laatste poging Clomid, daarna spuiten...wie ervaring?

Hallo,

Ik ben al bijna een jaar bezig om zwanger te worden. Ik heb geen eisprong dus ben begonnen met Clomid. Eerst 1x 50 mg (eitje groeide volgens het boekje, daarn niet meer..waarschijnlijk schrikreactie van mijn lichaam geweest) Daarna ben ik over gegaan tot 2x50 mg Clomid. Afgelopen maandag te horen gekregen dat ik hier niet voldoende op reageer (eitje groeide wel iets).
Nu moet ik wachten tot ik ongesteld word (uit mezelf of d.m.v. Provera) en dan over naar 3x 50mg Clomid. Werkt dit ook niet dan moet ik hormonen spuiten!
Nu was mijn vraag of er dames zijn die hier ook ervaring mee hebben!

Alvast bedankt,

Groetjes Angel2009

Hi angel,

sorry, maar heb hier niet echt ervaring mee..nog..gelukkig? Wat voor hormonen zou je gaan moeten spuiten hierna, is dat enigzins vergelijkbaar als de hormonen die je met IVF krijgt? oof is dat weer anders...

sterkte iig meid!

ja hier wel eentje
ook ik reageerde niet op clomid en ben gaan spuiten met een geweldig resultaat van een zoon op 24-07-07 en nu 19 weken zwanger door middel van spuiten van nummertje 2.
ik wens je heel veel succes en ik had minder last van de bijwerkingen dan van de clomid

groetjes moekje

ja hier wel eentje
ook ik reageerde niet op clomid en ben gaan spuiten met een geweldig resultaat van een zoon op 24-07-07 en nu 19 weken zwanger door middel van spuiten van nummertje 2.
ik wens je heel veel succes en ik had minder last van de bijwerkingen dan van de clomid

groetjes moekje

dank jullie wel voor de reacties!

@moekje en springkikkertje: wat was jullie probleem? Net als mij dat jullie geen eitje hadden die groeide? Hoe ging dat spuiten? Hoe vaak, waar spuit je etc?

Wat als het spuiten niet werkt? Want als een eitje niet groeit dan heeft IUI en IVF toch weinig zin of zie ik dat verkeerd?

xx angel 2009

dank jullie wel voor de reacties!

@moekje en springkikkertje: wat was jullie probleem? Net als mij dat jullie geen eitje hadden die groeide? Hoe ging dat spuiten? Hoe vaak, waar spuit je etc?

Wat als het spuiten niet werkt? Want als een eitje niet groeit dan heeft IUI en IVF toch weinig zin of zie ik dat verkeerd?

xx angel 2009

haaai

ik heb pcos dus geen eisprong van mezelf
bij osn duurde het 3 jaar voordat ik zwanger was.
het duurde wel even voor ik een eisprong had maar was bij de 2de keer zwanger (wel zelf klussen) nu was het de eerste eisprong gelijk raak (ook zelf geklust).
ik spuite bij mijn eerste zoontje 125 puregon en bij deze 150 puregon
elke avond rond 7 uur in mijn onderbuik.
veel succes en als je nog vragen hebt hoor ik het wel

groetjes moekje

Terug
Bovenaan