Kwebbelmeiden van Maart nr.4!

Hoi meiden,

Hier weer een teken leven hihi
Het is de laatste tijd een gekkenhuis, nog steeds bezig het huis te verbouwen, drukke baan en iedereen komt op visite om de trouwfoto's te bekijken. Druk druk druk dus.

Maar natuurlijk nog steeds HEEL ERG bezig met het zwanger worden! Ik merk dat mijn man en ik het er steeds vaker over hebben. We hebben dan ook besloten dat als het deze maand niet lukt dat we dan naar de dokter gaan. We willen gewoon niet meer wachten.

Ik heb deze maand voor het eerst ovulatietesten gebruikt (sensitest) maar heb tot op heden nog geen positieve test gekregen terwijl ik  volgens mijn berekeningen midden in de vruchtbare dagen zit nu.
Dus dan word ik alweer ongerust, ik zal toch wel een eisprong hebben??

Nou ja, eind van de maand weten we meer en dan naar de dokter als het WEER niet gelukt is.

We kwamen eigenlijk op het idee doordat mama ook al naar de dokter geweest is. Waarom wachten terwijl je nu al geholpen kan worden??!

Toch twijfel ik nog een beetje, ik vind het "spontane" er zo vanaf. Wat vinden jullie?
Iris, het is voor jou nu ook alweer de 10e ronde, heb jij al plannen om naar de dokter te gaan?

Ik vind dat we dit forum nog voor 2009 moeten verhuizen naar het zwanger zijn gedeelte hoor! Wat een gedoe, wie had kunnen denken dat het zo lang zou duren?????

Meiden, kop op en het gaat ons ook lukken!

Veel liefs,

Missy

Nod lijstje Meiden van Maart!!!!

Miss Dovie,  27 jaar      8e ronde - 1ste kindje            25-11-08
Christel, 29 jaar               9e ronde -   2e kindje                 05-12-08

Mamma22, 23 jaar       10e ronde -  1ste kindje       07-12-08
Iris, 22 jaar                                10e ronde - 1ste kindje          07-12-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Niemand op het wachtbankje helaas.

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Helaas is er niemand overtijd.....

De zwangere Maartstoppers  onder ons   * * * ** * Glittersss * * * ** *

April:
Boeffieboh, 25 jaar        1e ronde - 1e kindje   uitgeteld: 18 december 2008
Mei:    
Parent2be, 27 jaar          1e ronde - 1e kindje    uitgeteld:  19 januari 2009
Kipling, 29 jaar                    2e ronde - 2e kindje    uitgeteld: 2 februari 2009
Juli:
Esther, 32 jaar                     6e ronde - 1e kindje      uitgeteld: 4 april 2009
Augustus:
Nathalie, 24 jaar              6e ronde  - 1e kindje        uitgeteld:  3 mei 2009

Bezoekjes VK

Boeffie      
8e bezoek      5  november (ben dan 34 weken..)

Nathalie
Controle          24  november om 15.50 uur

Afspraken voor de mooiste Echo's

Nathalie
20 weken echo        15 december  om  16.00 uur

Gyn afspraken ~Heelllll veellll Geluk~

Mama22
Maandag of dinsdag terug en dan afspraak maken voor het HSG onderzoek.

Hi Meiden, jeetje Iris 19 dagen cyclus is idd wel heel kort meis. Dan heb je je eisprong ook wel heel vroeg gehad. Want je kan niet op rond dag 14 eisprong hebben en dan na 5 dagen ongi worden. Misschien idee om ovulatietesten te gebruiken deze aankomende ronde? Kweet niet of je dat al deed?

Missy ovulatietesten gewoon door gebruiken meis, je ei kan ook wat later zijn, geen paniek. Gewoon lekker doorklussen en genieten.

Hier nu 15,5 week zwanger en gelukkig niet meer zo kei misselijk dat ik op mijn benen sta te trillen en duizelig ben. Nou ja gisteravond dan ff niet meergerekend, hihih. Deze week heb ik voor het eerst van paar mensen te horen gekregen dat mijn buikje nu zichtbaar word, hihih. Mijn ouders & vriend valt het natuurlijk wel op. Maar had vaak nog wat wijdere kleding aan om buikje te verhullen. En nu lukt dus niet helemaal meer, hihih. Maar geeft niet hoor. Word steeds trotser op mijn buikje.

Vind het heel erg naar dat het bij jullie allemaal zo lang duurt. Kreeg helemaal traantjes in mijn ogen van het berichtje van Mama23 op onze site. Las het vanmorgen!

Meiden dikke knuffff en heel veel succes.
Ik leef met jullie mee en hoop jullie snel mee te slepen naar zwangere wereldje!

Liefs Nathalie

hey meiden,

miss dovie: het spontane is er idd nu wel een beetje af...maar ik wil echt pas naar de HA als ik er een jaar over doe...in maart dus, ik heb er wel over zitten denken hoor...maar dan is er helemaal niks spontaans meer aan en ik weet dat die hormonen van de pil nog behoorlijk lang in je lichaam kunnen blijven en denk dus ook dat dat er bij mij mee te maken heeft...sinds ik gestopt ben met de pil ben ik een onregelmatig ongi, terwijl ik dat voor de pil totaal niet had...dus we zien wel...

ik heb me wel voorgenomen om voortaan ovulatietesten te gebruiken,

ik moet zeggen ik voel me beter als een paar weken geleden...ik zat er toen echt helemaal doorheen...ik ben nu weer wat nuchterder en realistiser..

onze tijd komt nog wel meiden!!

ik ga even wat papierwerk doen , ik kom snel weer even buurten!

liefs iris

Jullie tijd komt zeker. Ik duim me suf, hihih

En nu weet ik niet meer wat ik zelf wou vertellen, hahah
Nou ja fijn weekend in elk geval als het me te binnen schiet ben ik weer terug
Mijn broertje heeft vanmiddag de sleutel van zijn eigen huisje gekeken, dus moet ik als trotse zus natuurlijk wel ff kijken.

Tot snel! Liefs Nathalie

hoi meiden... als ik jullie verhalen zo lees, vind ik t echt rot te horen dat het bij sommigen zo lang duurt voordat ze zwanger zijn... pfff en dan was ik zo rap... voel me er niet schuldig over maar ik gun het jullie echt van harte!! Ik hoop dat de doktoren jullie verder kunnen helpen... zou toch zo fijn zijn als jullie volgend jaar een wondertje krijgen...
liefs boeffie

Nod lijstje Meiden van Maart!!!!

Miss Dovie,  27 jaar      8e ronde - 1ste kindje            25-11-08
Christel, 29 jaar               9e ronde -   2e kindje                 05-12-08

Mamma22, 23 jaar       10e ronde -  1ste kindje       07-12-08
Iris, 22 jaar                                10e ronde - 1ste kindje          07-12-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Niemand op het wachtbankje helaas.

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Helaas is er niemand overtijd.....

De zwangere Maartstoppers  onder ons   * * * ** * Glittersss * * * ** *

April:
Boeffieboh, 25 jaar        1e ronde - 1e kindje   uitgeteld: 18 december 2008
Mei:    
Parent2be, 27 jaar          1e ronde - 1e kindje    uitgeteld:  19 januari 2009
Kipling, 29 jaar                    2e ronde - 2e kindje    uitgeteld: 2 februari 2009
Juli:
Esther, 32 jaar                     6e ronde - 1e kindje      uitgeteld: 4 april 2009
Augustus:
Nathalie, 24 jaar              6e ronde  - 1e kindje        uitgeteld:  3 mei 2009

Bezoekjes VK

Boeffie      
9e bezoek      18 november (ben dan bijna 36 weken..)

Nathalie
Controle          24  november om 15.50 uur

Afspraken voor de mooiste Echo's

Nathalie
20 weken echo        15 december  om  16.00 uur

Gyn afspraken ~Heelllll veellll Geluk~

Mama22
Maandag of dinsdag terug en dan afspraak maken voor het HSG onderzoek.

Boeffie gezellig dat je weer langs komt meis. Het bijzondere is dat wo 12 nov het eerste kluskippie is geboren. Heel bijzonder hoor, want dat was het eerste topic waar ik kletste en toen hier. Dus Boeffie nu ben jij aan de beurt meis. Hoe voel je je?

Ik hoop dat ik vandaag niet zo verstrooid ben als gisteren, hihih. Vandaag pas ik op het hondje van mijn broertje en zijn vriendin. Die hebben gisteren de sleutel gekregen van hun huis dus zijn druk aan het klussen e.d. Dus is hun hondje hier, anders moest ie de hele dag beetje in de benche enzo. Nu ligt ie lekker te slapen op een veel te grote kussen. Heb er geen kind aan dus, hihih. Hij heeft onze kat nog niet ontdekt. Die ligt voor het raam op de vensterbank te slapen. Die zal wel denken ik blijf hier maar rustig liggen, anders komt dat harrige beest achter me aan.

Gisteren heb ik trouwens ook ander zwangerschapszwemmen geregeld. Ik was al ergens geweest, maar dat was eigenlijk alleen baantjes trekken. Hadden 4 verschillende instructrisses en stelde eigenlijk niet veel voor. Ik voelde me er niet zo op mijn gemak. Ook al waren het wel hele aardige meiden hoor, maar we waren maar met zijn drietjes steeds. Ik had een hele andere voorstelling van zwangerschapszwemmen. Eigenlijk net zo iets als zwangerschapsgym maar dan in het water. En dat blijkt dus ook wel gegeven te worden via Icare. Dus heb daar informatie over ingewonnen. We hebben dan 10 lessen. Deel theorie en verder lekker zwemmen. Ontspanningsoefeningen, kracht & conditie. En daarna mag je nog vrij zwemmen en in bubbelbad. Na afloop is er gelegenheid om samen koffie of thee te drinken. Bij het andere zwembad stonden ze al bij de deur omdat ze graag naar huis wouden. Over 9 weekjes kan ik beginnen, want ze beginnen net dinsdag nieuwe groep. De 10de les is een terugkomdag met kindjes. Dus lijkt me wel heel leuk allemaal.

Het klinkt allemaal nog heel ver weg. Maar over bijna 4 weken ben ik alweer op de helft van mijn zwangerschap. De tijd gaat nu ineens wel veel sneller. Ik vind het ook heel jammer dat het voor veel meiden hier allemaal heel lang moet duren. Dat hadden we van te voren toch niet zo verwacht. Ik dacht juist bij mezelf dat het bij mij wel eens heel lang kon duren en mocht het al raak zijn in ronde 6. Hoop dat we snel weer hier met glitters mogen strooien.

Fijn weekend en dikke knufff Nathalie

Hey meiden,

Hier weer een teken van leven van mij. Wij zijn druk aan het klussen in huis. Het was de bedoeling dat de kamer waar we nu aan bezig zijn, de toekomstige babykamer zou worden, maar we hebben besloten dat het onze kamer gaat worden. Onze huidige slaapkamer ligt aan de achterkant en heeft rolluiken, dus das beter voor de kleine. Maar jah...dan moet er ook een kleine komen he.

Ik ga morgen weer ff met de gyn. bellen om te vragen of ik niet ff langs mag komen voor een echo. Ik wil toch wel eens weten of ik deze maand ook een eisprong heb en of de eitjes groot genoeg worden enzo. Kheb de laatste paar dagen wat raar gevoel in mijn buik. Net alsof ik mijn ei al heb. Zou wel vroeg zijn he. Is vandaag pas cd8.

Gister ons eerste "babyfeestje" gehad in onze vriendenkring. Was ontzettend gezellig. We hebben echt als kleine kinderen zitten te smullen van een chocolade fontein. Hmmm wat was dat heerlijk zeg, maar wel calorierijk. hahahaha.

Ik ga weer gezellig met mijn mannetje klussen. Meiden fijn weekend!!!!!!!!

Kus mama23

Terug
Bovenaan