Heyy Anoo!
Ik heb echt te lang niet meer gereageerd inderdaad, sorry! Zat echt zo in mijn zwanger zijn bubbel. Vond de zwangerschap zo fijn gaan en was echt aan het genieten, ook van het lekkere weer en de laatste dingetjes in orde te maken Haha!
Maar je gevoel was goed! Je laatste berichtje stuurde je een dag voor mijn bevalling! We hebben echt een enorm lief, mooi, klein meisje gekregen! Vind het zo speciaal! We waren onmiddelijk verliefd!
De bevalling was ook goed verlopen! De weeen begonnen in de late ochtend en heb ik thuis opgevangen, waarbij ik een tens apparaat had tegen de pijn. Echt een heerlijk ding bij rugweeen! Mijn weeen kwamen alleen niet volgens protocol elke 3 min (dan zouden we moeten bellen, want de meeste vrouwen met een eerste kindje hebben dan rond de 5cm ontsluiting zeiden de). Op een gegeven moment was het wel echt heel hevig en nog steeds geen 3min (maar 3-5) en hebben we toch ee verloskundige gebeld. Die kwam langs en ik zat al op 8cm! Vliezen waren nog niet gebroken dus we mochten nog naar het ziekenhuis (anders was het een thuisbevalling). Eenmaal in het ziekenhuis braken mijn vliezen na een kwartier, daarna begonnen de persweeen en na 45 min op de baarkruk was ze er!
Nu is ze bijna alweer twee weekjes! Zo snel gaat de tijd! Ze is wel nog steeds een beetje gelig, maar haar waardes waren goed gelukkig. Zo gek hoe snel je al een bezorgde ouder bent!
Hoe gaat het bij jou en met jouw zoontje?