Kwebbelmeiden van Maart nr.4!

hey meiden,

ik heb gister lang met mijn vriend gepraat over het baby onderwerp...als het deze maand niet is gelukt wil ik stoppen met dit forum...ik vind het op het moment mentaal behoorlijk zwaar, elke keer weer hoop en vol goede moed gevolgd door terleurstellingen....en ik merk nu we al een behoorlijk tijdje bezig zijn dat ik me ook heel verdrietig voel wanneer er weer iemand zwanger is of bevallen is....zoals nu , mijn vriendin is dus gister bevallen en we gaan vanavond naar hun toe....en ik moet zeggen dat ik er best een beetje tegeop zie....het is niet dat ik het anderen niet gun (ik ben zelfs heel erg blij voor hun) maar ik word er zelf elke keer zo verdrietig van....ook het vrijen is hier makkelijker gezegt dan gedaan....vooral ik de klusweek..mijn vriend is pas laat thuis en soms word het vrijen daardoor MOETEN...en dat voelt (vooral bij mijn vriend) niet goed.mijn vriend vind dat ik er teveel mee bezig ben vandaar dat ik heb besloten om (als het deze keer weer niet gelukt is) te stoppen met het forum, ik wil dan even een tijdje wat meer enegie in andere dingen steken...en misschien dat ik dan volgend jaar weer hier langskom...

maar goed voorlopig is het weer afwachten en hopen dat het deze keer raak is...dus tot die tijd blijf ik nog lekker bij jullie!

ik ga nu even een kraammand maken en ik spreek jullie snel weer!

liefs iris

Hey Iris,

Jeetje meis, schrok ff van je berichtje. Meis ik heb alle begrip voor je. Ik zelf denk ook iedere maand van....als het nu niet lukt dan kap ik met alles.....maar toch blijf ik weer hier kijken en schrijven. Ik kan gewoon niet zonder. Ik weet nu zelfs niet meer wat ik op internet doe buiten kletsen op JG.

Is eigenlijk best wel stom bedenk ik me net. Ik weet nog niet meer eens wat ik een jaar geleden op internet opzoekte e.d.

Het zwanger worden is voor ons allemaal een grote wens en bij de een duurt het langer dan bij de ander, maar ik heb het idee dat het bij ons topic niet maar 1 of 2 meiden zijn waarbij het langer duurt, maar volgens mij zo'n beetje bij iedereen. Jah oke laten we boeffieh niet vergeten. Wij hebben gewoon de verkeerde stopmaand gekozen. hihi

Ik begrijp je keuze wel heel goed hoor. Kga je missen meis. Ik hoop voor je dat je dit jaar nog bij ons terug komt of beter helemaal niet weg gaat!!!!!!!!!!!

Hier is niks nieuws. Heb net de hele boevenverdieping een grote beurt gegeven en nu weer ff tijd om te kletsen. Verder niets te melden. Er zijn nog steeds geen rd'tjes. Heb wel al een paar keer gehad dat ik tepels had waar je u tegen zegt. Jeetje wat kunnen die dingen groot worden gek. Ik heb van mezelf niet echt geweldige tepels, maar heb de laatste tijd echte knoeperds. Manlief deed er vanochtend zijn oogjes extra voor open hahahaha.

Het is weer afwachten geblazen.

Meiden fijne donderdag en alvast een heel fijn weekend!!!!!!!!!!

Kus mama22

Nod lijstje Meiden van Maart!!!!

Iris, 22 jaar                             9e ronde - 1ste kindje            17-11-08
Miss Dovie,  27 jaar      8e ronde - 1ste kindje            25-11-08
Christel, 29 jaar               9e ronde -   2e kindje              05-12-08  

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Mamma22, 23 jaar     9e ronde -  1ste kindje            09-11-08 (28dgn)

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Helaas is er niemand overtijd.....

De zwangere Maartstoppers  onder ons   * * * ** * Glittersss * * * ** *

April:
Boeffieboh, 25 jaar        1e ronde - 1e kindje   uitgeteld: 18 december 2008
Mei:    
Parent2be, 27 jaar          1e ronde - 1e kindje    uitgeteld:  19 januari 2009
Kipling, 29 jaar                    2e ronde - 2e kindje    uitgeteld: 2 februari 2009
Juli:
Esther, 32 jaar                     6e ronde - 1e kindje      uitgeteld: 4 april 2009
Augustus:
Nathalie, 24 jaar              6e ronde  - 1e kindje        uitgeteld:  3 mei 2009

Bezoekjes VK

Boeffie      
8e bezoek      5  november (ben dan 34 weken..)

Nathalie
Controle          24  november om 15.50 uur

Afspraken voor de mooiste Echo's

Nathalie
20 weken echo        15 december  om  16.00 uur

Gyn afspraken ~Heelllll veellll Geluk~

Mama22
Afwachten en anders 1ste,2e of 3e  cyclusdag terug

ik zou het ook super jammer vinden hoor....om hier weg te gaan, maar ik merk gewoon aan mezelf maar vooral aan mijn vriend dat ik er echt veeeeeell te veeeel mee bezig zijn, dus een beetje afstand doen van het hele baby gebeuren kan dan denk ik geen kwaad....(ik blijf natuurlijk wel gewoon doorklussen).

ik zei pas al tegen mn vriend van als ik met 100%zekerheid wist dat ik over 1 1/2 jaar zwanger was dan zou ik het niet eens erg vinden om zolang te wachten maar het zou natuurlijk ons eerste kindje worden dus je weet niet of je uberhaubt wel vruchtbaar ben of zoiets...

misschien ben ik er volgende maand wel weer veel nuchterder onder en blijf ik gewoon lekker hiermee kletsen, maar zo emotioneel en er elke seconde van de dag aan denken das ook niet echt gezond toch?

maar mama 23 : ik hoor zo dat het deze keer raak is bij je!dat zou eindelijk weer iets positiefs zijn!

ik hoefde deze week maar 2 dagen te werken, maar ik ben zo super druk geweest....veel op bezoek bij mensen, kraamvisite, het hele huis van onder tot boven gesopt, klussen (zowel in huis als op bed ) vanavond even de stad in en zondag verjaardag en een etentje.....pffff soms weet je gewoon niet waar je de tijd vandaan moet halen he?!
mijn klusweek is na vandaag weer voorbij...en dan komt het ergste....wachten....ik heb nu al geen goed gevoel over deze ronde...(lekker positief he?!)
maar goed over 2 weekjes weten we wat het resultaat is van deze drukke week.

mama23 : wanneer wil je gaan testen?ik vind het zo spannend!hou ons op de hoogte he?!

nou meiden ik ga weer wat doen, ik spreek jullie weer snel!

liefs iris

Hey meiden,

Hier nog steeds geen rd'tjes. Ik zie ook nog geen roze afscheiding of niks. Ohhh ik houd het echt niet meer. Ben de hele tijd in staat om naar de winkel te gaan om een test te kopen. pfff zenuwen gieren door mijn lijf.

Ben toenstraks nog ff naar de kerk geweest om een kaarsje te branden. Nou maar hopen dat het werkt.

Ohhh meiden.....help me!!!!!

Gister had ik de hele dag hoofdpijn en vandaag weer niets. Kheb ook al aantal dagen geen buikpijn meer, maar ben wel snel moe. Tepels vallen ook wel mee. Kheb echt geen idee. We gaan maar van een volgende ronde uit, maar ik ben zo nieuwschierig!!!!!!!!

Jullie horen snel weer van me!

Kus mama23

Hey meiden,

kwil jullie ff laten weten dat ik getest heb, was negatief.

Groetjes mama23

Hi Meiden, jeetje ik ben paar dagen niet geweest en schrik helemaal. Iris wat jammer dat je er over na denkt om die forum te verlaten. Jij en je mannetje weten natuurlijk zelf het beste hoeveel je er mee bezig bent, maar zo kom je op mij hier niet echt over om eerlijk te zijn. Ik hoop voor jullie dat je snel aan mag tellen. Gun het jullie heel erg

Ohhh Mama23 getest? Hoelaat meis? Heb je wel 's ochtends getest? Was je zo zenuwachtig? hihi. Kan natuurlijk allemaal nog meis. Lees dat je geen roze afscheiding enzo hebt. Ik heb ook weer kaarsjes aan, hopelijk helpt het. Denk aan je.

Hier op dit moment best moe, al paar dagen pijnlijke heup. Dus ik ga ff rustig liggen. Het gaat allemaal wel zijn gangetje hier verder, ik hou het ff kort.

Liefs Nathalie

Nod lijstje Meiden van Maart!!!!

Iris, 22 jaar                             9e ronde - 1ste kindje            17-11-08
Miss Dovie,  27 jaar      8e ronde - 1ste kindje            25-11-08
Christel, 29 jaar               9e ronde -   2e kindje              05-12-08  

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Mamma22, 23 jaar     9e ronde -  1ste kindje            09-11-08 (28dgn)

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Helaas is er niemand overtijd.....

De zwangere Maartstoppers  onder ons   * * * ** * Glittersss * * * ** *

April:
Boeffieboh, 25 jaar        1e ronde - 1e kindje   uitgeteld: 18 december 2008
Mei:    
Parent2be, 27 jaar          1e ronde - 1e kindje    uitgeteld:  19 januari 2009
Kipling, 29 jaar                    2e ronde - 2e kindje    uitgeteld: 2 februari 2009
Juli:
Esther, 32 jaar                     6e ronde - 1e kindje      uitgeteld: 4 april 2009
Augustus:
Nathalie, 24 jaar              6e ronde  - 1e kindje        uitgeteld:  3 mei 2009

Bezoekjes VK

Boeffie      
8e bezoek      5  november (ben dan 34 weken..)

Nathalie
Controle          24  november om 15.50 uur

Afspraken voor de mooiste Echo's

Nathalie
20 weken echo        15 december  om  16.00 uur

Gyn afspraken ~Heelllll veellll Geluk~

Mama22
Afwachten en anders 1ste,2e of 3e  cyclusdag terug

Terug
Bovenaan