Lage Rugpijn

<p>dag dames, ik zit met het volgende..</p><p>vorige week maandag en dinsdag positieve ovu testjes gehad. Nu één week later had ik ineens hevige lage rugpijn tijdens het winkelen. Hield een paar uurtjes aan en vandaag voel ik niks meer. Iemand die dit herkend of ook had, ik zou volgende week dinsdag nod hebben dus te vroeg om te testen.. voor de rest geen ongi krampen of iets.. ook na de eisprong paar dagen beetje witte afscheiding gehad, ik ben al een jaar bezig en word er helemaal gek van... :( </p>

Hey Anoo,
Wat vervelend he, die onzekerheid! 
Rugpijn heb ik helaas altijd voor mijn nod, dus geen idee of dat een goed of ‘slecht’ teken is. Nu ook weer, waarvan vanmorgen echt heftig. Onze ei’tjes lopen trouwens synchroon, Haha! Had ook de 7e en 8e eeen positieve ovulatietest. Al verwacht ik mijn nod tussen zaterdag (28d) en maandag (30d).
Had vandaar wat buikpijn en steekjes, icm rugpijn, vandaar dat ik jouw berichtje tegenkwam hier.  
Zit denk ik niets anders op dan duimen en wachten! 

Oh dan zal ik dubbel duimen voor ons!ahaja amai die onzekerheid word je helemaal gek van..
jaa ik denk dat ik gewoon ongesteld ga worden, ookal had ik voorbije maanden geen last van rugpijn.. had ergens gelezen dat het een innesteling kon zijn maar daar ga ik niet op rekenen.. in welke ronde zit je als ik vragen mag, bij mij is het bijna een jaar en volgende week naar de gyne Xx

Jaa, ik zal ook dubbel duimen! 
Maar denk inderdaad ook dat ik weer ongesteld ga worden. Zo’n buikpijn voorspelt meestal ook niets goeds bij mij. Maar we gaan het zien! 
Wij zijn in augustus 2018 gestopt met de pil, dus de ronde die eraan zit te komen is alweer de tiende! Aan het begin wel eerst een gekke ‘lange’ cyclus van 36 dagen (denk ontpillen?) en daarna een aantal maandjes een beetje aangekeken van ‘we zien wel’. Pas daarna echt een beetje gelet op wanneer ik de ovulatie zou verwachten enzo. Afgelopen maand is wel pas de eerste maand geweest dat ik echt trouw mijn ovulatie ben gaan zoeken met ovulatiestrips.
Hoe is het bij jou allemaal verlopen? Test jij al vaak met die ovulatiestrips? 
Wel heel spannend om naar de gyne te gaan. Die afspraak gaat dan alleen door als je niet ongesteld wordt denk ik? Ik zal dat ook wel gaan doen als het nog een aantal maanden blijft duren, maar wil eerst ook de ovulatie goed in beeld hebben, want die viel deze maand toch later dan gedacht! 
Heb je verder buiten de rugpijn ook last van klachten of valt het mee? 

Hoop dat de buikpijn tog nog op iets goeds uitdraait!??
Ik weet eigenlijk niet zo goed of de afspraak dan wel doorgaat als ik tog nog ongesteld word( is mijn eerste onderzoek dat ik ga doen)en heb er redelijk lang op moeten wachten hmm..
ik heb verder eigenlijk geen klachten, had de eerste dagen na men eisprong wel wat afscheiding maar is nu ookal gestopt. Maar dit heb ik elke maand zo, en draaide daarna altijd uit op menstruatie.. nu gisteren rugpijn maar verder niets en weet niet of dat een goed of slecht teken is. Ik ben in juli gestopt met de pil, dus ongveer even lang toevallig haha 
ik heb de eerste maanden nadat ik gestopt ben met de pil geen ovulatietesten gebruikt, maar nu sinds nieuwjaar elke maand en elke maand toont die me aan welke dagen ik vruchtbaar ben. Heb die van clearblue gebruikt, en soms die van de action. Is wel handig,omdat je daarna ook ongveer kunt weten wanneer je ongesteld moet worden ( bij mij na 14 dagen)
ben je van plan om eerder al te testen of ga je mooi afwachten? 
Ik ken je niet maar wens je egt ontzettend veel geluk❤️

AH super lief! Jij ook super veel geluk! Je leeft zo in elkaars verhaal hè, omdat het herkenbaar is.
Vind het wel echt grappig dat we echt bijna hetzelfde trajectje volgen, scheelt echt maar weinig!
Wel goed om te weten wanneer je eisprong precies is! Ik had ooit die van de action eens geprobeerd, maar omdat dat er maar 5 zijn had ik telkens een streepje dat lichter was dan de test. Nu heb ik gewoon wat (50st! Haha) van die dipsticks gekocht, zodat ik een kalendertje bij kon houden. Werkte prima! 
Heeft jouw man/vriend trouwens ook al testen gedaan of doen jullie dat traject samen?
Voor nu ‘aftellen’ en wachten. Hopelijk kunnen we elkaar goed nieuws geven over 5-6 dagen! Ik heb met mezelf afgesproken: ten vroegste zondag testen als er nog niets op gang is gekomen, maar ik heb wel een aantal testen liggen, dus wie weet wordt het toch eerder als ik me niet kan inhouden, Haha! En jij? 

Jaa en is echt fijn om er met iemand over te kunnen babbellen die je begrijpt en hetzelfde meemaakt.
Oh wel handig met zo een kalender, ik schreef telkens de datum op die testjes zodat ik ze dan kon vergelijken ahah.
Nou tzit hem zo, we hebben ons bijde nog niet laten onderzoeken en dergelijke. En we hebben afgesproken dat als ik langs de gyne ben geweest,hij zich dan ook laat nakijken. Maar ik heb wel al een bloedonderzoek laten doen en kwam te weten dat ik een vitamine te kort heb en weet niet of het misschien impact heeft gehad tot nu toe? 
Hoe zit het bij jullie, hebben jullie je laten testen 
Ja wat spannend probeer nog maar vol te houden tot zondag ahah ik denk dat ik zal afwachten tot dinsdag hihi en ik heb mezelf al voorgenomen dat het niet raak is zodat ik me zelf niet teleur stel( wel nog steeds hoop haha!) 
ik zal je wel zeker op de hoogte houden van wat het nu uiteibdelijk is geworden, jij ook? Ahah en als er nieuwe ' klachten' zijn bijgekomen

Terug
Bovenaan