Kwebbelmeiden van Maart nr.4!

Hey meiden

Eindelijk heb ik ook eens goed nieuws, wij zijn namelijk ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gister heb ik getest ivm het drinken met oud en nieuw, maar tot mijn verbazing zag ik een 2e streepje!!!! Ik kon het echt niet geloven. Het streepje was ook nog niet zo heel dik, maar het zat er wel. Aangezien ik moest werken en om 5 uur in de ochtend getest had, had ik niet de kans om het papa in spe te vertellen. Ik moest dus met al mijn emoties en geluk en weet ik veel wat allemaal de trein halen en gaan werken. Dat is pas moeilijk. Op de fiets heb ik het echt uitgeschreeuwd.

In de trein heb ik meteen Nathalie gesmst, want ik moest het echt aan iemand kwijt. Op het werk moest ik gelukkig werken met mijn 2 beste vriendinnen dus die wisten het ook meteen.

Om een lang verhaal kort te maken. Ik moest het papa in spe nog vertellen, maar hoe?!?!?!?!

Ik opzoek naar een speentje met I love papa.....nergens te krijgen. Toen op het idee gekomen om een of ander boekje te kopen. 3X raden wat ik voor een boekje vind.....Help, ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt!

Ik dus als een gek naar huis fietsen om het goede nieuws te vertellen. Ik wilde eigenlijk wachten tot middernacht, maar dat kon ik echt niet meer. Toen ik thuis kwam gaf ik hem het kado'tje. Hij snapte er niets van, maakte het open en trok helemaal wit weg. Tranen in zijn ogen en moest echt ff gaan zitten. Het was echt zo'n mooi moment.

Vanochtend nog maar eens een testje ertegenaan gegooid voor de zekerheid. En ja hoor, weer een 2e streepje, maar nog steeds zo licht. Morgen denk ik maar eens de HA bellen of moeders voor moeders.

Ik moet nu alleen nog een smoesje bedenken hoe ik mijn moeder vertel dat donderdag het HSG onderzoek niet doorgaat. Ik denk dat ik maar zeg dat ik later ongi ben geworden en dat ik een week later moet gaan, want dan kan zij toch niet mee. Tegen die tijd mag ik ook voor een eerste echo en kunnen we het eindelijk aan hun vertellen, want dat vind ik toch wel zwaar hoor. Liegen tegen mams/oma in spe.

Meiden sorry voor dit hele lange en ontzettend ego verhaal, maar ben zo blij. Zijn er nu nog 2 meiden die zwanger moeten worden hier??? Iris weet jij al meer??? Jij had toch ook vandaag je nod???

Hier nog wat glitters voor degene die het kunnen gebruiken ************************

Hele dikke kus MAMA23

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa mama22 zwanger, ja okay dat wist ik al, maar moest het hier ook nog ff uit schreeuwen hoor.

Oh kunnen we weer op het forum. Om eerlijk te zijn heb ik het een beetje gehad met dit forum. Om de haverklap werkt ie niet en heb ook niet zoveel energie om echt heel actief mee te kletsen. Ik zit er over te denken om me daarom af te melden. Maar vind het toch ook wel heel leuk om te weten hoe het met jullie allemaal gaat. Meeste meiden spreek ik of op msn-hyves of new mommies. Misschien een idee?

Allemaal nog de beste wensen. Ik hoop dat 2009 voor ons allemaal een heel mooi jaar gaat worden met voorspoedige zwangerschappen en bevallingen. Mama22 heeft het goede voorbeeld gegeven, wie volgd?

Liefs Nathalie

Nod lijstje Meiden van Maart!!!!

Miss Dovie,  27 jaar      9e ronde - 1ste kindje            31-12-08
Iris, 22 jaar                                11e ronde - 1ste kindje          01-01-09
Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Momenteel niemand op wachtbankje!

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Dalia, 29 jaar                        8e ronde - 2e kindje                        29-11-08
De zwangere Maartstoppers  onder ons   * * * ** * Glittersss * * * ** *

April:
Boeffieboh, 25 jaar        1e ronde - 1e kindje   uitgeteld: 18 december 2008
Bevallen: 10 december van dochter Nora!
Mei:    
Parent2be, 27 jaar          1e ronde - 1e kindje    uitgeteld:  19 januari 2009
Kipling, 29 jaar                    2e ronde - 2e kindje    uitgeteld: 2 februari 2009
Juli:
Esther, 32 jaar                     6e ronde - 1e kindje      uitgeteld: 4 april 2009
Augustus:
Nathalie, 24 jaar              6e ronde  - 1e kindje        uitgeteld:  3 mei 2009
December:
Christel, 29 jaar               9e ronde -   2e kindje               uitgeteld: 12 augstus 2009
Mamma22, 23 jaar   11e ronde -  1ste kindje         uitgeteld: 9 september 2009
Bezoekjes VK
Afspraken voor de mooiste Echo's
Gyn afspraken ~Heelllll veellll Geluk~

Hallo meiden,

Allemaal een heel gelukkig, gezond en vooral vruchtbaar 2009!!
Mama, gefeliciteerd!!! Wat een supernieuws!!!

Ik had mijn NOD 31-12 maar tot vandaag nog steeds geen rd's en geen positieve test.
Mijn man en ik zijn afgelopen vrijdag voor het eerst naar de gyn geweest, meteen inwendig onderzoekje bij mij (heel leuk ahum!) en woensdag moet mannetje zaad inleveren.

Zou mijn ongi nu ineens een maand overslaan? Ik snap er niks van, 8 rondes regelmatig en nu geen rd's, raar toch?
Misschien morgen maar weer een test doen, de laatste was van afgelopen vrijdagochtend.

Of zou ik een maand geen eisporing gehad hebben en dus daarom   niet ongi worden? ik snap er niks van!!

xx

hoi meiden,

mama23: super gefeliciteerd meid!!!

ik had een tijd geleden hier laten weten dat ik met dit forum stop (waarschijnlijk is mijn berichtje niet doorgekomen met die storing...)

ik ben inmiddels in ronde 12 beland....ik ben 29 dec ongi geworden en mijn volgende nod is 20 jan.ik moet wel zeggen dat het me niks verbaast hoor...in dec hebben we nauwelijks sex gehad...door de drukte etc.

maar ronde 12 is wel slikken hoor...begin me nu ook vaker af te vragen of ik uberhaupt nog wel zwanger kan raken...

het enige fijne is dat ik tegenwoordig ovulatietesten gebruik en daardoor meer inzicht heb in mijn   cycles...

toch denk ik er nog niet aan om naar de ha te gaan, ik heb het op het moment zo verschrikkelijk druk...veel werken, een keuken die over 2 weken geleverd word...en daardoor moet er nog zoveel geklust worden in de keuken...

missy ik hoop voor je dat je meer geluk heb als mij...en dat je toch zwanger bent!

nathalie, jij bent al weer op de helft denk ik he?! gaat snel zeg! geniet er van!

en mama23 , nogmaals gefeliciteerd, het is je gegund!

meiden, mij zien jullie hier waarschijnlijk niet meer...tenzij ik eindelijk zwanger ben...dan laat ik het natuurlijk wel even weten...maar ik heb niet zoveel meer aan dit forum....op 2 na is iedereen zwanger, iedereen is druk of iets dergelijks zodat er bijna nooit iemand aanwezig is op dit forum...zie dit aub niet als negatief hoor meiden! zo bedoel ik het namelijk niet!

nou meiden , geniet dit jaar lekker van jullie wondertjes!en misschien kom ik ooit nog eens langs...

liefs iris

hoi meiden, was ik weer eens. ja dit forum is ook zeker niet mijn favoriet. Maar kan jullie nou ook weer niet helemaal missen hihi... Met mij en Nora gaat alles goed, ze is alweer in week 5 beland!! Na de bevalling heb ik forse koorts gehad, dus ben goed onder de pannen geweest. Sinds een week of 1,5 gaat alles stukken beter, kan weer normaal lopen/.bukken/tillen en wandelen. Ik heb alleen mijn publieke weblog niet meer onderhouden omdat we een prive log hebben gemaakt voor familie en naaste vrienden. Een beetje privacy voor Nora is ook niet weg, leek ons zo. Ze groeit goed, snurkt zelfs af en toe haha, en wordt door mij natuurlijk lekker in jurkjes aangekleed. Zelfs papa is een tutter aan het worden!
Genoeg over mij, zie dat jullie ook niet bijster actief zijn en t forum wellicht beu? Maareh ik blijf komen hoor! En mama 23 wat een goed nieuws meid, van harte. Nathalie, weesz niet bang ik heb ook wel eens staan kotsen in de stationsplee en in de voortuin bij vrienden op een verjaardag!! Kan er nu om lachen, maar toen....

groetjes boeffie

Hier een zieke Nathalie eigenlijk al sinds 3e kerstdag, maar sinds dinsdag (leuk met je verjaardag, sniksnik) behoorlijk hevig. "s avonds toen de visite er was kon ik niet eens 5 minuten stoppen met hoesten. En sinds woensdag lig ik eigenlijk met koorts in bed. Gelukkig is dat nu een beetje afgezakt, maar heb wel de dokter op bezoek gehad, want dit is echt niet gezond meer. Ik zou niet weten wanneer ik zo ziek ben geweest.

Het verbaasd me dat het forum het nu eindelijk gewoon eens doet als ik hier een kijkje wil nemen. Volgens mij zijn er ook wel een aantal berichtjes gewoon weg door die storing idd. Ik kan ook nog moeilijk afscheid nemen. Ben steeds benieuwd hoe het met jullie gaat. Maar heb de laatste week weinig mijn laptop aangeraakt en idd drukte met feestdagen.

Iris wat naar dat je weer ongi bent geworden meis. Wat goed dat je met ovulatietesten bent begonnen, geeft je dat wat rust? Hopelijk kom je ons snel vertellen dat je zwanger mag zijn. Ronde 12 is idd niet niks, sterkte.

Missy hoe is het inmiddels met jou? Heb je al duidelijkheid? Heb je nog een test gedaan, ben benieuwd.

Mama23 hoe voel je je meis? Beginnen de kwaaltjes al een beetje te komen.

Boeffie leuk dat je ook weer ff om het hoekje kunt kijken. Raar is dat hè, eigenlijk te willen stoppen met forummen maar toch ook wel benieuwd zijn. Jeetje Nora alweer 5 weekjes, wat gaat de tijd toch snel zeg. Fijn dat met jullie alles goed gaat. Hoeveel kg was je gegroeid tijdens je zwangerschap? Ik had idd op jullie site gekeken en zag dat Nora nu privé site heeft, dat snap ik heel goed. Veel geluk!

Hoe is het met de rest van de zwangere meiden?

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan