, wanneer wil je dan gaan testen?????? Op de dag zelf???????

Hier vandaag weer naar het ziekenhuis geweest voor een echo.....en wat denk je......

WE MOGEN KLUSSEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Eindelijk, mijn eitjes zijn goed gegroeid en staan op het punt om te springen, maar helaas kunnen ze niet zeggen wanneer precies. Dat kan vandaag zijn maar kan ook maandag pas zijn.
We hebben iig de opdracht gekregen om na middernacht te klussen tot morgenvroeg 10 uur. Ja ik hoor het jullie al denken....wat de hele nacht?!?!?!?! Nee dat niet, maar het zaad mag niet langer dan 12 uur in mij zitten, maar ook niet korter dan 2 uur.
Ik moet dus morgen om 12 uur weer terug naar de Gyn. en dan kunnen we gaan kijken of het slijm e.d. goed is.

Ohhh meiden nu begint het echt spannend te worden. Ik hoop dat deze maand onze maand gaat worden meiden!!!!!!

Hele dikke kus

Mama23

Ohhh wat is het hier spannend zeg! Mama23 heel veel klusplezier vannacht, hihih.

Iris hoe is ie nu met je? Gevoel kan soms hele erg heen en weer slingeren hè. Hoop echt voor je dat je dit weekend zonder rd-tjes doorkomt en positief mag testen.

****GLITTERTJES****** voor allemaal, hopelijk brengt het extra geluk!

Liefs Nathalie

Hey meiden,

Iris en vertel!!!!! Hoe gaat ie?!?!?!?! Nog geen rd'tjes?????
Ohh meis vind het echt spannend voor je.....hoop echt dat ze wegblijven!!!!

Hier gister weer voor een echo geweest. Na heel "lachwekkend" gewacht te hebben tot het eindelijk middernacht was om toen te gaan klussen, was geweldig....ahum.

Gistermorgen dus met "spoed" naar het ziekenhuis (ik was te laat) om daar te kijken of mijn ei was gesprongen. Ik had vrijdag wel avond wel een beetje een krampje, maar dat was maar heel ff en ook anders dus ik had al het gevoel dat het nog niet gesprongen was. En idd het was nog niet gesprongen. Wel hebben ze een monstertje afgenomen om te kijken of mijn zuurtegraad hoog genoeg was, maar dat was kantje boord. Ze konden er nog niet echt iets van zeggen  de score  was nl. 6,5 en dat was dan net op het randje. Wat dat nou weer precies inhoud weet ik niet, maar we hebben iig wel met eigen ogen kunnen zien dat de zaadjes het hebben overleefd!!!!!!!!!!!!!!
Dat was zo vreemd om te zien.
Ze had een monstertje afgenomen en onder de microscoop gelegt om te kijken of er nog zaadjes rond zwemmen en toen liet ze ons ook mee kijken. Dat was echt lachwekkend.

Aangezien het ei nog niet gesprongen was en het wel al gegroeid was moeten we ff doorgaan met klussen en dan om de dag....dus vanavond is het weer zover!!!!!!!!!!!!! Morgen moet ik dan weer terug om te kijken of ie gesprongen is. Als het goed is, volgens de berekeningen van predictor, zal die morgen springen. Ik ben benieuwd!!!!!!! Morgen weten we meer!!!!

Meiden ik ga ff langs mijn ouders. Allemaal nog een hele fijne zondag!!!!

Kus mama23

hey meiden,

ik kan nu niet op iedereen reageren, maar ik wilde even kwijt dat ik  vrijdag ongesteld ben geworden....ik was echt super verdrietig/terleurgesteld....op naar ronde 9!
mijn nod is (ongeveer)17 november.

meiden ik kom snel even reageren!

liefs en een fijne dag!

iris

Terug
Bovenaan