A
Anoniem
Guest
Ben ik ook weer ffies. Teken van leven van mij. Pff hier brak hoor. Volgens mij krijg ik er ook nog griepje bij. Of dit is het zwanger zijn? Dat kan natuurlijk ook, maar ja geen idee, ben immers nog nooit eerder zwanger geweest. Dacht dat de eerste 3 maanden het ergste waren, maar bij mij word het steeds erger lijkt, hihih. Maar ach dan maar nog tandje rustiger aan. Lig nu in bed, pff moe en niet lekker. Vanmorgen gesprek gehad bij Mee Drenthe. Waar ik gelukkig eindelijk eens goed geholpen word. Vanmiddag gelukkig geen afspraken meer, dus denk niet dat ik veel ga uitspoken.
Iris hoe is ie nu met jou meis? Wat voel je zoal? Heb je goed voorgevoel over deze ronde? Ik voelde rondes onwijs veel, toen werd ik ongi en toen ik het niet verwachte, maar wel voorgevoel had over ronde 6 toen bleek het ineens raak, heel verbaasd. Had het niet echt verwacht die maand. Dus kan niet echt zeggen hoe ik me voelde voor mijn nod. Is elke ronde wel weer anders.
Mama23 fijn dat alles goed was meis. Ben benieuwd of je eitjes groter groeien en wanneer jullie nu precies moeten klussen. Je mannetje heeft dus super zaad! Dan moet ie wel beter mikken, hihih.
Meide ik ga ff rustig liggen. Tot snel! Liefs Nathalie
Iris hoe is ie nu met jou meis? Wat voel je zoal? Heb je goed voorgevoel over deze ronde? Ik voelde rondes onwijs veel, toen werd ik ongi en toen ik het niet verwachte, maar wel voorgevoel had over ronde 6 toen bleek het ineens raak, heel verbaasd. Had het niet echt verwacht die maand. Dus kan niet echt zeggen hoe ik me voelde voor mijn nod. Is elke ronde wel weer anders.
Mama23 fijn dat alles goed was meis. Ben benieuwd of je eitjes groter groeien en wanneer jullie nu precies moeten klussen. Je mannetje heeft dus super zaad! Dan moet ie wel beter mikken, hihih.
Meide ik ga ff rustig liggen. Tot snel! Liefs Nathalie