laatste poging Clomid, daarna spuiten...wie ervaring?

Springkikker, wauwwwwwwww gefeliciteerd. Wat ben ik blij. Ik ben je op dit 'rot' forum uit het oog geraakt en nu lees ik dit goede bericht. Hoe gaat het met je? En heb je je echo al gehad.

groetjes
Laura

Springkikker, wauwwwwwwww gefeliciteerd. Wat ben ik blij. Ik ben je op dit 'rot' forum uit het oog geraakt en nu lees ik dit goede bericht. Hoe gaat het met je? En heb je je echo al gehad.

groetjes
Laura

wat is eigenlijk het verschil tussen clomid en gaan spuiten?? Ik slik nu clomid dag 3tm7 bij mij groeien de eitjes goed, had er vorige keer 3, maar helaas zelfs dan is iui2 mislukt. Wat doet spuiten beter dan clomid?

GrWendy

Hey hey!

Hier ook eentje! @Angel2009, we lopen bijna gelijk... Ik moet evt volgende week aan provera beginnen & dan ook 3tabs Clomid. Als dat niet werkt ook gaan prikken.. Vandaag weer geweest voor echo, maar helaas geen voortgang.. Ze zitten er wel, maar daar is ook alles mee gezegt.. :-S Ik heb een aantal x per jaar een eisprong, 2 á 4x.. Dus das lekker veel!! Het wordt nu wel spannend, sinds de zomer gestopt & straks mabey prikken.. Is het jullie eerste?

Liefs MamaSun

het verschil tussen clomid en spuiten van biijv. puregon is gewoon dat het andere hormonen zijn.
clomid is VEEEEL goedkoper dan spuiten .
sommige reageren goed op de clomid andere totaal niet .
bij iedereen werkt elk hormoon anders .

groetjes moekje

het verschil tussen clomid en spuiten van biijv. puregon is gewoon dat het andere hormonen zijn.
clomid is VEEEEL goedkoper dan spuiten .
sommige reageren goed op de clomid andere totaal niet .
bij iedereen werkt elk hormoon anders .

groetjes moekje

@ moekje: bedankt voor je reactie! Fijn te horen dat het bij jou goed is gelukt! Vond je het ook eng om jezelf te spuiten? Lijkt me wel erg lastig....maar misschien als je eenmaal hebt gespoten dat het heel normaal is....
Je had toch ook weinig last van bijwerkingen?
Hoe lang moet je spuiten? Zoveel dagen achter elkaar aan, en dan net als bij Clomid a.d.v. echo kijken of je eitje groeit?

@mamasun: Dit is ook voor ons de eerste...ik ben 23 (word april 24) en mijn vriend 24 (word in mei 25). Hebben beide wens om jong ouders te worden en bij mij in de familie zit vroeg in de overgang in de fam! Dus ook bewuste reden dat ik zo vroeg ben gestopt...dus opzich alleen maar positief, na je 30e hoor je toch vaak dat je minder vruchtbaar bent en op je 24e het meest vruchtbaar...

Succes en we houden elkaar op de hoogte!
Ik wacht nog telkens op mijn ongesteldheid..wacht deze en volgende week nog en anders bel ik voor Provera!

Groetjes angel 2009

@ moekje: bedankt voor je reactie! Fijn te horen dat het bij jou goed is gelukt! Vond je het ook eng om jezelf te spuiten? Lijkt me wel erg lastig....maar misschien als je eenmaal hebt gespoten dat het heel normaal is....
Je had toch ook weinig last van bijwerkingen?
Hoe lang moet je spuiten? Zoveel dagen achter elkaar aan, en dan net als bij Clomid a.d.v. echo kijken of je eitje groeit?

@mamasun: Dit is ook voor ons de eerste...ik ben 23 (word april 24) en mijn vriend 24 (word in mei 25). Hebben beide wens om jong ouders te worden en bij mij in de familie zit vroeg in de overgang in de fam! Dus ook bewuste reden dat ik zo vroeg ben gestopt...dus opzich alleen maar positief, na je 30e hoor je toch vaak dat je minder vruchtbaar bent en op je 24e het meest vruchtbaar...

Succes en we houden elkaar op de hoogte!
Ik wacht nog telkens op mijn ongesteldheid..wacht deze en volgende week nog en anders bel ik voor Provera!

Groetjes angel 2009

Terug
Bovenaan