Lage Rugpijn

Hoihoi! Wou eventjes horen of alles in orde is bij jou, het is hier een beetje stil dus dacht dat je misschien al bevallen bent? Haha
veel succes met de laatste loodjes!

Heyy Anoo!
Ik heb echt te lang niet meer gereageerd inderdaad, sorry! Zat echt zo in mijn zwanger zijn bubbel. Vond de zwangerschap zo fijn gaan en was echt aan het genieten, ook van het lekkere weer en de laatste dingetjes in orde te maken Haha!
Maar je gevoel was goed! Je laatste berichtje stuurde je een dag voor mijn bevalling! We hebben echt een enorm lief, mooi, klein meisje gekregen! Vind het zo speciaal! We waren onmiddelijk verliefd! 

De bevalling was ook goed verlopen! De weeen begonnen in de late ochtend en heb ik thuis opgevangen, waarbij ik een tens apparaat had tegen de pijn. Echt een heerlijk ding bij rugweeen! Mijn weeen kwamen alleen niet volgens protocol elke 3 min (dan zouden we moeten bellen, want de meeste vrouwen met een eerste kindje hebben dan rond de 5cm ontsluiting zeiden de). Op een gegeven moment was het wel echt heel hevig en nog steeds geen 3min (maar 3-5) en hebben we toch ee verloskundige gebeld. Die kwam langs en ik zat al op 8cm! Vliezen waren nog niet gebroken dus we mochten nog naar het ziekenhuis (anders was het een thuisbevalling). Eenmaal in het ziekenhuis braken mijn vliezen na een kwartier, daarna begonnen de persweeen en na 45 min op de baarkruk was ze er! 

Nu is ze bijna alweer twee weekjes! Zo snel gaat de tijd! Ze is wel nog steeds een beetje gelig, maar haar waardes waren goed gelukkig. Zo gek hoe snel je al een bezorgde ouder bent!
Hoe gaat het bij jou en met jouw zoontje? 

Ohh proficiat !!❤️ Wat ben ik blij voor jullie en geniet van je mooie lieve meid!
Wauw dus helemaal zonder epuderale,super! Je was lekker goed op tijd gegaan naar het ziekenhuis ahah. Zalig! Zo een vlotte bevalling!
oh ja over dat geel zien moet je je geen zorgen maken, ons zoontje zag ook een beetje geel maar is met de tijd in ord gekomen! Beetje in het daglicht zetten helpt al en thuis goed de gordijnen open laten. En hoe gaat het met jou? Geef je borstvoeding? 
Met ons gaat het hier goed. Enkel vandaag had hij zijn eerste vacinatie.. was zo zielig om te zien. Hij had gelukkig niet te veel last en had niet veel geweend. Nu hopen dat hij ook geen koorts aanmaakt.  

Geniet maar van je kleine meid want voor je het weet word ze al weer snel groot, zoontje is al 8 weken oud ! En niet vergeten lekker veel fotos te maken ahah!

Haha ja, dat was maar nipt op tijd in het ziekenhuis ;) maar achteraf kijk ik er zo positief op terug. Zou het zo weer doen! Jammer dat je nooit weet hoe het een volgende keer zal lopen! 

Verder gaat het goed hier! Wel erg wennen en moe van de nachtvoedingen. Met borstvoeding ben je toch degene die er constant uit gaat (ook voor de luier verschonen). Ik ben dan vaak weer klaarwakker in de nacht. Heel irritant! Hoe gaat dat bij jullie? Mijn borsten zijn ook echt beurs joh! Heb echt een klein melkmonster dat heel veel wil drinken. En met veel kracht ook! ?
Ahh wat ziekig van de vaccinatie! Gelukkig is het wel het beste voor hem en had hij er niet veel last van! Ons meisje mag met 3 maanden de vaccinatie omdat ik zelf al tijdens de zwangerschap de dktp vaccinatie had gehaald. 

ohh en die foto’s maken lukt prima haha! We hebben echt veeel te veel al, maar blijft enorm leuk! Zie nu al een groot verschil tussen de eerste week en de derde week! Zo snel gaat dat! Zal bij jou nog wel heftiger zijn zeker? 

Oh hey, was de pagina helemaal vergeten en kwijt geraakt doordat ik een nieuwe gzm heb! Hoe gaat het met jullie en de kleine ?? En lukt de borstvoeding goed ? Ik was ermee gestopt en geef flesjes maar hij doet het helemaal goed en komt ook goed bij. Dat is voor mij het belangerijkste. Hier is hij al bijna 3 maandjes oud, wat gaat het snel! 
Neem je iets van anticonceptie? Ik neem niets meer in nu momenteel, ook omdat ik denk dat ik niet snel zal zwanger worden maar ook omdat het wel welkom is moest het weer raak zijn. ( maar zijn wel voorzichtig nu haha) 

Heyy! Ja je raakt dit forum snel kwijt he ;) heb je toevallig Facebook? Ik had nog een extra account, je kan me daar een berichtje sturen of toevoegen, dan voeg ik je even toe op mijn echte account ;) Mijn naam is daar "deleted”. Als je het leuk vindt kunnen we dan verder babbelen, maar dan privé ?
Gaat hier verder goed! Borstvoeding geef ik nog, maar af en toe moet ik het wel een beetje bijstimjleren met kolven. Waarom moest jij stoppen? Hier nog geen anticonceptie, weet ook niet of ik er weer aan wil.. Heb wel een beetje hetzelfde gevoel als jij: mocht het toch gebeuren, dan zou ik dat stiekem ook wel weer leuk vinden, alleen voor je lichaam wel zwaar denk ik!

Terug
Bovenaan