Kwebbelmeiden van Maart nr.4!

Nod lijstje Meiden van Maart!!!!

Iris, 22 jaar                                 9e ronde - 1ste kindje            17-11-08
Miss Dovie,  27 jaar      8e ronde - 1ste kindje            25-11-08
Christel, 29 jaar               9e ronde -   2e kindje                 05-12-08

Mamma22, 23 jaar       10e ronde -  1ste kindje       07-12-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Niemand op het wachtbankje helaas.

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Helaas is er niemand overtijd.....

De zwangere Maartstoppers  onder ons   * * * ** * Glittersss * * * ** *

April:
Boeffieboh, 25 jaar        1e ronde - 1e kindje   uitgeteld: 18 december 2008
Mei:    
Parent2be, 27 jaar          1e ronde - 1e kindje    uitgeteld:  19 januari 2009
Kipling, 29 jaar                    2e ronde - 2e kindje    uitgeteld: 2 februari 2009
Juli:
Esther, 32 jaar                     6e ronde - 1e kindje      uitgeteld: 4 april 2009
Augustus:
Nathalie, 24 jaar              6e ronde  - 1e kindje        uitgeteld:  3 mei 2009

Bezoekjes VK

Boeffie      
8e bezoek      5  november (ben dan 34 weken..)

Nathalie
Controle          24  november om 15.50 uur

Afspraken voor de mooiste Echo's

Nathalie
20 weken echo        15 december  om  16.00 uur

Gyn afspraken ~Heelllll veellll Geluk~

Mama22
Maandag of dinsdag terug en dan afspraak maken voor het HSG onderzoek.

Helaas meiden,

De rd'tjes hebben zich vanacht laten zien. 7 dec. is mijn nieuwe nod.

Op naar ronde 10 dus.

Morgen ff bellen naar de gyn. om een afspraak te maken voor maandag of dinsdag. Dan zal ik wel volgende week mijn onderzoeken krijgen. Ben benieuwd. Kga me ff vol laten lopen met chocolade en chips e.d.

Groetjes mama23

Sniksnik, ik help je wel met opeten, hihih
Heel veel succes met alle onderzoeken die gaan komen meis
Flink balen dat je toch weer ongi bent geworden.
Hou je ons op de hoogte hoe het gaat deze week?

Dikke knuff Nathalie

Hey girls,

Vandaag naar de gyn. geweest. Mijn bloeduitslag van afgelopen cyclus was goed. Dat wil dus zeggen dat het eitje genoeg hormonen heeft om de 2e helft te doorstaan en dus zich kan innestellen. Goed dus dat was positief, maar toen...........

We wilden een afspraak gaan maken voor volgende week, maar wat bleek....alles was volgeboekt!!!!!!!!

AAAAAAAAHHHHHHHHHHH dan krijg je er toch wat van he. Weet je wat dat nu inhoud....dat ik pas 11 DECEMBER voor dit onderzoek kan en mag gaan!!!!!!!!!!!!!!!

Ik baal echt zo enorm he. Ik was er zo vanuit gegaan dat ik volgende week terecht kon. De enige optie die er nog is, is dat ik a.s. woensdag bel om te vragen of er voor a.s. donderdag iemand is uitgevallen en dan kan ik komen. Tenminste als ik niet meer ongi ben. En zo kan ik dat volgende week ook doen. Ik hoop dus dat er iemand uitvalt.

Als ik van te voren had geweten dat ze maar 1x in de week (op donderdag) 2x een echo maken, dan had ik vorige keer al deze afspraak gemaakt.

Ohh meiden ik voel me zo kl*te he. Ik had echt gehoopt dat ik tegen de kerst onze kerstkaarten kon beschrijven met die...die en ???????????

pfff kga lekker op de bank balen.

Kus mama23

Jeetje wat onzettend balen meis. Als je dat idd had geweten had je afspraak kunnen maken. En als je die dan had moeten afzeggen was het mooi geweest, maar nu moet je tot 11 december wachten. Hopelijk valt er iemand uit!!!! Heb je al beetje berekend wanneer je eisprong ongeveer is dan? Hopelijk kun je eerder terecht.

Wat onzettend fijn dat in elk geval het bloedonderzoek goed was. Moet je ook nog weer terug komen voor echo enzo om te kijken of je eitje enzo gegroeid is? Om je eisprong duidelijk te krijgen? Of wat gaat er verder gebeuren behalve het onderzoek.

Iris hoe is het met jou meis? En de rest van de kwebbelmeiden. Jullie zijn zo stil.

Liefs Nathalie

Jeetje meiden, wat zijn jullie stil zeg............

Ik moet de 11e komen omdat ik de 7e mijn nod heb. De kans dat ik dan nog bloed is kleiner dan de kans dat ik de 18e al een ei heb. Ze doen de onderzoeken helaas alleen op donderdag dus ik kan niet op een andere dag. Als ik de 11e nog bloed en de 18e alweer een ei heb, dan heb ik dus pech en kan ik weer een maand wachten.

Verder staan voor mij nu alle onderzoeken ff stil. Ik kan alleen nog maar hopen dat als ik morgen bel dat ik dan te horen krijg dat er iemand is uitgevallen. Ik bloed nog wel een beetje, maar neem aan dat het donderdag weg is. En anders hoop ik op de week daarop.

Ik denk wel dat als ik morgen toch bel een afspraak maak voor de 10cyclus dag ofzo om te kijken of er een eitje op komst is. Ik zou toch wel eens willen weten of het nu ook weer van rechts komt of dat er helemaal geen is die voldoet aan de eisen.

Jeetje, het is weer een heel verhaal he meiden.

Ik ga jullie een fijne nachtrust wensen en misschien tot morgen.

kus mama23

Het is idd wel heel stilletjes. Iris haar nod komt ook steeds dichterbij. Spannend hoor!
Ik ben de laatste avonden 's avonds zo moet dat ik niet veel puf heb om dan te forummen. Maar hier ben ik weer ff hoor. Ff snel voor het eten koken aan, hihih.

Mama23 ik hoop dat je vandaag hebt kunnen bellen en er toch iemand uitgevallen is. En anders zetten we onze hoop gewoon op volgende week. Maar ja dan is het natuurlijk ook afwachten of er al eitje is. Ik blijf in elk geval duimen. Misschien gebeurd er deze maand wel een wondertje en heb je al die onderzoeken niet eens meer nodig. Ik vind 10 wel heel mooi getal. Was altijd mijn geluksgetal, dus wie weet, hihih.

Hoe is het met de andere kwebbelmeiden? Zijn jullie allemaal van jullie stoeltje gekwebbeld? Heel moe? Weggeregend? Het kan natuurlijk allemaal.

Meiden hele fijne avond in elk geval en tot snel!

Liefs Nathalie

hey meiden,

ik ben weeeer ongi geworden   op dag 19 al!!!!!!!!!!!!dat had ik dus nooit verwcht!dus ik was erg onaangenaam verrast met de rdtjes....1 ding scheelt...ik heb niet hoeven wachten...maar goed een cycles van 19 dagen is toch niet goed?

ik kan me niet herinneren dat ik voordat ik de pil slikte ook zo onregelmatig ongi was....ik ben nu toch al zeker 10 maanden gestopt met de pil....of zou die onregelmatigheid toch nog met die pil te maken hebben?

hoe zou ik het de aankomende maand aanpakken?weer ovulatietests?

mijn nieuwe nod zet ik maar op 7 december (verjaardag van paps) en dat word dus al ronde 10!

ik was er ook nog niet over uit of ik het forum zou verlaten of niet....maar ik denk dat ik dan toch maar blijf....ik denk dat ik toch nog maar even blijf kletsen hier..

mama23 jouw nod is ook 7 dec toch?spannend! ik hoop dat we onze belofte nakomen en het nieuwe jaar zwanger ingaan!dat mag onderhand wel he?!

verder niet veel bijzonders hier...ik ben vandaag 1 dag vrij... ik denk dat ik de bovenverdieping maar eens flink ga soppen...

had ik trouwens al verteld dat ik onze gang heb afgemaakt?is echt super geworden, lekker licht en we hebben de houtenvloer van de woonkamer doorgelegd in de gang....staat echt super!

nou meiden, ik ga even wat doen, tot snel!

liefs iris

nathalie: hoever ben jij inmiddels?heb je nog veel last van kwaaltjes?je begint nu vast een buikje te krijgen of niet?

Terug
Bovenaan